Skip to content

"יתוש בראש" בחאן: מותק של הצגה

להקת השחקנים של החאן, בניצוחו של הבמאי אודי בן משה, מתפרעת על הבמה ומעניקה שעה וחצי של פארסה מטורפת על אין כלום כי לא היה כלום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

★★★★

מתחשק לכם לצחוק קצת? לשכוח מכותרות העיתונים, מהבחירות, מביבי נגד טיבי, מבעיות היומיום? לכו לראות את "יתוש בראש", שכתב הצרפתי ז'ורז' פיידו. פארסה מטורפת על אין כלום כי לא היה כלום. גברת קנאית חושדת בבעלה שהוא בוגד בה והיא רוקמת מזימה כדי לתפוס אותו על חם – אבל מסתבר שהכל זה רק יתוש בראש שלה.

קנאה, בגידה ומה שביניהן. צילום: יעל אילן

הסיפור ממש לא חשוב. אל תחפשו כאן עומק או תובנות על החיים. מה שחשוב, שלהקת השחקנים של החאן, בניצוחו של הבמאי אודי בן משה, מתפרעת על הבמה בקומדיה של טעויות, שמסתיימת בהפי אנד. כולם תורמים לחגיגה, מי יותר ומי פחות, בעיקר אני רוצה לציין את ארז שפריר, יוסי עייני, סוזנה פפיאן ובמיוחד איתי שור, שפשוט גונב את ההצגה בתפקיד שיפיל אתכם מצחוק.

קחו אותם בקלות. צילום: יעל אילן

לא הכל זורם בהצגה. מדי פעם יש חריקות בבימוי וברמת המשחק, ובשלב מסויים הסיפור מתחיל לחזור על עצמו. לא היה מזיק אם היו מקצרים את ההצגה ברבע שעה. אבל גם כך "יתוש בראש", עם הנוסח העברי המבריק של נסים אלוני, היא שעה וחצי של מיטות מסתובבות, שמחת חיים ותיאטרון שלא לוקח את עצמו ברצינות רבה מדי. מותק של הצגה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן