Skip to content

חברת תעופה פורטוגלית תפעיל טיסה ישירה מנתב"ג לליסבון

מטוס של TAP אייר פורטוגל נחת בטיסת בכורה בישראל והתקבל בנמל התעופה על ידי שתי כבאיות של לוחמי האש בנתב"ג שהתיזו מים ויצרו מעין שער מים דרכו נכנס המטוס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בטכס רב רושם שנערך השבוע בנמל התעופה בן גוריון, ובו השתתפו גורמי התעופה בישראל  ופורטוגל  נחנכה טיסת הבכורה של TAP אייר פורטוגל, חברת התעופה הפורטוגלית. בין גוזרי הסרט, הין  אפרים פורטיס מנכ"ל חברת אופן סקאי שמייצגת בישראל 32 חברות תעופה זרות והיא תייצג בארץ גם את אייר פורטוגל. אמיר הלוי מנכ"ל מנכ"ל משרד התיירות  אמר בטכס: "הקו שאנו חונכים היום, מצטרף למגמת העלייה בתיירות הנכנסת לישראל, שמביאה אותנו בשנים האחרונות לשיאים חדשים".

צילום: חן גלילי
צילום: חן גלילי
שער המים (צילום: חן גלילי)
שער המים (צילום: חן גלילי)

כמו שנהוג בבענף התעופה, התקבל המטוס בנמל התעופה על ידי שתי כבאיות של לוחמי האש בנתב"ג והן התיזו מים ויצרו מעין שער מים דרכו נכנס המטוס לעמדת נחיתה. בקבלת הפנים החגיגית נכחו רבים מתעשיית התעופה והתיירות בישראל,  מנהל נתב"ג שמואל זכאי, מנהל רשות התעופה האזרחית , מנהל יאט"א בישראל יעקב זוסמן. מנהל רשות שדות התעופה בישר אל , מנהלים של משרדי הנסיעות  ומנהלים של חברוץת תעופה זרות בישראל.

יצויין כי בחודשים ינואר פברואר 2019 נרשמה עלייה של 24 אחוזים בכניסת תיירים מפורטוגל לישראל לעומת שנת 2017 ו64 אחוזים לעומת שנת 2017.
חברת TAP תקיים טיסה יומית בקו ליסבון נתב"ג ליבון, את הטיסה היא תבצע במטוסי איירבוס , המטוס ימריא מנתב"ג בשעה 05:05 בבוקר ותנחת בליסבון בשעה 09:00 זמן מקומי.הטיסה מליסבון  תמריא בשעה14:20 ותנחת בנתב"ג בשעה21:30.  (זמן מקומי) דובר החברה בארץ מסר כי TAP ,מתכוונת להציע לנוסע הישראלי לטוס ליעדי  המשך רחוקים כמו ארצות דרום ומרכז אמריקה ולעוד ייעדים  רחוקים במחירים תחרותיים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן