Skip to content

הפעם זה באמת יום הבוחר

כן, הפעם זו הצבעה כנגד נתניהו ולא בעד בני גנץ. ונתניהו חייב ללכת. לא מרץ, ולא אבי גבאי הם אלטרנטיבה. ולאלו שמתעקשים הריני להזכירכם כי בעצם מי שהשמיד את כל מה שהשמאל הישראלי מאמין בו, הוא נתניהו, ומי שלא ממש צייץ כנגד זה היו העבודה ומרץ למעט קולות בודדים.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מחר יום הבחירות. עד כאן הכל פשוט. מכאן לעומת זאת הכל הולך ומסתבך. הוד מלכותו הגנב נתניהו הראשון דאג לכך. אבל הפעם לראשונה בהסטוריה של מדינת ישראל שלבוחרים יש על מה להצביע. והבחירה הפעם פשוטה מתמיד. השלכת שלטון המאפיה לכלא או חיסולה של מדינת ישראל. לכאורה בחירה פשוטה אבל מסתבר ששום דבר איננו פשוט אצל ישראלים.

בני גאנץ כי אין אפשרות אחרת

גם אני רוצה מדינה פלשתינית ופינוי כל ההתנחלויות, גם אני רוצה צדק סוציאלי מוחלט, גם אני רוצה לראות את יוקר המחיה צונח לרמה סבירה, גם אני רוצה בחיסול הקפיטליזם, הפרדה מוחלטת של דת ומדינה, חוקה לישראל, חקיקה אנטי גזענית שוויון זכויות אבסולוטי ועוד…

אני רוצה… אבל זה לא יצא.

אבל מי בעצם חיסל את כל האפשרויות לכל הללו? נתניהו! ואינני מתכוון לפרט את כל פשעי נתניהו וגם לא אכפת לי מה יאמרו בליכוד. המאמר הזה פונה ישירות לכם השפויים. לאלו שמבינים שנתניהו חייב ללכת אבל גם לאלו שעקרונית תמיד נגד הכל בכל מכל כל.

וזה נורא פשוט

מחר אין אופציה אחרת, רק כחול לבן. ושלא תבינו אותי לא נכון לא גנץ לא אשכנזי לא יעלון ובטח לא יאיר לפיד הם כוסות התה שלי. אבל זה או הם או נתניהו. כן, הפעם זו הצבעה כנגד נתניהו ולא בעד בני גנץ. ונתניהו חייב ללכת. לא מרץ, ולא אבי גבאי הם אלטרנטיבה ולאלו שמתעקשים הריני להזכירכם כי בעצם מי שהשמיד את כל מה שהשמאל הישראלי מאמין בו הוא נתניהו ומי שלא ממש צייץ כנגד זה היו העבודה ומרץ למעט, קולות בודדים.

כולכם מכירים את הפירוט האינסופי של פשעי נתניהו. כל הפשעים הללו הביאו את השמאל הישראלי עם הגב אל הקיר, מאויים חפוי ראש ותחת מתקפה מתמדת. אבל זה בדיוק אותו שמאל שלא עשה את תפקידו כאופוזיציה (למעט סתיו שפיר) לא מרץ ולא העבודה.

ההצבעה הפעם איננה בעד שלום או נגד שלום, היא איננה על מדינה סוציאלית או קפיטליסטית ההצבעה הפעם היא פושע מול אדם ישר. הפעם זה ההזדמנות היחידה שהיתה אי פעם לאזרח ישראלי באמת לקבוע והקביעה אמורה להיות… פושעים מקומם בכלא, כולם. וגם קביעה כל כך בנאלית שכזו קשה לישראלי.

אחרי כן אולי אפשר יהיה לנסות לתקן או למזער את נזקיי נתניהו. אבל כדי שזה יקרה כחול להן חייבת לנצח בפער גדול. הפעם אין לשמאל הישראלי ש"דפק" כל מערכת בחירות אפשרית בגלל טהרנות יתר של עשרות מרכיביו, הפעם אין לו ברירה. הצבעה המבוססת על טהרנות פירושה עוד 4 שנות נתניהו וחקיקה אינסופית להכשיר את השרץ ומי יכשיר אותו? לא הכהניסטים או הפייגלינים אלא שמאלנים טהרנים שמתקשים להבין מה מוטל על הכף. ומה שמוטל על הכף הוא מדינת ישראל כולם, חייכם וחיי ילדיכם.

זה כל כך פשוט או נתניהו או מדינת ישראל. כל דבר אחר לא רלוונטי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן