Skip to content

חולמים לנהוג בפורמולה 1 ?

טוב אז זה לא ממש פורמולה 1 אבל זה הכי קרוב שתוכלו להגיע. סינגפור איירליינס תעמיד עמדות סימולטור של פורמולה 1 בקניון רמת אביב בימים רביעי עד שישי, 3-5 באפריל. מי שישלים את סיבוב הסימולטור בזמן המהיר ביותר יזכה בזוג כרטיסי טיסה ואירוח מלא למרוץ הפורמולה 1 שייערך בספטמבר בסינגפור.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מידי שנה מתקיים מרוץ המכוניות המפורסם בעולם, "פורמולה 1" בסינגפור הנחשב למאורע מיוחד ומרגש עבור קהל הצופים. המרוץ מסבב  Singapore Airlines Grand Prix הינו מרוץ רחוב לילי (זהו מרוץ  הרחוב הלילי הראשון בסבב) במסלול אשר תוכנן במיוחד עבור הפורמולה 1.  בזמן האירוע רחובות העיר נסגרים והופכים למסלולי מרוץ. את ההתרחשות ניתן לראות גם מגגות ומרפסות הבתים. במשך שבוע המרוץ העיר לובשת חג ומלווה את האירוע בהופעות, מסיבות ודוכנים ייחודיים.

רחובות סינגפור בזמן המרוץ (צילום:יח"צ)

בימים רביעי עד שישי, 3-5 באפריל ,חברת התעופה "סינגפור איירליינס" המיוצגת בישראל ע"י חברת אופן סקיי וחברת התיירות "תלמה תיירות ונסיעות",  יקימו מתחם חוויתי ייחודי, אשר בו תתקיים פעילות תחרותית שתכלול שתי עמדות סימולטורים של מכונית מרוץ אשר בהן ינסו המשתתפים להשיג את זמן ההקפה הקצר ביותר. המהיר ביותר יוכל לזכות בחבילה זוגית ייחודית ומפנקת בת שלוש לילות למרוץ הפורמולה שייערך ב-20 בספטמבר וכוללת : טיסה, העברות, לינה וכרטיס כניסה לשלושת ימי המרוץ. לתחרות ניתן להירשם דרך עמוד הפייסבוק של תלמה תיירות ועמוד הפייסבוק של Open Sky , הנציגה הבלעדית של סינגפור איירלינס בישראל. פרטים נוספים אודות מרוץ הסבב "Singapore Airlines Grand Prix" בסינגפור ופרטים לגבי חבילות טיסה למרוץ ניתן יהיה לקבל במתחם של סינגפור איירליינס ותלמה נסיעות שהוקם לצד הסימולטורים.

סינגפור איירליינס גרנד פרי (צילום:יח"צ)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן