Skip to content

בצריכה מתמדת: פורים ועוד

עוגות פרג, מארזי איפור לפנים ולגוף וצנצנת לוטוס בגודל מיני הם בין חמשת המוצרים שבדקנו השבוע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עוגות פרג של קפולסקי

אזני המן בגודל מיני ובמילוי של פרג, תמרים, שוקולד, שוקולד חלב עם שוקולד לבן, שוקולד-שוקולד, חלבה, אגוזים, פיסטוק ופרלינה, זה מה שמציעים כאן לרגל החג. אנחנו התלהבנו בעיקר מעוגת הפרג שניסינו. ההצע כולל ארבע עוגות פרג שונות, ואנו ניסינו את הפלודן פרג. עוגה זו מורכבת משכבות של בצק שמרים ושכבות של פרג, אשר בושל בחמאה ודבש. הפרג עצמו טעים במיוחד, הבצק עשוי היטב, והשילוב ביניהם מתעלה על כל אזן המן. הרשת, חשוב לדעת, חוזרת לפעילות ובשלב זה מדובר בסניף ראשון, הפועל ברמת השרון.

36 שקלים ל-300 גרם אזני המן, 38-59 שקלים לעוגות. להשיג בקפולסקי.

צילום: אנטולי מיכאלו

לוטוס מיני של לוטוס

הממרח המוכר והטעים כל כך יצא באחרונה עם מהדורה חדשה, מוקטנת. כלומר, צנצנת בנפח של 200 גרם בלבד, שיכולה להתאים לכל משלוח מנות. בפועל, היא מתאימה גם למטבחים קטנים וגם לאותם הזמנים בהם אנחנו מנסים לאזן בין הרצון במתוק לבין הרצון לשמור על הגזרה. הבעיה היחידה טמונה בעובדה כי בסוף החודש המוצר אמור להיעלם מהמדפים.

10 שקלים ל-200 גרם.

צילום: יח"צ

מארזי איפור לפורים של Kimyon

חג התחפושות והאיפור מביא למדפים עוד מותג עם מוצרים לאיפור. אלו מיועדים לאיפור הפנים, הגוף והשיער, ומתאימים למבוגרים ולילדים גם יחד (מעל גיל שלוש). מה כולל ההיצע? ערכת צביעה לפנים/לגוף ולשיער, הכוללת שישה עפרונות במרקם קרם נוח למריחה, המאפשר איפור מדויק המחזיק מעמד לשעות ארוכות. ויש גם ערכת איפור המשלבת שמונה גוונים שונים, ספוגית לצביעת משטחים, ארבעה גווני נצנצים ושני אפליקטורים המשמשים כמכחולים; ומארזי איפור לפנים המאגדים שמונה גוונים במרקם קרמי לצד שבלונות וספוגית אשר מאפשרת ליצור חותמות. ההסרה של האיפור, ראוי לציין, קלה.

17-35 שקלים. להשיג ברשתות הפארם ובחנויות הפנינג.

צילום: יח"צ חו"ל

YOLO עם קצפת של תנובה

החברה מרחיבה את המותג ונכנסת לראשונה לתחרות ישירה עם מילקי. כיצד היא עושה זאת? בעזרת השקה של שלושה מוצרים חדשים, המשלבים קרם שוקולד עם קצפת. ההבדל בין המוצרים טמון בשוקולד – אחד עם 70% מוצקי קקאו (מריר), השני עם 42% מוצרי קקאו (חלב) והשלישי, מסוג בלונד, עם 36% קקאו. זה, אגב, קורה בזכות תוספת קטנה של שוקולד אמיתי לקרם. נתחיל עם הקצפת: יש לה מרקם אוורירי במידה טובה והיא לא מתוקה מדי, והיא מתערבבת היטב עם השוקולד שנמצא מתחתיה. קרם השוקולד עשיר, כיאה למותג, וההבדל בין השלושה ברורים מאוד. כלומר, אם אתם לא אוהבים שוקולד מריר, אל תנסו את זה עם האחוז הגבוה של מוצקי הקקאו. אנו מאוד אוהבים שוקולד בלונד, ושמחנו על שילוב מוצלח שלו בסדרה הזו. בסך הכל מדובר בתחרות ראויה למותג הוותיק, ואנו מקווים כי הם יישארו איתנו. רק המחיר עשוי להיות גבוה יותר ממחירי המילקי.

2.5-4.2 שקלים ל-120 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

קרדיט: Studio Family & Friends

מברשות שיניים חשמליות Junior של ORAL-B

מברשות השיניים החדשות של המותג מיועדות לילדים בגילאי 6 עד 12. זה הגיל בו שיני חלב נופלות ושיניים חדשות צומחות, עובדה שגורמת לצחצוח חלקי אצל ילדים רבים. מה עוד שהשכיחות של עששת גבוהה יותר, כך לפי החברה, בקרב ילדים בגילאים אלו. אז מה מציעים לטובת העניין? מברשת שיניים חשמלית, נטענת, הכוללת מד לחץ חזותי, סוללה המספיקה לעשרה ימים ומנוע העובדה במהירות של 28,8000 סיבובים לדקה. במבחן הניסיון, הילד שניסה אותה החזיק אותה בקלות וללא תלונות על המשקל שלה. בנוסף, במהלך הניקוי היא מאטה את המהירות שלה אם יש לחץ חזק מדי על השיניים, עובדה חשובה שאפשרה צחצוח יעיל יותר. בעדינות אפשר לצחצח בעזרתה גם סביב שיניים מתנדנדות.

239.9 שקלים. להשיג בסופר-פארם.

צילום: אביב לוי

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן