Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 17 במרץ, 2019

רמי יוסף: סטנד אפ, מלחמת העולם ה-2 גיהנום מתחת למים, מגיפה, בית המזימות, אנטמן והצרעה, כדברא 3, מקום בלב, הטובות לקרב 3, ריו בראבו, גנב האמנות הגדול בעולם, תאגיד 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רמי יוסף: סטנד אפ | Ramy Youssef Stand-Up Special, ערוץ Hot VOD

ספיישל הסטנד-אפ הראשון של הקומיקאי רמי יוסף ברשת HBO, צולם לפני קהל חי בניו יורק באביב האחרון והופק על ידי ג'ארד קרמייקל ויוסף עצמו. הסטנדאפיסט המוסלמי, שכיכב בין השאר ב-"מר רובוט" השתתף בתוכנית הלייט-נייט של סטיבן קולבר ויככב בקרוב בתוכנית משלו: "רמי".

מלחמת העולם ה-2 – גיהנום מתחת למים | WW2 Hell Under the Sea, סלקום TV

מיני סדרה בת 6 פרקים של נשיונל ג'יאוגרפיק, העוקבת אחר שדה הקרב התת ימי במלחמת העולם השנייה. מהתהוות אסטרטגיית 'עדת זאבים' (וולף-פאק) ועד לניצחון בעלות הברית באוקיינוס השקט.

מגיפה Viral Peste, ערוץ Cinema Time

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 13 במרץ, 2019, בשעה 22:00 בערוץ Yes VOD + סלקום TV 

אנטמן והצרעה | Ant-Man and the Wasp, ערוץ Cinema Time

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 08 במרץ, 2019, בערוץ Yes VOD 

15:30 כדברא 3, ערוץ Yes טין ניק

עונה שלישית לדרמה. קירקי ולילה לא ציפו שביום ההולדת ה-16 שלהן הן תצאנה למסע שישנה את חייהן מהקצה אל הקצה, שבסופו – רק אחת מהן תממש את ייעודה. העונה – קירקי נלחמת באיגניסים, רעים על טבעיים חדשים, שמאיימים לגרום להתפרצות הר געש שתשמיד את כל היצורים החיים מלבדם. כדי להביס אותם, היא חוברת לשותף מפתיע: הכדברא הראשון ממין זכר. האם יצליחו לגלות איך לעצור את האיגניסיים לפני שהעולם ייחרב?

21:30 מקום בלב | A Place To Call Home, ערוץ Hot3 + ערוץ Hot VOD

סדרת הדרמה התקופתית האוסטרלית, שנוצרה על ידי ביוון לי ("מנצחים ומפסידים") ומתרחשת אחרי מלחמת העולם השנייה. במרכזה של הסדרה ניצבת דמותה של שרה אדמס (מרתה דאסלדורפ), שחוזרת לאוסטרליה אחרי עשרים שנה בפריז. למרות הרקע הקתולי האדוק שלה, היא עברה לחו"ל כדי להיות עם גבר יהודי בו התאהבה ולאמץ את דרך חייו. כשבעלה נעדר במלחמה, היא שבה למולדתה לעבוד בבית חולים מקומי כאחות במטרה לפתוח בחיים חדשים – שעד מהרה סוחפים אותה למערבולת של תשוקה, תככים, מזימות, רומנים סוערים ואירועים היסטוריים שמשנים את עולמה.

22:00 הטובות לקרב 3 | The Good Fight 3, ערוץ Yes Edge

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 15 במרץ, 2019, בערוץ Yes VOD

22:00 ריו בראבו | (Rio Bravo (1959, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 14 במרץ, 2019, בערוץ Yes VOD

22:00 גנב האמנות הגדול בעולם | The Iconoclast, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

מישל ואן ריין, מומחה כריזמטי וערמומי לאמנות, הרוויח את כל הונו (שנאמד במיליוני דולרים) מסחר באמנות מזויפת וגנובה, תוך שהוא מתחמק בשנות ה-70 וה-80 מהאינטרפול ומה-CIA. למרבה הפלא, גם אחרי שנתפס, הוא הצליח להמציא את עצמו מחדש ולהרוויח שוב מכישרונו המפוקפק כשגויס ל'סקוטלנד יארד' והחל להפעיל את המבריחים והזייפנים שפעלו איתו בעבר. לטענתו, קשריו הענפים הביאו אף לגיוסו למוסד הישראלי וליחידת 'כידון', שם היה חלק מהצוות שרצח את מנגלה. כ-40 שנה לאחר מעשיו, ורגע אחרי שעבר התקף לב, הסכים סוף סוף ואן ריין לספר בעצמו, ממקום מחבואו, את סיפורו הלא יאומן, שלא תמיד ברור אם כולו אכן קרה. כך נחשף בפנינו דיוקן של פושע חמקמק שחי במשך שנים על גג העולם, אך את שארית חייו נאלץ להעביר במקום מסתור. בימוי: קינג אדז. 80 דקות, אנגליה, 2017.

22:45 תאגיד 2 | 2 Corporate, ערוץ Hot קומדי סנטרל + ערוץ Hot VOD

הסדרה הקומית של ערוץ קומדי סנטרל חוזרת לעונה שנייה. ספוילר – בעונה מגיעה להתארח שורה של כוכבים מוכרים, בהם קירה סדג'וויק ("המפענחת"), אליזבת פרקינס ("העשב של השכן"), קריסטן שאל ("האיש האחרון בעולם"), סאשיר זמאטה ("סאטרדיי נייט לייב"), בארון ווהן ("גרייס ופרנקי") ו-אנדי ריכטר ("קונאן").


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן