Skip to content

בצריכה מתמדת: ניחוחות אביב

לקראת חג הפסח ניסינו כמה מהבשמים החדשים שיצאו לשוק, חמישה לנשים ושלושה לגברים, וחזרנו אליכם עם מסקנות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשמי נשים

 

La vie est belle en rose של LANCÔME

הבושם החדש של החברה הוא וריאציה של בושם ותיק. זהו או דה טואלט, המורכב משכבות-שכבות של תוי ריח: ברגמוט, פלפל ורוד ופירות אדומים בתחילה, אליהם מתווספים בהמשך שמן ורד דמשק ואבסולוט של ורד סנטיפוליה, שושנת העמקים ופאוני, ולסיום מתגלים הניחוחות של פרח האירוס, ליבו של הבושם הוותיק, עם אלגום, מושק ופצ'ולי. התוצאה מענגת – מצד אחד בושם פרחוני המתאים לעונה החמה ובו זמנית הוא שומר על מורכבות ואלגנטיות.

249/349 שקלים ל-50/100 מ"ל. להשיג בסופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

צילום: יח"צ חו"ל

My Essence של SACARA

הרשת השיקה סדרה של שמונה בשמים חדשים, המתאפיינת בניחוחות פריחת הטבע. ההבדל בין הבשמים ניכר בצבע האריזה ולא בשם הבושם עצמו. כך, לדוגמא, הבושם אותו ניסינו, שצבע אריזתו הוא ירוק תפוח משלב תווי ריח של פירות מתוקים-חמוצים. בושם אחר, שצבע האריזה שלו הוא סגול-פירות יער, משלב פטל בין תוי הריח שלו, וזה שאריזתו בצבע צהוב-וניל, משלב וניל עם יערת דבש. הבושם אותו ניסינו מתאים יותר לנערות ולבחורות צעירות – זה בושם פשוט יחסית, חסר תחכום, המציע ניחוח פירותי נעים. כל מוצרי הסדרה הם או דה פרפיום.

49.9 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג בסניפי הרשת וב-www.sacara.co.il.

צילום: קית גלסמן

VIVA LA JUICY Bowdacious של Juicy Couture

את צריכה להיות צעירה בנפשך, ואולי גם בגופך, כדי ליהנות מהבושם הזה. זה מתחיל בעיצוב הבקבוק הקיטשי והבולט כל כך, שקשה להתעלם ממנו; וממשיך בניחוח עצמו. מנדרינה איטלקית, אגס וצוף בהתחלה, ואז מתגלים תוי הריח של פרחי טיארה, ג'ינג'ר ויסמין סמבק, ולבסוף מצטרפים זרעי טונקה . התוצאה יותר עדינה ממה שציפינו, אבל היא עדיין פרחונית ובעלת נוכחות רבה. גם בושם זה הוא או דה פרפיום.

299 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג בחנויות מובחרות.

צילום: יח"צ חו"ל

 

RAINBOW FANTASY של בריטני ספירס

וניל וענבר עם תוי הדר, ואז פרחי פיאוני עם שושנת העמקים ועלי היסמין, ולסיום תמציות עציות וענבר, מזה מורכב הבושם החדש של הזמרת. כל זה אמור לספק ניחוח שיזכיר "מקום מושלם שבו טרדות המציאות אינן קיימות, וממתינות לנו רק הפתעות קסומות עטורות בגווני הקשת בענן". אז כן, זה לא רק בושם פרחוני אלא גם קצת ילדותי, מהסוג שיתאים רק למי שבאמת מאמינה בעולמות של פנטזיה עטורות בגוונים של קשת בענן.

149 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ חו"ל

Sì של GIORGIO ARMANI

בניגוד בולט לשני הבשמים הקודמים, מגיע הבושם החדש של מעצב האופנה האיטלקי. זו הגרסה השלישית – והפרחונית – של הבושם, שיצא לראשונה בשנת 2013, וגם הוא או דה פרפיום. מנדרינה ירוקה ודומדמנית שחורה הם הבסיס המשותף לכל שלושת הבשמים, יחד עם תווים של וניל ומושק לבן. גרסה זו קיבלה תוספת של נרולי ופרח לבן ים-תיכוני, המספקת את המימד הפרחוני לבושם. ההבדל הוא שזהו בושם ששומר על גרסה אלגנטיות של פרחוניות.

269/349 שקלים ל-50/100 מ"ל. להשיג בסופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

צילום: יח"צ חו"ל

בשמי גברים

 

POLO BLUE GOLD BLEND של RALPH LAUREN

האו דה פרפיום החדש של המותג מצטרף לסדרת הבשמים פולו בלו. כדי ליצור אותו שילבו אשכולית, לבנדר, זנגביל טהור ופלפל עם מלון, תפוח ירוק, מרווה ושמן הל, ולבסוף הוסיפו וטיבר, פצ'ולי, אמבר וענבר. התוצאה מאפיינת את האופנה שיוצר המעצב האמריקאי – שילוב של אלגנטיות עם בולטות, מהסוג החמים והנעים.

339 שקלים ל-125 מ"ל. להשיג בסופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

צילום: יח"צ חו"ל

Y EAU DE PARFUM של Laurent Yves Saint

זו גרסת האו דה פרפיום של הבושם, אשר הושק בשנה שעברה. הגרסה החדשה שונה לא רק בריכוז הבושם – הבקבוק כהה יותר, והניחוח משלב ברגמוט וג'ינג'ר עם תפוח ירוק; מרווה בשילוב מנטה עם תמצית ואבסולוט גרניום; ענבר עם לבונה ופולי טונקה. התוצאה מפתיעה בעדינות הכובשת שלה, שהופכת את הבושם הזה לאחד האהובים עלינו.

329/399 שקלים ל-60/100 מ"ל. להשיג בסופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

צילום: יח"צ חו"ל

 

 CODE ABSOLU של GIORGIO ARMANI

15 שנים מאז יצא הבושם ARMANI CODE לשוק, משיק בית האופנה גרסה נוספת שלו. זה אמור להיות "בושם אוריינטאלי נועז", והניחוח שלו מתחיל עם מנדרינה ירוקה ותפוח, ואז אפשר לזהות פריחת תפוז, אגוז מוסקט וזרעים של גזר, ולבסוף פולי טונקה, ליקר רום, זמש, ווניל כהה. התיאור מבטיח אבל הבושם לא התחבב עלינו – הוא חמים ומעט חושני, אבל הפירותיות שיש בו היא חזקה מדי.

329/399 שקלים ל-60/110 מ"ל. להשיג בסופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

צילום: יח"צ חו"ל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן