Skip to content

שוחרר ממעצר למעצר ביתי תחת אזהרה לא להשתמש בסמים וניסה לרצוח את אמו

תושב הצפון שוחרר למעצר בביתו. בהחלטת השחרור הוזהר על ידי בית המשפט לא להשתמש בסמים. עוד באותו יום הזמין חברים ועישן חשיש. כשאמו כעסה וסלקה את חבריו, תקף אותה בשנתה וניסה לרוצץ את ראשה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה היום (רביעי)  לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד צעיר בן 19 תושב עיר בצפון בגין עבירת ניסיון רצח אמו והפרה הוראה חוקית. הצעיר נמלט מביתו לאחר שתקף את אמו באמצעות  חפץ כהה ונלכד כשהוא מסתתר במחסן בכפר מעיליא שבגליל המערבי.

 מעובדות כתב האישום עולה כי ביום חמישי 24.01.19 הורה בית המשפט השלום באשקלון, במסגרת תיק מעצר אחר בו היה מעורב הצעיר  כי הוא ישתחרר ממעצר וישהה בחלופת מעצר בתנאי "מעצר בית לילי מלא" (משעות הערב עד הבוקר), בבית הוריו, בפיקוחם של אביו ואמו. במסגרת אותה החלטה על שחרורו נאסר על הנאשם להחזיק בבית סמים מסוכנים, או להשתמש בהם.  לאחר שחרורו מהמעצר הגיעו הצעיר ואמו לביתם בצפון סמוך לתשע בערב.

אילוסטרציה מגפון ניוז
אילוסטרציה מגפון ניוז

עוד באותו ערב הגיעו לבקר את הצעיר 4 מחבריו, לחגוג את שחרורו. הם נכנסו לשבת יחד איתו בחדרו שבבית. החברים והצעיר שהשתחרר לפני מספר שעות, לא התייחסו להוראת בית המשפט והחלו לעשן חשיש. אמו שמונתה כאמור המפקחת על בנה, הבחינה שבנה וחבריו משתמשים בסם, כעסה וביקשה מהחברים לעזוב את הבית ואמרה. על בננה היא איימה  שאם לא יפסיק להשתמש בסם היא תזמין משטרה לבית, בין הבן לאמו התפתח עימות קולני שכלל צעקות הדדיות.

החברים שנכחו בעימות החליטו לעזוב את הבית והצעיר נותר לבדו בבית עם אמו. בשלב זה, כך נטען בכתב האישום הוא החליט לגרום למותה של אמו.  

במהלך הלילה  הצטייד הבן בחפץ כהה ובעוד אמו  שוכבת במיטתה, הנחית על ראשה ובעוצמה, מספר פעמים, את כלי התקיפה בכוונה לגרום למותה. האם אבדה את הכרתה ובנה נמלט מהבית כשהוא עוזב את אמו מתבוססת בדמה.

למחרת היום בשעה הצהריים הגיע אביו של הנאשם אל הבית, לאחר שלא הצליח ליצור קשר טלפוני עם האם, ומצא אותה  שוכבת במיטתה, מחוסרת הכרה ומדממת. הוא הזעיק אמבולנס שהבהיל אותה  לבית חולים גליל מערבי בנהריה כשהיא מורדמת ומונשמת. שלושה ימים לאחר מכך, הצעיר נעצר כשהוא מסתתר בתוך מחסן בכפר מעיליא. בית המשפט נענה לבקשת הפרקליטות והאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן