Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 10 במרץ, 2019

מוטלים בספק, לגדל את אבא, משפחת סופר על 2, קוד 211, מועדון הספר הטוב, טבע מטורף, המרוץ לעוגה, בייבלייד 3, אני פול ווקר, בשנייה האחרונה, נאשוויל, נלחמים בפחד, נשים על הקצה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מוטלים בספק | Doubtfulערוץ Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 09 במרץ, 2019, בערוץ Yes קולנוע ישראלי

לגדל את אבא תפקיד חייו An Actor Prepares, ערוץ CinemaTime

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 07 במרץ, 2019, בסלקום TV

משפחת סופר על 2 The Incredibles 2, ערוץ CinemaTime

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 06 במרץ, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

קוד 211 211, ערוץ CinemaTime

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 09 במרץ, 2019, בשעה 18:55 בערוץ Hot Cinema1

מועדון הספר הטוב | Book Club, ערוץ CinemaTime

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 01 במרץ, 2019, בערוץ Yes VOD

15:15 טבע מטורף | Creature Mania, ערוץ לוגי

ג'ונגל? אוקיינוס? ואולי בכלל מדבר? הטבע סביבנו מלא ביצורים מופלאים. הצטרפו ל-אלפי בתכנית שתחקור הכל אודות היצורים המטורפים ביותר שנמצאים בטבע ברחבי העולם.

15:40 המרוץ לעוגה | Best Cake Wins, ערוץ לוגי

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 03 בפברואר, 2019, בסלקום TV

16:30 בייבלייד 3 Beyblade Burst 3, ערוץ ניקלודיאון

עונה 3 לסדרת המאנגה. הפעם מתמקדת העלילה באייקר אקבנה, נער פראי שגדל בטבע. קרב איתנים בינו ובין ואלט אאוי מעניק לו השראה והוא מבקש להפוך לבליידר הטוב בעולם. מסעו אל הפסגה, ואל הקרב הסופי עם ואלט אאוי, יפגיש אותו עם מיטב הבליידרים.

22:00 אני פול ווקר | I Am Paul Walker, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

כוכב סדרת הסרטים "מהיר ועצבני" נהג במאות מכוניות מהירות בסרטים בהם שיחק וגם בזמנו הפרטי. זהו סיפורו הטרגי של פול ווקר שמצא את מותו בתאונת דרכים בגיל 40 בלבד. ווקר, יליד דרום קליפורניה, השתתף בסדרות טלוויזיה ופרסומות כבר מגיל 7, ביניהן: "מי הבוס", "צעירים חסרי מנוח" ו-"הדרך לגן עדן". בהמשך שיחק במספר סרטי קולנוע כשאת הפריצה הגדולה שלו עשה בסרטי "מהיר ועצבני" שהפכו לשוברי קופות בקולנוע. בסרט משולבים קטעי וידאו נדירים של ווקר ותמונות שסופקו על ידי בני משפחתו וחבריו. הסרט בוחן את חייו הפרטיים לצד חייו המקצועיים: מסירותו למשפחתו, אהבתו לגלישה, תשוקתו לביולוגיה ימית וכרישים ורוחו ההתנדבותית שהביאה אותו לפעילות בכל רחבי העולם. בסרט מתראיינים בני משפחתו הקרובה ביותר ואנשי התעשייה שליוו אותו לכל אורך הדרך. ארה"ב, 2018.

22:00 בשנייה האחרונה | Under the Wire, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

ב-13 בפברואר, 2012, בעת המצור על העיר חומס בסוריה, מארי קולווין, עיתונאית מלחמה של הסאנדיי טיימס הבריטי, והצלם שלה פול קונרוי, נכנסו לסוריה לסקר את המלחמה. 9 ימים לאחר מכן, בעודם מפונים ממרכז התקשורת בו שהו עקב אזהרה על כוונה לפגוע בעיתונאים, חזרה קולווין לבניין הקודם לאסוף את חפציה בדיוק כשרקטה פגעה בחזית הבניין. כתוצאה מהירי נהרגו קולווין והצלם הצרפתי רמי אוצ'ליק. המותחן עוצר הנשימה מביא את סיפורה של עיתונאית המלחמה האמיצה והבלתי-מתפשרת, תוך שהוא מציג ארכיונים מרתקים מאזורי מלחמה אחרים אותם סיקרה (סימן ההיכר שלה: הרטייה השחורה על עינה עקב פגיעה מרימון במלחמת האזרחים בסרי לנקה). קונרוי, שנשאר בחיים וכתב את הספר 'Under the Wire' (עליו מבוסס הסרט), נדר נֶדר לספר לעולם מה באמת קורה בתוך סוריה. הוא מביא בסרט את השתלשלות האירועים הטראגית שהביאה, בסופו של דבר, למותה של קולווין. בימוי: כריס מרטין. 95 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 נאשוויל | Nashville, ערוץ Yes3

אחד מסרטיו הטובים ביותר של הבמאי רוברט אלטמן. מועמד לחמישה פרסי אוסקר, כולל לסרט ולבמאי, ואחד ממאה הסרטים הטובים בכל הזמנים על פי מכון הסרטים האמריקני. במהלך חמישה ימים בעיר נאשוויל מצטלבים דרכיהם של פוליטיקאים, זמרים מתחילים, כוכבים ואנשי עסקים, כולם מחפשים אחר התהילה. שחקנים: ג'רלדין צ'פלין, לילי טומלין, סקוט גלן, נד ביטי, ג'ף גולדבלום, שלי דובאל. ארה"ב, 1975.

22:50 נלחמים בפחד | Fighting Fear, ערוץ Extreme

דוקומנטרי באורך מלא המספר על שני חברים: מארק מת'יוס – הגולש המקצועי ו-ריצ'י ואקוליק – לוחם ה-MMA. הסרט, שצולם במשך שלוש שנים ומקוריין על ידי ג'ואל אדגרטון, מספק תובנה ייחודית לחיים הסוערים של שני ספורטאים ברמה עולמית העומדים בפני אתגרים אישיים. מארק וריצ'י רוצים להיות הטובים ביותר. הם מעודדים זה את זה לגלוש בגלים גדולים יותר, לחגוג חזק יותר, וזה מוביל לשורה של אירועים המאיימים להרוס את הכל. 85 דקות, אוסטרליה, 2011.

22:50 נשים על הקצה | Women on the Verge, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

העיתונאית לורנה מרטין והשחקנית שרון הורגן הפכו את זיכרונותיה של מרטין מימי הטיפול הפסיכולוגי לקומדיה שחורה אבל כיפית ונטולת גבולות, העוסקת בשלוש נשים בשנות ה-30 שלהן, המנסות למצוא את האחד ולהקים משפחה, יחד עם כל הבלגאן שהתקופה הזו בחיים מביאה איתה. לאחר הטבלה משפחתית, משולש אהבים שמתפרק באופן נוראי ואפשרות לקידום בעבודה, לורה מחליטה שהגיע הזמן לקחת את עצמה בידיים ולמנוע את התפרקותה הסופית, ופונה לפסיכולוגית כדי לקבל עזרה. אליסון, נואשת לילד ולא מסוגלת לסבול עוד דייטים, מחליטה לחזור לאקס שלה מרטין, אפילו שאינה אוהבת אותו, ואולי קצת מייחלת למותו. האם היחידנית קייטי מחליטה לוותר על הפרייה מלאכותית שמטרתה ללדת אח לילדתה אלה, ומגלה חדשות מפתיעות על אשתו החדשה של בעלה לשעבר.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן