Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 28 בפברואר, 2019

גזעיות, משימה בלתי אפשרית: התרסקות, בית ליד הים, The Ride – ג'ניפר לופז, מיליארד אורגזמות, המשימה הראשונה, הנוסעים, ג'פרדי 2, כשהענף נשבר, כמה רומנטי, כתר האשמה, מגרש השדים הכחול, מגרש השדים הכחול: סאגת קיוטו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גזעיות | Thoroughbreds, ערוץ Yes VOD 

דרמת מתח אפלה ומצוינת. אמנדה ולילי היו בעבר חברות טובות, אבל עם השנים התרחקו. כאשר הקשר ביניהן מתחדש, הן מגלות שאת שתיהן מעסיקות מחשבות אפלות, ומחליטות לבצע ביחד רצח. לשם כך הן חוברות לפושע זוטר ולא מאד מבריק. שחקנים: אוליביה קוק, אנטון ילצ'ין, אניה טיילור-ג'וי. במאי: קורי פינלי. ארה"ב, 2017.

משימה בלתי אפשרית: התרסקות | Mission: Impossible – Fallout, ערוץ Yes VOD

החלק השישי בסדרת הסרטים. כשלוש שנים לאחר מאורעות הסרט הקודם, איתן האנט וצוותו נאלצים להתמודד עם השלכות מרחיקות לכת של משימה שהשתבשה ויוצאים למשימה חדשה בה הם ישתפו פעולה עם ה-CIA כדי להציל את העולם מאסון טוטאלי. שחקנים: טום קרוז, הנרי קאביל, סיימון פג, רבקה פרגוסון, אלק בולדווין. במאי: כריסטופר מקווארי. ארה"ב, 2016.

בית ליד הים | The House By The Sea, ערוץ Yes VOD

דרמה מרגשת. שלושה אחים חוזרים לבית ילדותם בדרום צרפת כדי לשהות עם אביהם החולה והמזדקן בימיו האחרונים. שם, בוילה הציורית על חוף הים, יצוצו סודות וגם צרות מהעבר. שחקנים: אריאן אסקאריד, ז'אן-פייר דארוסן, ז'ראר מיילאן. במאי: רובר גידיגיאן. צרפת, 2017.

21:15 The Ride – ג'ניפר לופז | Jennifer Lopez: The Ride, ערוץ MTV Show

ספיישל דוקומנטרי הבוחן את עלייתה לצמרת של ג'ניפר לופז, מי שהפכה ברבות השנים לאימפריית בידור של אישה אחת. הספיישל יספק ראיונות בלעדיים, סיפורי ילדות, קטעי תיעוד נדירים והצצה אינטימית אל חייה של אחת המוסיקאיות הפופולריות בהיסטוריה.

22:00 מיליארד אורגזמות | Billion Orgasmsי1, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

אהרון, מהנדס וממציא מטקסס, אב חד הורי לשתי נערות, מחליט יום אחד להמציא את המכשיר האולטימטיבי שעדיין לא הומצא – שעון שיאפשר לנשים להגיע למיליארד אורגזמות. לשם כך הוא מבצע מחקר מעמיק בנושא האורגזמות הנשיות, בדרך מצלם סרטי הדרכה עם שחקניות בהם מסבירים איך לייצר אורגזמות רבות ברצף, אבל המטרה העיקרית היא המצאת השעון שיכוון את הזוגות בזמן אמת: אור ירוק נדלק בו, לפי אלגוריתם שנקבע מראש, כאשר הגבר עושה את התנועות הנכונות והאישה מתקרבת לאורגזמה. כשההמצאה מוכיחה את עצמה – נשאר רק לגייס את הכספים לייצור המוני. בימוי: ברנט קינץ. 76 דקות, ארה"ב, 2019.

22:00 המשימה הראשונה | The First, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

דרמת מתח בכיכובם של שון פן ו-נטשה מקאלהון ("קליפורניקיישן", "השורד המיועד") מבית היוצר של בו וילימון ("בית הקלפים"), העוקבת אחר צוות המשימה הראשון שיוצא למאדים במטרה לעקוף את האתגרים העומדים בפני תושבי כדור הארץ ולעשות את הצעדים הראשונים לקראת התיישבות בין-כוכבית. הסיפור עוסק לא רק באסטרונאוטים אלא גם במשפחותיהם ואהוביהם יחד עם צוות הקרקע של המשימה. טום הגרטי הוא אסטרונאוט ותיק ומנוסה שהזמן שבילה במסגרת תפקידו מחוץ לבית, אפשר לו לברוח מחייו האישיים הסבוכים, אבל גם גרם לו לאבד את אשתו ואת ביתו. בזמן שהוא מתכונן למשימה הכי מאתגרת שעמדה בפניו, הגרטי מנסה בכל כוחו לשקם את מערכת היחסים עם ביתו ולשמור עליה מעצמה. לז אינגרם היא מנכ"לית החברה שמממנת את פרויקט המשימה הראשונה למאדים, אישה חזקה ועשירה שמתקשה לחיות עם עצמה, עם ההחלטות שלקחה והאחריות שלה לחייהם של הכפופים לה. ובזווית הישראלית, עודד פאהר ("בשבילה גיבורים עפים") מגלם בסדרה את אחד ממהנדסי החללית ובעל תפקיד חשוב בצוות המשימה.

הנוסעים | Passengers, נטפליקס | Netflix


ג'פרדי 2 | 2 Jeopardy, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לאסופת סדרת החידונים. אלכס טרבק מנחה את אחד השעשועונים הוותיקים ביותר שמשודרים כיום, שבו שלושה מתמודדים מפגינים את הידע שלהם במגוון תחומים, כגון היסטוריה, אמנות, תרבות פופולרית ועוד.

כשהענף נשבר | When the Bough Breaks
, נטפליקס | Netflix

מותחן פסיכולוגי. זוג מצליח שנואש להביא ילד לעולם מוצא פונדקאית מושלמת לכאורה. אבל עד מהרה, הם מבינים שהאורחת החדשה שלהן מטורפת ומסוכנת. שחקנים: מוריס צ'סטנאט, רג'ינה הול, רומייני מלקו. במאי: ג'ון קסאר. 107 דקות, ארה"ב, 2016.

כמה רומנטי | Isn't It Romantic
, נטפליקס | Netflix

קומדיה רומנטית. אדריכלית ששונאת קומדיות רומנטיות מתעוררת לאחר פגיעה בראשה ומגלה שחייה הרגילים הפכו לקומדיה רומנטית סוחפת ועמוסת קלישאות. שחקנים: שחקנים: רבל וילסון, ליאם המסוורת', אדם דוויין. במאי: טוד שטראוס-שולסון. 89 דקות, ארה"ב, 2019.

כתר האשמה | Guilty Crown
, נטפליקס | Netflix

סרט אנימה. לאחר התפשטותו של 'וירוס האפוקליפסה', יפן איבדה את עצמאותה לארגון בשם GHQ. תלמיד התיכון שו מקבל כוח מוזר ונמשך לתנועת המחתרת.

מגרש השדים הכחול | Blue Exorcist
, נטפליקס | Netflix

סדרת אנימה. רין נשלח להתנער מהקללה הרובצת עליו כבנו הלא חוקי של השטן ונרשם לאקדמיית 'צלב האמת' כדי להפוך למגרש שדים, כמו המנטור שלו.

מגרש השדים הכחול: סאגת קיוטו | Blue Exorcist: Kyoto Saga
, נטפליקס | Netflix

סדרת אנימה. כבנו של השטן, לרין אוקומורה נותרו שישה חודשים ללמוד לשוט בכוחותיו. הוא יוצא עם חברו לקיוטו כדי לעצור בוגד שמתכנן לגנוב את העין השמאלית של המלך הטמא.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן