Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 21 במרץ, 2019

אהבתה מרתיחה את מי האמבט, ג'ים ונהג הקטר, המשפחה שלי, סיפור אחר, 12 שנים של עבדות, אהבה מריקוד ראשון, לעוף עם ערפד, באהבה גילדה, נהר אפל, אנטואן גריזמן: סיפורה של אגדה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אהבתה מרתיחה את מי האמבט | Her Love Boils Bathwater, ערוץ Yes VOD

דרמה מרגשת עד דמעות, שייצגה את יפן באוסקר 2018. אם קשוחה מגלה שנותרו לה חודשיים לחיות. נחושה לשקם את חיי המשפחה, היא יוצאת לחפש את בעלה שעזב ובונה מחדש את יחסיה עם בתה המתבגרת. שחקנים: רי מיאזאווה, האנה סוגישאקי, אודגירי ג'ו. במאי: ריוטה נאקאנו. יפן, 2016.

ג'ים ונהג הקטר | Jim Button and Luke the Engine Driver, סלקום TV

ג'ים כפתורי, הנער האסופי, וחברו הטוב לוקאס נהג הקטר יוצאים יחד למסע הרפתקאות. הם עוזבים את ממלכת נוחיה השוכנת על אי קטנטן. כשהם מגיעים לקיסרות האגדית 'מנדלה', הם נרתמים למשימה מסוכנת: בת הקיסר, הנסיכה לי סי, נחטפה ונלקחה לעיר הדרקונים. במסעם הם פוגשים את טור טור הענק, שומעים קולות 'בעמק האופל המוחלט' ומעפילים ל-'כתר העולם'. גרמניה, 2018.

המשפחה שלי | Shoplifters, סלקום TV

דרמה יפנית, זוכת פרס דקל הזהב בפסטיבל קאן ומועמדת לפרס האוסקר השנה לפרס הסרט הזר הטוב ביותר. לילה אחד, בדרכם הביתה, נתקלים אוסאמו ובנו בילדה קטנה שיושבת לבדה בקור המקפיא של טוקיו. הם לוקחים אותה איתם בחזרה הביתה, ועל אף שהמשפחה חיה בעוני ומתקיימת מעבודות מזדמנות ומפשעים קטנים, הם נותנים לה את הבית החם שנדמה שלעולם לא היה לה. הילדה הקטנה, שמקבלת את השם לין, משתלבת במשפחה במהירות ונדמה שהחיים חוזרים למסלולם – עד שמקרה לא צפוי חושף סודות שהוחבאו היטב, ומאלץ את בני המשפחה לבחון מחדש את הקשרים שמחברים ביניהם. שחקנים: לילי פראנקי, אנדו סאקורה, מצואוקה מאיו. במאי: הירוקאזו קורה אדה. 121 דקות, יפן, 2018.

סיפור אחר | The Other Story, סלקום TV

דרמה ישראלית. צעירה חילונית מחליטה לעזוב את הבית ולהתארס למוזיקאי הולל שחזר לאחרונה בתשובה. החלטתה מביאה את הוריה הגרושים ואת סבה הפסיכולוג להניח למשקעי העבר ולחבור זה לזה כדי לנסות ולחבל בנישואין שבדרך. שחקנים: ששון גבאי, ג'וי ריגר, יובל סגל. במאי: אבי נשר. ישראל, 2018.

12 שנים של עבדות | i12 Years A Slave, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 21 בפברואר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes1

אהבה מריקוד ראשון | Finding Your Feet, סלקום TV

קומדיה רומנטית. סנדרה אבוט מגלה שבעלה מזה 40 שנה מנהל רומן מהצד עם חברתה הטובה ביותר. היא נמלטת מחייה הבורגנים ומביתה המפואר אל בית אחותה מלאת החיים, ביף, שרוקדת בקבוצה במועדון הקהילה ואותה היא לא ראתה כבר שנים רבות. סנדרה מגלה שהיא חיה בתוך עולם סגור ומשעמם עד היום. הלהקה של המועדון מוזמנת לתחרות ריקודים ברומא, אבל אז החיים מכינים לסנדרה הפתעה מכיוון לא צפוי, שעשויה לגרום לה לחזור לחייה הישנים. שחקנים: אימלדה סטונטון, טימותי ספאל, סיליה אימרי. במאי: ריצ'רד לונקריין. בריטניה, 2018.

08:50 לעוף עם ערפד | The Little Vampire, ערוץ Cinema Time

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 01 במרץ, 2019, בערוץ Yes VOD 

22:00 באהבה, גילדה | Love, Gilda, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סיפורה של הקומיקאית היהודייה הנערצת גילדה רדנר – במילותיה שלה. רדנר נחשבה תמיד לקומיקאית פורצת דרך. בתחילת שנות ה-70 החלה להופיע במופעי סטנד אפ ולאחר שזכתה להצלחה מסחררת – היא הוזמנה לשדר בתוכנית הקומית ברדיו של הנשיונל למפון, ששודרה בכל רחבי ארצות הברית. ב-1975 הפכה לאחת משבעת חברי הצוות המקורי של "סטרדיי נייט לייב" ואף כתבה חלק מהמערכונים בעצמה. היא זכורה במיוחד בזכות הפארודיות שביצעה על מגישי החדשות ואף זכתה על כך בפרסי האמי והגראמי. בהמשך זכתה גם לתהילה בזכות הופעת היחיד שלה על במות ברודווי. הסרט חושף את אוסף היומנים, קלטות האודיו שהקליטה וסרטי הווידאו האישיים של רדנר מילדותה, לאורך כל שנות הקריירה שלה ועד השנים האחרונות בהן נאבקה במחלת הסרטן. אלו מביאים סיפור אישי מרגש של קומיקאית דגולה המשלב מעט בכי אך בעיקר צחוק. בימוי: ליסה ד'אפוליטו. 88 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 נהר אפל | Dark River, ערוץ Yes3

דרמת מתח, זוכת פרס בפסטיבל טורונטו. בעקבות מות אביה, חוזרת אליס אל הכפר שבו גדלה, בפעם הראשונה מזה 15 שנה. כעת היא דורשת לקבל חזקה על שטח החווה שהותיר, אך מגלה שלשטח יש דורשים נוספים. שחקנים: רות וילסון, שון בין. במאית: קליו ברנרד. בריטניה, 2017.

אנטואן גריזמן: סיפורה של אגדה | Antoine Griezmann: The Making of a Legend, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי. בעזרת הרבה עבודה קשה, הכדורגלן אנטואן גריזמן הפך לאחד החלוצים הטובים בעולם והוביל את נבחרת צרפת לזכייה במונדיאל.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן