Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 11 באפריל, 2019

מעודדות צמודות: אליפות העולם, המתים חזרו לטומבסטון, משפחת הקיסרים, טובוט 3, פנים, הדב פדינגטון 2, קינגס, אבי האטצ'ר, בקוגן: כוכב הקרב, קאליז מאש אפ 2, אי-שרדות: עושים צרות, פוקימון, הסדרה: שמש וירח – הרפתקאות אולטרה 21, ריינבו ריינג'רס, אישה צועדת קדימה, מקווין, לוחם, קיץ שחור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מעודדות צמודות: אליפות עולם | Bring It On: Worldwide #Cheersmack, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 07 ביולי, 2018, בשעה 18:35, בערוץ Hot Fun

המתים חזרו לטומבסטון | Dead Again In Tombstone, סלקום TV
.

משפחת הקיסרים March of the Penguins | The Emperor's Journey, סלקום TV

סרט טבע דוקומנטרי לכל המשפחה העוקב אחרי להקת פינגווינים קיסריים באנטארקטיקה במשך החורף ומתעד תהליך גידול הצאצאים בקור הקיצוני. במאי: לוק ז'אנה. 85 דקות, צרפת, 2005.

טובוט 3 | Tobot 3, סלקום TV

ריאן וקורי הם תאומים עם סוד גדול מאוד. הם טייסי טובוטים שפיתח אביהם, פרנקלין. הם גרים בעיר דיידו, היכן שמכוניות אוטומטיות שולטות בכבישים ומהנדסי רובוטים מתחרים זה בזה. הם לומדים בבית הספר יחד עם חבריהם, אבל אחרי הלימודים, המכוניות שלהם יכולות לשנות צורה ולהפוך לרובוטים עם מיומנויות לחימה מיוחדות. הם מגנים על העיר מפני הרעים בהנהגת אקני והעוזר שלה, דילוק וצבא הרובוטים שלהם.

פנים | Mug, ערוץ Yes VOD

דרמה זוכת פרס חבר השופטים בפסטיבל ברלין. צעיר העומד לפני חתונה נפגע באורח קשה במהלך עבודתו בבניין. חייו ניצלים אך הוא נאלץ לעבור השתלת פנים – דבר שמטלטל לחלוטין את עולמו וחושף את הפנים האמיתיות של סובביו. שחקנים: מתאוש קושצ'וקביץ', אניישקה פודסיאלדיק, מלגורזטה גורול. במאית: מלגורז'טה זומובסקה. פולין, 2018.

הדב פדינגטון 2 | Paddington 2, ערוץ Yes VOD

פדינגטון, הדוב האנגלי החמוד, חוזר. הפעם הוא מתכנן לקנות מתנה יוקרתית לדודתו האהובה שחוגגת את יום הולדתה המאה. העלילה מסתבכת כאשר המתנה שהוא רוצה לקנות נגנבת מהחנות, והחשד נופל על פדינגטון. שחקנים: יו גרנט, סאלי הוקינס, ג'ים ברודבנט. דיבוב לעברית: מיכאל אלוני, אוהד שחר, נחמה ריבלין. במאי: פול קינג. אנגליה, 2017.

קינגס | Kings, ערוץ Yes VOD

דרמת מתח. אם חד-הורית מאמצת ילדי רחוב אפרו-אמריקנים יתומים בשכונה בלוס אנג'לס של 1992. היא נדרשת להגן עליהם עם פרוץ המהומות על רקע פרשת רודני קינג. שחקנים: האלי ברי, דניאל קרייג. במאית: דניס גמזה ארגובן. ארה"ב, 2017.

10:25 אבי האטצ'ר | Abby Hatcher, ערוץ ניק ג'וניור

סדרת אנימציה. אבי היא ילדה אנרגטית ואינטליגנטית בת 7 המתחברת עם זן משונה של יצורים בשם הפאזליס. כל אימת שהיצורים מסתבכים בצרות, או גורמים להן, אבי נחלצת לעזרתם עם תכנית פעולה חדשה.

10:25 בקוגן: כוכב הקרב | Bakugan: Battle Planet, ערוץ ניקלודיאון

סדרת אנימציה. הרפתקאותיו של דן קוזו וחבריו הטובים ביותר: הילדים הראשונים בעולם שחברו לגזע היצורים המסתוריים הקרוי 'בקוגן'. כשהבקוגן מגיחים מקרום כדור הארץ על דן וחבריו ללמוד כיצד לשתף עמם פעולה במאבק על שימור הפלנטה.

12:25 קאליז מאש אפ 2 | Kally's Mashup, ערוץ טין ניק

עונה שנייה לדרמה המוסיקלית. קאלי, פסנתרנית מחוננת בת 13, היא הסטודנטית הצעירה ביותר באקדמיה יוקרתית למוסיקה. במהלך שהותה שם תיאלץ לשלב בין לימודיה כפסנתרנית וירטואוזית, חייה כמתבגרת טיפוסית וחלומה להפוך לכוכבת פופ. העונה השנייה מעלה הילוך כשבית הספר 'אלגרו' מתמודד על פרס נחשק מול בתי ספר אחרים למוזיקה, כולל 'אבולוסיון' ותלמידיו הנחושים לנצח בכל מחיר.

15:30 אי-שרדות: עושים צרות | Total DramaRama, סלקום TV

עונה חדשה לסדרת האנימציה, שכולה פארודיה על סדרת הריאליטי "הישרדות". העונה החדשה תשמש כפריקוול לעלילת העונות הקודמות ותציג את הדמויות הראשיות כילדים בני ארבע המצליחים להסתבך כל פעם מחדש בהרפתקאות ובמעשי קונדס משעשעים בגן הילדים בו הם נמצאים: מציאת דרך להזמנת פיצות, הבאת חיית מחמד לגן, החזרת צעצועים שהוחרמו ועוד.

16:30 פוקימון, הסדרה: שמש וירח – הרפתקאות אולטרה 21 | Pokémon, The Series: Sun & Moon – Ultra Adventures 21, ערוץ הילדים (סלקום TV, פרטנר TV, ערוץ Hot VOD)

אש ופיקאצ'ו חוזרים בעונה חדשה עם שלל הרפתקאות מרגשות במחוז אלולה שטוף השמש, במסעו של אש להפוך לפוקימון מאסטר.

16:50 ריינבו ריינג'רס | Rainbow Rangers, ערוץ הילדים (סלקום TV, פרטנר TV, ערוץ Hot VOD)

הסדרה מתרחשת בארץ הקסומה, קליידוסקופיה ומתמקדת בהרפתקאותיהן של שבע ילדות בנות שבע – רוזי רד, בוני בלוברי, אינדיגו אולפרוט, אנה בננה, מנדרין אורנג', פפר מינץ ולוונדר ויולט – כל אחת מאופיינת בצבע ייחודי לה ויחד הן מרכיבות את כל צבעי הקשת. לכל אחת יש כוח מיוחד שמגן על האזרחים שבכדור הארץ, מנקה אותו והופך אותו למקום טוב יותר.

21:30 אישה צועדת קדימה | Woman Walks Ahead, ערוץ Yes1 + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

דרמה היסטורית המבוססת על סיפור אמיתי. אמנית שעוזבת את חייה בעיר, כדי לצייר דיוקן של צ'יף אינדיאני בשלהי המאה ה-19, מוצאת עצמה בלב מאבק של שבט נידח על אדמתו. שחקנים: ג'סיקה צ'סטיין, סם רוקוול. במאית: סוזאנה וייט. ארה"ב, 2017.

22:00 מקווין | Mcqueen, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

חייו הסוערים, המרדניים והיוצאים מן הכלל של מעצב האופנה – אלכסנדר מקווין, שעשה את הבלתי אפשרי בכל הקשור לאופנה: הוא עיצב מעילים עם בטנה עשויה שיער אדם, הציג על המסלול רובוטים, שמלות ניילון דרוסות ושחזורים של זירות פשע. גם חייו האמיתיים היו לא פחות רבי השראה, כאב ותיאטרליות. מקווין צמח מלמטה: בתצוגת האופנה הראשונה שלו קנה בדים בדמי האבטלה והתראיין בגבו למצלמה כדי שלא יזהו אותו. התשוקה, הנחישות והגאונות שלו הובילו אותו לעמוד בראש בית האופנה ג'יבנשי, ולהמשיך לעצב במקביל את המותג שלו – הפראי, הבלתי צפוי והתמיד שערורייתי. הסרט מציג את סיפור חייו הקצרים של אייקון האופנה הגדול בעזרת קטעים מיומניו, ראיונות איתו ועם קרוביו, צילומי אופנה נדירים ופסקול מרשים של המלחין הנודע מייקל נימן. בימוי: איאן בונהוט. 101 דקות, ארה"ב, 2018.

22:45 לוחם | Warrior, ערוץ Yes Action

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 06 באפריל, 2019, בסלקום TV + ערוץ Yes VOD

קיץ שחור | Black Summer, נטפליקס | Netflix

סדרת דרמת אימה. בימיה הראשונים והאפלים של אפוקליפסת זומבים, זרים מוחלטים מתלכדים ומשתפים פעולה בתקווה שיצליחו לאזור את הכוחות לשרוד ולהתאחד עם יקיריהם.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן