Skip to content

קיץ צבעוני ברשת אירוקה

רשת אירוקה מציגה משקפי שמש וראיה של המותגים המובילים בעולם בסניפי הדגל המחודשים בחיפה והקריות: בעופר גרנד קניון חיפה, ובעופר בקיריון, ולרגל ההשקה פריט שני ב-50%
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אירוקה החנות המחודשת בגרנד קניון חיפה (צילום אלכס ברינגסקי )
אירוקה החנות המחודשת בגרנד קניון חיפה (צילום אלכס ברינגסקי )

אין ספק שמשקפי שמש הם אהבה גדולה שלי, וגם שאפור בחוץ אני מרכיבה משקפי שמש גם בחורף, המשקפים משתלבים עם פרטי הלבוש ומשדרגים את המראה או כמו שאומרת לי אפיק, מנכ"לית רשת אירוקה: "משקפיים הם פריט האופנה המשמעותי ביותר ובעל ערך מוסף בהיותו בריאותי ומגן על העין וגם פריט אופנתי המאפשר לנו לבטא את עצמנו, ולרכוש מותג יוקרתי שיש לו נראות במחיר נגיש"
השבוע נכחתי בפתיחה המחודשת של סניף אירוקה בעופר גרנד קניון חיפה, לפתיחה הגיעו בכירי אירוקה יחד עם הפרזנטורית של אירוקה, נטע אלחימסטר, אותה ליווה בן זוגה רמי גרשון שחנכו את הסניף המחודש בגרנד קניון חיפה.

אירוקה בגרנד קניון חיפה מרווח ונגיש (צילום אלכס ברינגסקי)
אירוקה בגרנד קניון חיפה מרווח ונגיש (צילום אלכס ברינגסקי)

הסניף החדש מרווח ונעים מאד נוח ונגיש נהניתי למדוד עשרות משקפים, והבחירה באחד שמתאים לי ביותר לא הייתה קלה, ואין ספק שעוד אחזור לרכוש משקפיים נוספים.
בהשקה הוצגו קולקציות משקפי שמש וראייה לאביב קיץ 2019. הקולקציה מרשימה מאד. תוכלו למצוא

פנדי 1799ש"ח (צילום יונתן וייצמן)
פנדי 1799ש"ח (צילום יונתן וייצמן)

את כל מותגי היוקרה הבינלאומיים המובילים וביניהם: טום פורד, סלין, גוצי, פנדי, פראדה, דולצ'ה גבאנה, ג'ימי צ'ו, ורוברטו קוואלי ועוד. מותגי הפרימיום: מייקל קורס, מארק ג'ייקובס, ארמני אקסציינג' ואמפוריו ארמני מבית ג'ורג'יו ארמאני, הוגו בוס , דיסקוורד האיטלקי ועוד לצד מותגי האופנה: אירוקה וקול ריי.
כל אחד מהמותגים מציג קולקציה ייחודית לו עם חותם ואמירה אישית, ויחד הם מרכיבים קולקציה מושלמת לקהל הישראלי, הנותנת מענה אופנתי מקיף בטווחי מחיר אופטימלי

הטרנד לעונת קיץ 2018
גולת הכותרת של הקולקציה העונה הן העדשות הצבעוניות הפסטליות ועיצובי המסגרות המפתיעים בצורות החדשות ובניגודיות: אובר סייז לנשים מול מיניסייז לגברים.
העדשות הצבעוניות, מגינות מקרינת אולטרה סגול ומוסיפות גוון פסטלי לעולם וללוק שלנו. מסגרות עשויות אצטט, פלסטיק ומתכות ממשיכות ללוות אותנו. והשחור כמו תמיד שולט אבל הפעם עם עדשות צבעוניות שמוסיפות לו נגיעת תחכום וינטג'ית.
מחירי קולקציית משקפי השמש של מותגי היוקרה נעה בין 1200-2500 ₪ , זאת לצד משקפי מותגי הפרימיום במחירים של 600-1300 ₪ ומותגי האופנה במחירים נוחים של 200-300 ₪.

מותגי היוקרה:
טום פורד– קולקציה מינימליסטית ומדויקת על קו התפר שבין הסגנונות הנשיים והגבריים. טום פורד

טום פורד 1399 שח (צילום ערן תורג'מן)
טום פורד 1399 שח (צילום ערן תורג'מן)

מצליח גם בקולקציה הזאת להפתיע בפרשנות שלו לנשי ולגברי ולשלב באופן ייחודי ומרגש בין מסגרות בעיצובים מתוחכמים ועדשות מינרליות בגוונים חדשניים וייחודיים לו.
הנשים מקבלות מראה בולט ו"גברי" והגברים מקבלים טיפול מתוחכם עם מסגרות קטנות ועדינות. כולם נהנים מגווני עדשות מיוחדים שמחמיאים לעיניים.

 טום פורד 1399 ש"ח (צילום ערן תורג'מן )
טום פורד 1399 ש"ח (צילום ערן תורג'מן )

סלין– הקולקציה הראשונה של המעצב הדי סלימאן מגיעה סופסוף לחנויות, לאחר ציפייה ארוכה. הדי

סלין 1399ש"ח (צילום יונתן וייצמן)

סלימן לוקח את בית סלין למסע מרתק של צבעים וצורות ומכניס לשפה של סלין עוד ועוד צורות גאומטריות חדשניות ומרתקות.
הקולקציה נעה בין אובר סייז למיניסייז – ומשיקה צורה חדשה – פרפר – בווריאציות מרובות. הדי סלימאן נותן פרשנות משלו גם לצורות קיימות ונצחיות של סלין באמצעות שילובי ניטים ואבנים באותן מסגרות אובר סייז המאפיינות את המותג, שכולנו כבר התמכרנו אליהן.
בשורה חדשה נוספת שלו היא השקת קו הגברים, לאחר שנים רבות כמנהל הקריאטיבי של סן לורן ודיור הום והצעדת המותגים האלו לראש טבלת מותגי הגברים בעולם, הדי סלימאן מתכוון לעשות את אותה פריצה עם סלין לתוך עולם אופנת הגברים המתקדם.

גוצ'י – גוצי ממשיכים להפתיע, המעצב אלסנדרו מיקלה ממשיך להוביל ולחדש בכל דבר שהוא נוגע בו והקולקציה החדשה בעיצובו מפתיעה ומרגשת. זוהי חגיגה של צבעים, צורות, גדלים וחומרים.
בגוצ'י כמו בגוצ'י – לא נחים לרגע והיצירתיות מרגשת ומחדשת בכל פעם. זוהי קולקציה המציעה מגוון רחב של מסגרות לגברים שחלקן מחדשות מסגרות אהובות משנים עברו. בגוצ'י מהמרים על הגברים העונה ומיצרים עבורם קולקציות רחבות ומדויקות.

בבית רוברטו קוואלי העונה משיקים קולקציה מהטובות שראינו בשנים האחרונות, מסגרות בשילובי מתכת ואצטט, במראה מתוכשט, ללוק בולט, אלגנטי ונשי במיוחד. גם בית קוואלי לראשונה נותן מענה לגברים עם קולקציית קפסולה מושלמת לגבר האופנתי.

בפראדה- למרבה הפלא בחרו השנה להשיק קולקציה מעודנת וסולידית יותר משנים קודמות, המציעה מסגרות מסחריות במראה איטלקי אופייני שמאוד אהוב על הקהל הישראלי.

אצל ג'ימי צ'ו שעיצוביו תמיד מובילים ביצירתיות שלהם ובמראה היוקרתי שמתקבל משילובי החומרים השונים, עור, אבני סוורובסקי ומתכות בגוונים מיוחדים. המשקפיים של ג'ימי צ'ו הם תכשיט לכל דבר.

מותגי הפרימיום:

בקטגוריית מותגי הפרימיום ניתן למצוא קולקציות של המעצבים המובילים בעולם ביניהם מייקל קורס, מארק ג'ייקובס, ג'ורג'יו ארמני עם המותגים ארמני אקסציינג' ואמפוריו ארמני, הוגו בוס , דיסקוורד האיטלקי ועוד.
קולקציות אלו בטווח מחירים של 600-1300 ₪.
למותגי הפרימיום, מצטרף השנה לאירוקה המותג הוגו בוס, אחד המותגים הותיקים בעולם האופנה, המותג מתאפיין בסגנון ספורט אלגנטי עם דגש על איכות ודיוק. הקולקציה של הוגו בוס כולה קולקציה של משקפי שמש גבריים, ומציגה עיצוב וסגנון מדויק לגבר הישראלי, עיצוב אירופאי ספורט אלגנטי נצחי.

את מגוון המותגים הרחב שמוצג באירוקה חותם רייבן, המותג הגדול ביותר בתחום משקפי השמש בעולם. הקולקציה של רייבן כוללת מספר דגמים חדשים לצד ריענון צבעוניות של דגמים קלאסיים אהובים אייקונים.

מותגי האופנה:

לצד מותגי העל ניתן למצוא באירוקה משקפי שמש של המותגים קול ריי ואירוקה, עם קולקציות עדכניות וחדשניות באיכות מעולה במחירים נוחים של 200-300 ₪.

קול ריי 299 ש"ח |(צילום יונתן וייצמן)
קול ריי 299 ש"ח |(צילום יונתן וייצמן)

רשת אירוקה

רשת אירוקה מתמחה בתחום המשקפיים ומהווה בחירה ראשונה של הצרכן הישראלי בתחום זה, זאת בזכות המגוון הרחב, האיכות הבלתי מתפשרת והמענה הרחב המתבטא במותגים, עיצובים, טכנולוגיות שונות מובילות בטווחי מחיר רחבים.
רשת אירוקה מונה כיום 60 סניפים ברחבי הארץ, המציגים את הקולקציות הרחבות והעדכניות ביותר של משקפי שמש וראייה, מבתי האופנה הגדולים והמובילים בעולם לצד משקפיים של המותג הפרטי במחירים אטרקטיביים.

                                                            טווח מחירי קולקציית 2019 ברשת אירוקה נעים בין  200 ₪ ל- 2500 ₪
ועכשיו לרגל ההשקה: פריט שני ב 50% הנחה! עד ה 15.4.19

נגישות החנות והצוות המדהים אפשרו לי לנסות ולמדוד עשרות משקפים, בהנאה מרובה, עד שמצאתי את זה שהתאים לי ביותר, אין ספק שעוד אחזור להתחדש במשקפיים נוספים. וממליצה גם לכם לנצל את המבצעים ולהגיע למדוד ולרכוש.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן