Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 20 במרץ, 2019

הבכי, ויקטוריה 3, הזר הקטן, קוד 211, דדפול 2, הנה בא הגראמפ, רופא כלבבי 2, בייבי בום בריטניה 8, הנשיא החדש שלנו, זה לא מתאים, אלכסיס ויירה: סיפור על הישרדות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הבכי | The Cry, ערוץ Hot VOD

מיני-סדרה בריטית בת ארבעה פרקים שנוצרה על ידי ג'קלין פרסקי ("דג קטן") ומבוססת על רומן באותו שם מאת הסופרת האוסטרלית הלן פיצג'רלד. את הקאסט של דרמת המתח מובילים ג'נה קולמן ("דוקטור הו", "ויקטוריה", "ללכת בדרכך") ו-אוון לסלי ("קצה האגם"), שמגלמים את בני הזוג ג'ואנה ואליסטר. השניים מגיעים לביקור משפחתי באוסטרליה במטרה להילחם על משמורת על בתו של אליסטר, קלואי, נגד אשתו לשעבר. במהלך נסיעתם ממלבורן לעיירת החוף וויילד ביי, בנם התינוק נואה נעלם. הטרגדיה מעבירה את ג'ואנה האומללה על דעתה וגורמת להתפרקות יחסיהם של השניים.

ויקטוריה 3 | Victoria 3, ערוץ Yes London

הפקת הענק מבית ITV ומהאנשים שמאחורי "אחוזת דאונטון" שבה בעונה חדשה. ספוילר – העונה מתחילה בשנת 1848, לאחר חילופי ראש הממשלה והופעתה של אחותה המסתורית של ויקטוריה. ויקטוריה נקראת לעזוב את לונדון כשהמהפכה שועטת לאורך יבשת אירופה ופעילותה המתגברת של התנועה צ'רטיסטית – תנועה שפעלה להרחבת זכויות הבחירה למעמד הפועלים – ברחבי אנגליה. ובתוך הבית, מערכת היחסים בין ויקטוריה ואלברט עולה על שרטון ונמצאת בנקודת שבירה, מאבק על שליטה, שאף אחד מהם לא יוכל לנצח בו.

הזר הקטן | The Little Stranger, סלקום TV

דרמת אימה גותית. ד"ר פאראדיי הוא הבן של מנקה שהתקדם והפך לרופא המחוזי. הוא נקרא לבדוק חולה במקום בו אימו עבדה פעם, וכעת חיה בו משפחה שסיפור חייה נוראי וקשור בו. שחקנים: דונל גליסון, רות ווילסון, שרלוט רמפלינג. במאי: לני אברמסון. אנגלית, 2018.

קוד 211 | 211, סלקום TV + ערוץ Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 09 במרץ, 2019, בשעה 18:55 בערוץ Hot Cinema1

דדפול 2 | Deadpool 2, ערוץ Yes VOD

אקשן קומי מבית מארוול. גיבור העל עם הפה הכי גדול חוזר. הפעם יוצא דדפול להגן על נער בעל כוחות מיוחדים מפניו של קייבל, חייל-על שהגיע מהעתיד לנקום. שחקנים: ריאן ריינולדס, ג'וש ברולין. במאי: דייוויד ליץ'. ארה"ב, 2018.

הנה בא הגראמפ | Here Comes The Grump | A Wizard's Tale, ערוץ Yes VOD

נער צעיר ובעל דמיון עשיר מגלה כי ממלכת האגדות שסבתא שלו סיפרה לו עליה, אמיתית לגמרי. עכשיו הוא נדרש להציל את הממלכה מפני המכשף גראמפ שהטיל כישוף של עצב על תושביה. דיבוב לעברית: טל פרידמן. במאים: אנדרס קוטורייר. 2018.

20:45 רופא כלבבי 2 | 2 The Heart Guy, ערוץ Hot3

דרמת בית החולים של רשת Nine האוסטרלית חוזרת לעונה שנייה. ספוילר – יו נחוש להעביר את שארית תקופת המבחן שלו בלי דרמות מיותרות, כעת כשפני עברה לסידני בעקבות עבודתה החדשה. אלא שמחליפתה, נורה, לא ממש נותנת לו מנוח ומהווה סכנה אפילו לפציינטים שלה. יו חש הקלה כשפני חוזרת לווייהופ, עד שהוא מגלה מי חזר איתה – רופא מקסים, יוצא צבא, שפני פגשה בסידני. האם יו יחשוף את רגשותיו לפני שיהיה מאוחר מדי?

22:00 בייבי בום בריטניה 8 | One Born Every Minute 8, ערוץ הבריאות

עונה חדשה למקור הבריטי של ריאליטי הילודה הפופולרי. במהלך העונה הנוכחית מבט מעמיק אל המתחולל במחלקת היולדות של בית החולים לנשים בליברפול. כ-40 מצלמות תתעדנה את דרמות הלידה המרגשות ביותר: רגעי ההכנה, הקושי וההתעלות ייארגו למרבד אנושי של סיפורי חיים מרתקים.

22:00 הנשיא החדש שלנו | Our New President, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

השמועות על מעורבותם של הרוסים בבחירות לנשיאות באמריקה מתחילות לקבל ביסוס. למה חגגו ברוסיה לאחר ניצחונו של טראמפ? כיצד הגיבו בכירים רוסיים בהמשך כהונתו כנשיא? ומה קורה כאשר האמת היא בגדר אפשרות בחירה? בחירות 2016 יצרו בארצות הברית קיטוב חסר תקדים וטשטוש מוחלט בין אמת לשקר. באותו זמן, ברוסיה, נחוו האירועים באופן מסולף ומטורף יותר. בסרט זה מובאים לפנינו רצף של דיווחיים חדשותיים, קטעי ארכיון וצילומים ביתיים מרוסיה, זאת על מנת להציג בפני המערב את המעורבות, לכאורה, תחת אגרוף הברזל של פוטין: תקשורת מגויסת שוויתרה על כל ניסיון לאובייקטיביות ודישון פעיל של שמועות על עברם של הקלינטונים כנרקומנים ורוצחים סדרתיים. ארה"ב / רוסיה, 2018.

זה לא מתאים | My Husband’s Penis Won’t Fit, נטפליקס | Netlifx

סדרת דרמה יפנית רומנטית. קומיקו וקניצ'י נפגשו בקולג' ומצאו אושר בחיי הנישואין. אבל עם הזמן, התעוררה ביניהם בעיה יוצאת דופן, שמאיימת לערער את הקשר ביניהם.

אלכסיס ויירה: סיפור על הישרדות | Alexis Viera, Una Historia de Superación, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי. אלכסיס ויירה, כדורגלן מצליח מאורוגוואי, נורה במהלך שוד בקולומביה ואיבד את התחושה ברגליו. על אף הפציעה שקטעה את הקריירה שלו, הוא מצליח למצוא תכלית חדשה לחייו.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן