Skip to content

BMW X5 החדש בישראל, במחיר החל מ-600 אלף שח

ברק כהן, מנהל חטיבת BMW בדלק מוטורס: "ה- BMW X5, הרכב שהגדיר לפני 20 שנה את תצורת הקרוס-אובר המודרנית בקטגוריית הפרימיום, מושק בדורו הרביעי ומעצב מחדש את הסטנדרט אליו הורגלו הלקוחות, זוהי תצוגת תכלית טכנולוגית של BMW, מיצרני הרכב המתקדמים בעולם."
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ה-X5 החדש מציג עידן חדש ב-BMW, הוא עשיר בכמות חידושים טכנולוגיים, עיצוביים ופונקציונליים המתקדמים ביותר בארסנל של המותג, המאפשרים לו לייצג באופן משכנע ביותר את מעמדו  בקטגוריית ה SUV  כמו יכולות כביש, נוחות ודינאמיות כמו של רכב סלון, בשילוב היתרונות, תנוחות הישיבה, יכולות השט מערכות עזר לנהג

BMW מציגה בדגם ה-X5 החדש את המילה האחרונה בתחום טכנולוגיית מערכות הבטיחות האקטיביות והיכולות האוטונומיות הקיימות כיום בשוק הרכב העולמי הכוללות שילוב של מערכות רדאר, מצלמות וחיישנים. לראשונה בדגמי BMW, קיימת מצלמה גם בלוח המכשירים הבוחנת את התנהגותו של הנהג, ורמת המעורבות שלו בנהיגה, ולפי רמה זו מתאימה את התנהגות מערכות הבטיחות והסיוע. טכנולוגיה זו מאפשרת עידן חדש של נהיגה אוטונומית, אשר לא דורשת את התערבותו של הנהג, כול עוד המערכת מזהה שהנהג מעורב ומוכן לתגובה בכל עת.

BMW X5 החדש בישראל, במחיר החל מ-600 אלף שח (צילום:יח"צ)

מגוון מערכות זה, קיים במערך הבטיחות החדש והמקיף של דגם ה-BMW X5 העונה לשם Driving Assistant Professional אשר מוצע כציוד תקני בכל הדגמים אשר ישווקו בישראל, וכולל את היכולות הבאות: התרעה בפני סטייה מנתיב, התרעה בפני רכב בשטח מת, התרעה וסיוע בבלימה בפני פגיעה בהולכי רגל ורוכבי אופניים במהירויות עירוניות, התרעה וסיוע בבלימה בפני פגיעה בכלי רכב במהירויות עירוניות ובינעירוניות,התרעה בפני תעבורה צולבת בנסיעה מלפנים ומאחור, התרעה למניעת פגיעה מאחור, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת שמירת מרחק, עצירה מלאה וזינוק מעמידה עד 210 קמ"ש, מערכת בקרת היגוי ושמירה על הרכב במרכז הנתיב,התרעה בפני התנגשות צדית הכוללת התערבות אוטונומית בהיגוי הרכב, מערכת סיוע לנהג בתמרוני חירום.

בנוסף, מערך Parking Assistant המסייעת בחניה, שולטת כעת גם על תפקידי ההאצה והבלימה, בנוסף להיגוי. לראשונה ובלעדית ל-BMW, המערך כולל כסטנדרט גם את מערכת ה- Reversing Assistant החדשה, הזוכרת את פעולות ההיגוי האחרונות שהתבצעו במרחק של 50 מ' (ולתקופת זמן של 3 ימים) ומאפשרת חזרה מדויקת בנסיעה לאחור של אותן פעולות היגוי. כך יכולה המערכת לתמרן את הרכב לאורך הנתיב שבו נסע לפנים – רק לאחור.

המילה האחרונה בתחום טכנולוגיית מערכות הבטיחות האקטיביות והיכולות האוטונומיות (צילום:יח"צ)

BMW X5 החדש מציג את מערכת התצוגה והבקרה החדשהBMW Live Cockpit Professional, כפי שהוצגה לראשונה בסדרה 8, וכלולה גם היא כסטנדרט בכל הדגמים. מערכת ההפעלה החדשה BMW Operating System 7.0, עם תצוגה אופטימלית ונהירה ובתוספת תצוגות ניתנות להתאמה אישית, מיועדת לספק לנהגים את המידע הנכון בזמן הנכון.

ה-BMW X5 החדש יוצע בשלב הראשון עם שלושה מנועי שישה צילינדרים בטור. כולם משודכים לתיבת הילוכים Steptronic בעלת 8 הילוכים המציעה יעילות ודינמיקת החלפת הילוכים מיטביות. BMW X5 xDrive40i מונע על-ידי מנוע טורבו-בנזין 6 צילינדרים בטור המפתח הספק מרבי של 340 כ"ס ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ ומעניק תאוצה של 5.5 שניות מ-0 ל-100 (בהשוואה ל-6.5 שניות בדגם הקודם) תוך שיפור ניכר בצריכת הדלק.

BMW X5 xDrive30d – מונע על-ידי מנוע טורבו-דיזל 6 צילינדרים בטור המפתח הספק מירבי של 265 כ"ס ומומנט מירבי של 63.2 קג"מ, גם הוא זריז וחסכוני יותר מהדגם אותו הוא מחליף.

BMW X5 M50d – דגם ה-M performance הראשון (בהמשך יוצגו נוספים) מונע ע"י מנוע טורבו-דיזל עם רביעיית מגדשי טורבו בדגם הביצועים ומייצר הספק מירבי של 400 כ"ס ומומנט מירבי של 77.5 קג"מ.

ברבעון האחרון של השנה יצטרף דגם נוסף:  xDrive45e BMW X5 – דגם ה-iPerformance (היברידי-נטען), בדור חדש עם סוללה גדולה יותר ומנוע חשמלי מעודכן המשודך למנוע טורבו-בנזין 6 צילינדרים בטור חדש (המחליף את מנוע ה-4 צילינדרים בדגם הקודם) יציעו יחד הספק מרבי הנושק ל-400 כ"ס, וטווח נסיעה חשמלי ארוך יותר מבעבר.

שפע של איבזור יוקרתי (צילום:יח"צ)

דגמי X5 xDrive40i ו-X5 xDrive30d מוצעים בשתי רמות אבזור: רמת אבזורElite  כוללת: מערכת הבטיחות המקיף Driving Assistant Professional, מערך הקישוריות המלא BMW Live Cockpit Professional, חבילת Parking Assistant, תאורת LED, חלון שמש פנורמי חשמלי (גדול יותר ב-30% מהדגם הקודם), פתיחה חשמלית לדלת תא המטען (לראשונה גן בחלקו התחתון), מושבי ספורט קדמיים חשמליים ומחוממים, ריפוד עור Vernasca, חבילת העיצוב xLine, חישוקי "20 סגירה רכה "וואקום" לדלתות, ועוד שורה ארוכה

רמת אבזור Superior מוסיפה: כורסאות  Comfort מלפנים, מתלי אוויר אדפטיביים, מערכת היגוי לגלגלים האחוריים Integral Active Steering, פקדי קריסטל צלול, פנסי חזית LED אדפטיביים, מערכת שמע Harman Kardon עם 16 רמקולים, מערכת Parking assistant plus הכוללת מצלמות היקפיות, חישוקי "21 ועוד.

מחירים

            X5 xDrive30d Elite  – 600,000

            X5 xDrive30d Superior  – 690,000

            X5 xDrive40i Elite  – 609,000

            X5 xDrive40i Superior  – 699,000

            X5 xDriveM50d Superior  – 890,000

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן