Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 08 באפריל, 2019

מרוץ משאיות האוכל הגדול 8, אומה בלחץ, להתפשט סיפור הבורלסק, הארטלנד 12
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:50 מרוץ משאיות האוכל הגדול 8 | 8 The Great Food Truck Race, ערוץ Food Network 

ששה צוותים משפחתיים במרוץ לקו הסיום – ולפרס של 50 אלף דולר בעונה השביעית של הסדרה. המנחה טיילר פלורנס פוגש אותם בכל תחנה בדרך, והם מתחילים עם קלאסיקה אמריקנית, אוכל של פארקי שעשועים. בהמשך המשפחות הנותרות צריכות לשלב תותים בתפריט שלהן כמרכיב מרכזי. משם הם ממשיכים לארץ היין, שם הצוותים הנותרים מתמודדים עם אתגר הכולל יענים.

22:00 אומה בלחץ | One Nation Under Stress, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 26 במרץ, 2019, בערוץ Yes VOD + ערוץ Hot VOD

22:10 להתפשט, סיפור הבורלסק | Getting Naked A Burlesque Story, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

בורלסק הוא מונח מתפתח שכולל אסתטיקה, נצנצים, ריסים ועקבים גבוהים, שמלות מהודרות, עירום, נשיות וקומדיה, אומרת ג'ולי אטלס מוז, אמנית בורלסק. אמנות הבורלסק היא שילוב של סטריפטיז זוהר קלאסי וקומדיה זולה. על הבמה הרקדנים משוחררים להפליא וחושפים את העוצמה שרכשו מהבורלסק, אך בסוף הערב כשיורד המסך הם נאלצים להתמודד עם דרישות פיזיות נוקשות ועם בעיות כלכליות רבות. ארה"ב, 2017.

הארטלנד 12 | 12 Heartland, נטפליקס | Netflix

עונה 12 לסדרת הדרמה. הנערה האמיצה איימי מתייתמת מאמה, והיא וסבא שלה נאלצים להתמודד גם עם אובדן הסוס שלהם. שחקנים: אמבר מרשל, מישל מורגן, גרהם וורדי.

אין שם עברי Sarvam Thaala Mayam, נטפליקס | Netflix

סרט הודי.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן