Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (26.3.19)

מה בדקנו השבוע? יינות צעירים וזולים, קרם עיניים למתקדמים, ספרייט בטעם שונה ושלגון בהרכב מתקדם, ואפילו סבון כחול לאסלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Excellence של יקבי כרמל

ההשקה החדשה של היקב היא של שני יינות חדשים, יינות צעירים יחסית (בציר 2017 או 2018), שניהם בלנד, הנמכרים במחירים זולים יחסית (25 שקלים לבקבוק). היין הלבן משלב ריזלינג ושרדונה והוא יין חצי יבש; ואילו האדום הוא שילוב של שיראז וקברנה סוביניון. שני היינות מספקים תמורה טובה למחיר הנמוך שלהם, אבל כדאי לקחת בחשבון כי הם חסרים את המורכבות של יינות שעברו הרכבה ויישון מוקפדים וממושכים ביותר. במילים אחרות, אלו יינות טובים לארוחה קלה ולאירוע לא מחייב.

25 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

ספרייט Lime-נענע של החברה המרכזית למשקאות קלים

בתחילת אפריל, כך אומרים בחברה, המשקה הזה כבר לא יהיה עוד על המדפים. כך שזו ההזדמנות האחרונה שלכם לטעום את השילוב החדש של הטעמים. הנענע מספקת טוויסט למשקה והופכת אותו למיוחד, אבל אנחנו התקשינו לזהות במשקה את טעמו של הליים. כלומר, באותה המידה אפשר היה לומר לנו כי מדובר בטעם של לימון. 5-7 שקלים ל-1.5 ליטר. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

צילום: החברה המרכזית

שייק פרי של הגלידות של פלדמן

סדרת השלגונים של החברה עברה חידוש משמעותי לקראת עונת הקיץ. הסדרה כוללת ארבעה טעמים – תות שדה, מנגו-פסיפלורה ואננס, המכילים 50% פרי ו-65 קלוריות למוצר; ותמר-בננה- פקאן, המכיל 38% פרי ו-94 קלוריות למוצר. מספר הקלוריות ירד בהשוואה לעבר ואחוז הפרי בכל אחד מהם עלה. השינוי בכמות הפרי משפיעה לטובה על החוויה בזכות טעמי הפירות השונים, וגם המרקם המיוחד – שנע בין קשה לבין רך למחצה קשה – עושה להם טוב.

6 שקלים ל-65 גרם ליחידה, 29.9 שקלים למאגדת של 5 יחידות. להשיג ברשת הגלידות של פלדמן, ברשתות השיווק, במינימרקטים, מכולות וקיוסקים.

צילום: הסטודיו של פלדמן

דאק אקווה בלו של אס.סי ג'ונסון

מכל סבוני האסלה שניסינו באחרונה, זה אחד המוצלחים. ראשית, גם הידית וגם הסבון עצמו הם כחולים, כך שהמראה הוא קצת יותר אסתטי. גם העובדה כי הסבון צובע את מי האסלה בכחול חביבה עלינו. אבל העיקר הוא העובדה כי הסבון כמעט ואינו נוזל מעצמו, דבר שלעתים קורה עם מוצרים אחרים, וחבל. המוצר מבטיח לבשם את כל חדר השירותים אבל בפועל הריח העדין אינו מורגש.

9.9 שקלים לשתי יחידות. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ

קרם עיניים °360 של ILLUMINATINGEYE

שיתוף הפעולה של ד"ר יואל קוניס, מדען בתחום הכימיה הקוסמטית, וד"ר צחי שלקוביץ, דרמטולוג ומומחה לרפואה אסטתית קוסמטית, הביאה להשקה של קרם העיניים החדש. הקרם מבקש לטפל בעת ובעונה אחת בחמש תופעות שונות: צמצום נפיחויות מתחת לעין, צמצום עיגולים שחורים מתחת לעין, צמצום קמטים/קמטוטים באזור הרקות ובזווית העין החיצונית, טשטוש כפל העפעף הצונח, והבהרה של העור מסביב לעין ושמירה על מרקם אחיד. לשם כך הקרם משלב חומרים שונים, בהם קפאין בריכוז גבוה. לקרם עצמו יש מרקם נעים שנספג בקלות, והוא מותיר את העור סביב העיניים עם כמות טובה של לחות לאורך כל היום. אחרי שבועיים של שימוש יום יומי בקרם נראתה הטבה בנפיחות ובעיגולים שחורים, וכן במראה של קמטוטים, שהפכו להיות פחות בולטים. כבר בזה הוא מתעלה על מרבית הקרמים אותם ניסינו בעבר.

530 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות מובחרות.

קרדיט: יח"צ אילומינייטיג

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן