Skip to content

חברת ספקטרוניקס אמרסון מכריזה על "שלישי ללא ישיבות"

החברה משדרות מנסה פיילוט חדש - Meet-Less Tuesday – על מנת לענות על צורך של מנהלי החברה ועובדיה: "מרוב ישיבות - אנו לא מצליחים להגיע לעבודה עצמה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הכירו את ה MeetLess Tuesday. חברת ספקטרוניקס אמרסון משדרות הודיעה לכ- 170 עובדיה שאחת לשבועיים לא תתקיימנה ישיבות בחברה בימי שלישי. מנכ"ל ספקטרוניקס אמרסון, טל לאופר, הסביר שהפיילוט החדש נולד  מתוך שיחות עם מנהלים אשר חשו כי "מרוב ישיבות – אנו לא מצליחים להגיע לעבודה עצמה".

טל לאופר, מנכ"ל ספקטרוניקס אמרסון. צילום: חיים ביטן
טל לאופר, מנכ"ל ספקטרוניקס אמרסון. צילום: חיים ביטן

לדברי החברה, המהלך צפוי להפחית תחילה את כמות הישיבות השבועיות בכ-10% ואם יצליח ייתכן ואף יורחב. מנכ"ל החברה, טל לאופר, הוסיף: " צעד שכזה יאפשר לעובדים ומנהלים להתמקד ולהתרכז בעבודה, לקדם משימות ופרויקטים ויעודד פיתוח אחריות אישית וניהול טוב יותר של  הזמן, מבלי שיצטרכו לתמרן בין הישיבות. כולי תקווה שהפיילוט יצליח ושיהווה סמן גם לחברות נוספות בישראל בכלל ובדרום בפרט".

מרכז המו"פ והיצור של ספקטרוניקס אמרסון בשדרות עוסק בפיתוח יצור ושיווק של גלאי אש וגז המתקדמים מסוגם בכל העולם לתעשייה הצבאית והאזרחית.

ספקטרוניקס בע״מ, הוקמה בשנת 1973 בשדרות, מובילה עולמית בפיתוח גלאי להבה וגז אופטיים ומערכות גילוי וכיבוי אש אוטומטיות עבור כלי רכב ממוגנים, כלי שיט צבאיים וכלי רכב מסחריים, הכוללים אוטובוסים ורכבי שטח שונים.

ספקטרוניקס נרכשה בשנת 2015 על ידי חברת אמרסון (Emerson), תאגיד בינלאומי מוביל עם בסיס פיננסי איתן.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן