Skip to content

קולקצית SACK'S אביב קיץ 2012 – צבעי החופש

רשת SACK'S שוברת שגרה ומפתיעה בקולקציית אביב-קיץ צבעונית ומרעננת, המאפשרת לשלב פריטים פסטליים ונעימים, בניחוח חופשה, במלתחה האורבאנית הסולידית מאת מאי סבג קולקציית הקיץ המפתיעה של רשת החנויות SACK'S נחתה עלינו ללא הכנה מראש. עד היום SACK'S הייתה מוכרת כרשת המשווקת פריטי בייסיק אורבאניים, בעיקר בצבעים סולידיים. העונה נוכחנו ש-SACK'S יודעת גם להעז, והלכה בגדול על צבעוניות המותאמת לטרנדים של הקיץ הקרוב.   החנות […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשת SACK'S שוברת שגרה ומפתיעה בקולקציית אביב-קיץ צבעונית ומרעננת, המאפשרת לשלב פריטים פסטליים ונעימים, בניחוח חופשה, במלתחה האורבאנית הסולידית

מאת מאי סבג

קולקציית הקיץ המפתיעה של רשת החנויות SACK'S נחתה עלינו ללא הכנה מראש. עד היום SACK'S הייתה מוכרת כרשת המשווקת פריטי בייסיק אורבאניים, בעיקר בצבעים סולידיים. העונה נוכחנו ש-SACK'S יודעת גם להעז, והלכה בגדול על צבעוניות המותאמת לטרנדים של הקיץ הקרוב.

טוניקה ושורטס של סאקס
טוניקה ושורטס בניחוח חופשה של SACK'S (צילום: קובי מהגר)

 

חולצת פסים צבעונית של סאקס
חולצת פסים צבעונית של SACK'S (צילום: קובי מהגר)

החנות של SACK'S נצבעה בצבעוניות מפתיעה ונעימה לעין שהתבטאה בצבעי פסטל בגווני צהוב, כתום, כחול, ירוק מנטה ועוד. בנוסף, ישנן נגיעות של הצבעים הבסיסיים שחור, אפור, וחום בחלק מהפריטים.

הקולקציה מכוונת להחזיר לנו את התחושות, הניחוחות, והצבעים שאנו חווים כאשר אנחנו יוצאים לחופשת קיץ, עדיף ביעד אקזוטי, ולנתב את זכרונות החופשה היפים אל תוך השגרה המלחיצה והעמוסה של חיינו היום יומיים.

גופיה בצבע nude עם מכנסיים בצבע מנטה
שילוב מרענן לקיץ: גופיה בצבע nude ומכנסיים בצבע מנטה של SACK'S (צילום: קובי מהגר)

הפריטים של SACK'S מתאימים ליום, לערב, לכל יציאה ובכל מקום, בעיקר לחופשה קייצית בין אם זה בעיר, בחוף או בכפר. הם יכולים לשמש כפריטים המשדרגים ארון סולידי המבוסס במיוחד על צבעי יסוד, גם לכאלו שהיו רוצות להעז להכניס קצת צבע לחייהם וללבושם ועוד לא ניסו. ניתן ליצור מראה מתוחכם ומרענן על ידי שילוב של  פריטי בסיס בצבעים הסולידיים יותר יחד עם פריטים צבעוניים מבד קליל ואוורירי.

הבדים עליהם מבוססת הקולקציה הם בעיקר בדים מסיבים טבעיים כגון משי וכותנה. קיים מגוון רחב של פריטים, החל משמלות משי נעימות וצבעוניות ועד לחולצות וקרדיגנים צבעוניים (בעיקר מכותנה), וגם מספר פריטים העשויים מקשמיר וויסקוזה. כל הפריטים בקולקציה נעימים ורכים למגע, פרקטיים, ויכולים להשתלב בכל מלתחה בין אם היא צבעונית או סולידית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן