Skip to content

השיטה להברחת סלולרי לכלא: תבלע, תשתולל, תיעצר, תמסור, תשתחרר

פלסטינאי תושב קלקיליה, הגיע שלשום (שני) לדיון בבית המשפט הצבאי ׳סאלם׳.  במהלך הדיון הוציא דגל של תנועת החמאס, נופף בו והחל להתפרע. ההמשך היה צפוי, בהתאם להנחיית השופט הפלסטיני הוצא מהאולם על ידי לוחמי המעברים של המשטרה הצבאית וסוהרי שב״ס, נעצר, הועבר לכוח מג״ב והובא לאחר כבוד לבית הסוהר מגידו שם ניערך עליו חיפוש. במהלך […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פלסטינאי תושב קלקיליה, הגיע שלשום (שני) לדיון בבית המשפט הצבאי ׳סאלם׳.  במהלך הדיון הוציא דגל של תנועת החמאס, נופף בו והחל להתפרע. ההמשך היה צפוי, בהתאם להנחיית השופט הפלסטיני הוצא מהאולם על ידי לוחמי המעברים של המשטרה הצבאית וסוהרי שב״ס, נעצר, הועבר לכוח מג״ב והובא לאחר כבוד לבית הסוהר מגידו שם ניערך עליו חיפוש.

המשיר שהפלסטיני הסליק בבטנו (צילום מסך - דוברות שב"ס)
המשיר שהפלסטיני הסליק בבטנו (צילום מסך - דוברות שב"ס)
שיקוף טלפונים מוברחים בתוך הגוף (צילום: דוברות שב"ס)
שיקוף טלפונים מוברחים בתוך הגוף (צילום: דוברות שב"ס)


במהלך בדיקת מגנומטר, החל המכשיר לצפצף ומייד עלה חשד כי העצור נושר בתוך גופו  מכשיר טלפון סלולרי. בהמשך אכן נמצא כי הפלסטיני בלע והסליק  טלפון סלולרי זעיר אותו ניסה להבריח לתוך בית הסוהר וזו הסיבה בגינה הביא החשוד את עצמו לכדי מעצר. הסלולרי הוחרם והחשוד יובא היום לבית המשפט ששם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו תוך כך שנפתחה חקירה בנושא. כעת אם וכאשר יורשע, ישב הפלסטיני עם חבריו לכלא ויחד ימתינו למבריח הבא שיצליח להבריח טלפון סלולרי לכלא.

יצוין כי הברחות הסלולריים לכלא אינם פוסקים. בסוף אוקטובר 2018 בחיפוש שניערך בסיום ביקור ילדים פתוח לעצור ביטחוני המשויך לג׳יהאד האיסלאמי הפלסטיני, נתפסו  6 מכשירי טלפון סלולרי מסוג "סרסור" ו-25 כרטיסי סים בתחתוניו. משפחתו עוכבה עד להגעת המשטרה ושירות בתי הסהר הגיש  בקשה לפסילת כניסתם למתקני שב"ס. כמו כן, בעקבות כך, בוטלו ביקורי ילדים פתוחים לארגון הגא"פ.

כרטיסי סים ומכשירים סלולריים שהוסלקו על גוף הילדים שהגיעו לביקור
כרטיסי סים ומכשירים סלולריים שהוסלקו על גוף הילדים שהגיעו לביקור


 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן