Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 28 במרץ, 2019

ג'יין הבתולה 5, הללויה, יחי הקיסר, אבסנטיה 2, מאחורי החומר, לגלוש על הסמים, אוטובוס האהבה: מסע אסיאתי 2, הדייט שתקע אותי, לחישות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ג'יין הבתולה 5 | Jane the Virgin 5, ערוץ Yes VOD

עונה חדשה ואחרונה לדרמה הקומית. ספוילר – העונה החדשה תתחיל מיד לאחר סיום העונה הקודמת, ללא קפיצת זמן כשבפרק הפתיחה נגלה עוד מידע על הדמות ששבה מן המתים: בסיום העונה הקודמת הופיע פתאום בעלה המת של ג'יין, מייקל, והסתבר שהוא חי. מיד כשג'יין תתעורר מעלפונה, נגלה את כל התשובות על מה שקרה למייקל ומה הוא עושה כאן, ואיך רפאל יגיב לשובו. ובעונת הסיום נגלה גם מי עומד מאחורי קולו של המספר בסדרה, שמלווה אותנו מתחילתה, אבל דמותו מעולם לא נחשפה.

הללויה | Coexister, סלקום TV

קומדיה צרפתית. מפיק מוזיקלי שמנסה למנף את הקריירה שלו, בא עם רעיון מבריק להקים להקה המורכבת מרב, אימאם וכומר להטיף לדו קיום דרך המוזיקה. אבל כוכבי הדת שנבחרו רחוקים להיות מלאכים בעצמם ומכאן הדרך אל התהילה רצופה בצלילים צורמים. שחקנים: רמזי בדיאה, פבריס אבואה, גיום טונדק. במאי: פבריס אבואה. צרפת, 2017.

יחי הקיסר! | !‏Hail, Caesar, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 24 בדצמבר, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

20:45 אבסנטיה 2 | Absentia 2, ערוץ Hot3 + ערוץ Hot VOD

דרמת המתח חוזרת לעונה שנייה. ספוילר – אחרי שהצילה את משפחתה וטיהרה את שמה, אמילי מנסה לשוב לחיים נורמליים אך עדיין רדופה רגשות אשם וספק עצמי, בלי לדעת מה באמת קרה לה בשנים שבהן הייתה בשבי. היא יוצאת לחפש תשובות בעזרתו של הבלש טומי גיבס, אבל רק מוצאת שאלות נוספות. כשסדרת אירועי טרור מזעזעת את בוסטון, ניק נרתם יחד עם חבריו ב-FBI בניסיון למצוא את האחראי לפיגועים. בינתיים, חקירת עברה של אמילי הופכת למרדף אחר רוצח סדרתי שמצליח לחמוק מעונש בצל התוהו-ובוהו בעיר. כשהוא נוטל את חייו של מישהו קרוב לאמילי, היא חוזרת ל-FBI במטרה ללכוד אותו, ומנסה להגן על אהוביה בעודה מתמודדת עם הטראומה האישית שלה.

21:55 מאחורי החומר | The Secret Story of Stuff, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

החומרים שמהם בונים רכבות מרחפות, ציפוי דמוי זכוכית שדוחה כתמים וספוג שנועד להתמזג עם עצם אנושית. מהנדסת החומרים זואי לאפלין, חוקרת ומסבירה איך פועלים החומרים שסובבים אותנו ביום יום. BBC ,2018.

22:00 לגלוש על הסמים | Let them Eat Surf, ערוץ Extreme

בשנות ה-60 וה-70 ,חבל הבאסקים היה המקום האידיאלי עבור גולשים צעירים. חלקם הגיעו לצרפת כדי להימלט ממלחמת וייטנאם. כמה מהם באו לחפש גן עדן של גלים, מסיבות אינסופיות, ונשים יפות. סרט תיעודי זה מתבונן בסצינת הגלישה הראשונה באירופה. הסיפור הלא מוכר של החופים הלא מוכרזים בצרפת והגולשים המבריקים שנטשו את החברה והפכו למבריחי סמים. 30 דקות, ארה"ב / צרפת, 2016.

אוטובוס האהבה: מסע אסיאתי 2 | 2Ainori Love Wagon: Asian Journey, נטפליקס | Netflix


עונה שנייה לסדרת הלייפסטייל היפנית. שבעה גברים ונשים עולים על אוטובוס ורוד בחיפוש אחר אהבת אמת. על אף שאינם מכירים, הם יוצאים למסע משותף ברחבי אסיה במטרה לשוב ליפן אחרי שמצאו אהבה.

הדייט שתקע אותי | Knocked Up, נטפליקס | Netflix 

קומדיה רומנטית. אליסון נכנסת להיריון בלתי צפוי בסטוץ חד-פעמי, והיא מנסה למצוא את הדרך לחיות בזוגיות עם הבטלן שהכניס אותה להיריון. שחקנים: סת' רוגן, קתרין הייגל, פול ראד. במאי: ג'אד אפטאו. 128 דקות, ארה"ב, 2007.

לחישות | Whisper, נטפליקס | Netflix

סדרת דרמת מתח קוריאנית. בעקבות קשיים אישיים ומקצועיים, בלשית ושופט מנסים להפיל משרד עורכי דין רב-השפעה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן