Skip to content

אוטומוטור הקרוב באווירת לאס וגאס

תערוכת המכוניות והאופנועים של ישראל חוגגת 31 שנים בהשקעת ענק באירוע משופע במכוניות על, באופנועים נדירים ובטכנולוגיות ואביזרים. חוה"מ פסח, 21-24 באפריל 2019, מרכז הירידים, גני התערוכה ת"א
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בנוסף למופעים מוטוריים נועזים ששטחם הוכפל ועוצב באופן שונה וחדשני השנה, יהיו הפעלות למשפחה ומופעי בידור בסגנון "גוט טאלנט".  אולם מיוחד יוקצה לאופנועים איכותיים בהזמנה מיוחדת וביתן ייעודי למכירת טכנולוגיות חדשות ואבזרים. צה"ל יציג כלים משוריינים ואמצעי לחימה, נגמ"ש האיתן ייחשף בפעם הראשונה לציבור הרחב, כמו כן יוצגו מספר רב של מפלצות ה-4X4 המשוגעות ביותר בישראל.

תערוכה משופעת במכוניות על (צילום ארכיון:דן בר-דוב)

תערוכת המכוניות והאופנועים תציג סופר מכוניות-על ממותגי העל הנחשקים, הנדירים והיוקרתיים בעולם במגוון אולמות ענק ממוזגים, ממכוניות בשווי של מיליוני ש"ח, דרך תצוגת ענק של הארלי דוידסון, תצוגת אופנועים מדהימים ויקרים בהזמנה מיוחדת ועד סדנאות שדרוג הרכב שיציגו שיפורים עיצוביים נדירים כמו בסדרות הטלוויזיה בחו"ל. השנה צה"ל יחשוף לראשונה את נגמ"ש ה"איתן" הממוגן המתקדם בעולם וכן תתקיים תצוגה מיוחדת של מד"א שתכלול חמ"ל, רכבי ואמצעים מיוחדים. השנה יהיו הרבה מאוד כוכבי תערוכה יקרים, איכותיים, נדירים, עתירי כוחות סוס וביצועים, כל המופעים לסוגיהם יוצגו במשך כל היום, בכל הימים, בכל רבע שעה עד 20 דקות. יהיו לפחות 5 מופעים מוטורים שונים בנוסף ל-4 מופעי בידור של להיטים וכישרונות. שטחי המופעים המוטוריים יוכפלו ומדי רבע שעה יתקיים מופע אחר, כשסך הכל יתקיימו 5 מופעים שונים, בהם: אופנועים ב-Free Style, מוטוקרוס, מכוניות דריפט, מכוניות מרוץ ו-4X4 בשטח ענק ושונה משנים קודמות שיוכשר במיוחד. סימולטורים ומשחקי VR ישמשו את הקהל במגוון אפשרויות. במקום יהיו גם שטחי מנוחה והפעלות לכל המשפחה. מופעים של אמנים בסגנון של Got Talent יהיו באולמות השונים, כמו מופעי ניגון על לייזרים, ריקוד עם בובות, להקה חיה שתנגן להיטים ואלופי העולם בריקודי סלסה.

הופעות פעלולני אונועים (צילום ארכיון:דן בר-דוב)

לדברי דורון גילר, מנכ"ל אוטומוטור: "מאות אלפי המבקרים שמגיעים לתערוכה הגדולה בישראל דורשים ומקבלים גם השנה חידושים וריגושים שטרם נראו במדינתנו, השנה הם יחזו לראשונה מקרוב בעשרות כוכבות מוטוריות ובהופעות מרהיבות כחלק מהמגמה שלנו להתאים את התערוכה גם לשוחרי עולם הרכב וגם למשפחות המחפשות תוכן איכותי במהלך החג, לכן השנה העשרנו ושדרגנו את כמות ואופי החוויות שכרטיס הכניסה מציע".

מופעי דריפט (צילום ארכיון:דן בר-דוב)

אוטומוטור יהיה פתוח בתאריכים 21 עד 24 באפריל, ימים ראשון עד רביעי משעה 9:30 ועד 20:00 המחירים נעים בין 85 ₪ בוועדים, 359 ₪ למשפחה לשני מבוגרים ושני ילדים, בלאומי קארד 1+1 ב-119 ₪ ושלל מחירי הנחה שכמעט כל הקהל יכול להשיגם.  הכניסה עד גיל 5 – בחינם. לרכישה מראש כבר עתה ניתן לפנות לאתר ו\או אפליקצית איוונטים www.eventim.co.il או לטלפון 9066* אתר התערוכה: http://www.ravmotor.co.il

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן