Skip to content

בצריכה מתמדת: פורים 2019

משלוח מנות שעוזר להציל חיים ואיפור לפנים הם בין חמשת המוצרים שבדקנו לקראת החג המתקרב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משלוח מנות של עמותת חיים לאלון וחברת מיה תעשיות מזון

אם אתם מחפשים לרכוש משלוח מנות מוכן, האפשרות הזו היא המומלצת מבין כולן. זה לא בזכות התכולה שלה כמו הכוונה העומדת מאחוריה. משלוח המנות הזה הוא שיתוף פעולה בין החברה לבין העמותה, אשר הוקמה לפני 7 שנים כדי להציל את חייו של אלון שי לוי, אשר אובחן בגיל שנתיים כחולה במחלת ניוון שרירים קטלנית הנקראת דושן. הההכנסות מרכישת משלוחי המנות הן לטובת מימון הטיפולים היקרים באלון וכן השקעה במחקר ופיתוח של תרופה למחלה. מה מכיל המארז? חטיף פופסים ברביקיו, חטיף צ'יפס בטטה, שקית ג'לילנד גן חיות, שקית ג'לי חמוצמוצים, עדשי שוקולד, שלוש סוכריות ג'לי ונחש צפצפה.

12 שקלים. להשיג ב-http://bit.ly/2ELZ6E1 וב-054-5477891/29.

צילום: אבי לוי

Party Time של יקב 1848

היין של היקב הישראלי אמור להתאים למסיבות ומכאן שגם לפורים. היין, העשוי זנים של סירה ארגמן שנבצרו בשנת 2014, עבר יישון בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 16 חודשים. התוצאה היא יין בעל גוון ארגמני חזק וטעמים עמוקים, מורכבים יחסית, שכיף לשתות אותו הודות למידה של קלילות המאפיינת אותו. לא ברור לנו מה הופך אותו אידאלי למסיבת פורים, כפי שמסבירים ביקב; אנחנו נהנינו ממנו מאוד בערב משפחתי שקט.

99 שקלים ל-750 מ"ל. להשיג בחנויות יין מובחרות.

צילום: איל קרן

BODY ART של SACARA

פלטת האיפור המינרלי שהשיקה החברה לקראת פורים מיועדת לא רק לפנים אלא לגוף כולו. בהתאם, היא משלבת 15 גוונים שונים שניתן להשתמש בהם כדי לאפר שטחים גדולים יחסית, כמו גם אזורים מצומצמים הדורשים איפור מדויק. הרשת השיקה למעשה שלוש גרסאות של הפלטה הזו – מגוון צבעים, גוונים חומים, וגוונים ורודים-סגולים. האיפור עצמו נמרח בקלות ומחזיק מעמד לאורך מספר שעות ללא כל בעיה. לשמחתנו, הבגדים עצמם אינם מתלכלכים בצורה מיוחדת והכל קל לניקוי והסרה.

39.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת וב-www.sacara.co.il.

צילום: קית' גלסמן

קרם איפור של JOVI

אופציה נוספת של צבעי איפור לפורים מגיעה מכיוונה של החברה הספרדית, אותה מייבאת חברת גורי לינרו. החברה מציעה קרם איפור המתאים גם לעורם של ילדים. הקרם מגיע ב-12 צבעים, כולל זהב וכסף, ואפשר לבחור סטים שונים, המכילים צבעים ומוצרים משלימים בשילובים שונים. הצבעים עצמם מצויינים – קל להשתמש בהם כדי ליצור את האיפור המדויק, הם מחזיקים היטב על העור לאורך שעות רבות וקלים להסרה לאחר מכן. 15-60 שקלים. להשיג בחנויות יצירה.

צילום: יח"צ

אזני המן של TATTI BAKERY

אם אתם מחפשים אזני המן של פעם – גדולות, עם בצק עבה ומעט מילוי, זה אינו המקום בשבילכם. לכאן מגיעים כדי לאכול אזני המן א-לה-פטיסרי. כלומר, בצק חמאה דק, מילוי מכובד ושילובי טעמים יצירתיים. המבחר כולל שבעה מילויים שונים, כולל אגוזים ותבלינים, פרג והדרים, תפוחי עץ, שוקולד, תמרים ואגוזים, גבינה ריקוטה מתוקה והדרים, ופטיסייר, וניל ופטל. כל אחד שונה מהאחר וכולם מאופיינים בשילוב נכון של רכיבים באופן שמאפשר לכל להשתלב ביחד.

12.5 שקלים ל-100 גרם. להשיג בסניפי הרשת וב-www.tatti.co.il.

צילום: מיטל ווינברג

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן