Skip to content

כשלסיוט יש גיבוי מספרי

לתושבי עיירות הפיתוח, תושבי הדרום ואזורי המצוקה יש לי הרבה מה לומר. תוצאות הבחירות מוכיחות היטב שאם תשים קצת ווזלין ותטה קלות את הישבן ימינה, זה כנראה יכאב פחות בפעם הבאה. אבל מה? יש לכם מושג מה יהיה מחירו של הווזלין בארבע השנים הקרובות? על יבש רבותי ,על יבש, ואל תצפו לאספקת ווזלין קבועה מתל […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לא ממש הופתעתי מתוצאות הבחירות, אבל אם זה העם שאלוהים בחר אז צורה לאלוהים הזה. גם לא הופתעתי מהקמפיינים המלוכלכים אחרי הכל זה עם ישראל, הוא חי על שנאה וניזון משקרים ולמרות הכל מרגיש וחי טוב עם זה, שיתקע לו בגרון.

זרקו לכם גלגל הצלה והעדפתם לטבוע

אבל לסיוט הזה יש הפעם מספרים מוחלטים.

למעלה ממיליון ישראלים מעדיפים ללכת לים מאשר לדאוג לעתיד ילדיהם. כמובן יש כאלו שהם "אנשי עקרונות" ולא יצביעו רק כדי לא להכיר בממסד, כאילו שמישהו יעצור לרגע ויאמר: "אוי ואבוי האיש הזה והזה לא מכירים בנו". תודה לכם/ן חברים/ות יקרים. הממסד באמת בוש ונכלם (ורקד כל הלילה).

למעלה ממחצית מתושבי ישראל מעדיפים מדינה דתית, גזענית, מונהגת על ידי חבורה של עבריינים (מצטער, אין לי שום הברקה צינית למשפט הזה). וגם זה לא מפתיע, אחרי הכל 7 אחוז מהמצביעים נתנו קולם לעבריין מורשע שיורשע בקרוב בשנית. ככה זה ששוד וגזל, עושק ומרמה הופכים להיות אורח חיים.

גם היקף ההונאות והעבירות על חוקי הבחירות שביצע הימין במהלך הבחירות הללו, לא ממש מפתיע, מה שכן מפתיע אותי הוא שהם בכלל טרחו לרמות.

לתושבי עיירות הפיתוח, תושבי הדרום ואזורי המצוקה יש לי הרבה מה לומר. תוצאות הבחירות מוכיחות היטב שאם תשים קצת וואזלין ותטה קלות את הישבן ימינה, זה כנראה יכאב פחות בפעם הבאה. אבל מה? יש לכם מושג מה יהיה מחירו של הוואזלין בארבע השנים הקרובות?  על יבש רבותי, על יבש, ואל תצפו לאספקת ווזלין קבועה מתל אביב. התל אביבים יזדקקו לו גם הם. והם,  לפי מה שאני קורא, מודים לכם מאוד ואפילו בדמעות, על שאתם משתפים אותם בחוויה.

אז איילת שקד ובנט אולי בחוץ אבל סמוטריץ עמוק בפנים. בן גביר, רגב, וכל החבר'ה הטובים וכולם מלקקים את הפרורים מסביב לצלחת הריקה, שהשאיר ביבי) בעוד שנכים, קשישים, ניצולי שואה מלקטים את מזונם בפחי זבל.

קשה לי להאשים את הערבים, אחרי הכל, בתקופת מלכות ביבי הראשון הישראלי הראה את פניו הגזעניות המכוערות. אבל עוד הרבה לפני כן ערביי ישראל מעולם לא זכו להיות חלק בקבלת ההחלטות, והחרדה של כל המערכת הפוליטית ש"חס ושלום הערבים לא יכריעו" איננה מהיום. ואם תרצו, הרי שלערבים נמאס להיות עלה התאנה שמסתיר את הדיקטטורה הישראלית, ואין עונש כבד יותר מלתקוע את הישראלים לעוד 4 שנים עם ביבי. איזה עוד נזק הוא יכול לגרום להם אחרי חלוק הלאום?

תודה מיוחדת לאבי גבאי שבחודש כהונתו הראשון כיו"ר העבודה הוא הצליח לוודא שהעבודה בראשותו תדרדר לרמה של מפלגה שולית.

אל תאשימו את בני גנץ שלקח קולות מהשמאל. תאשימו את גבאי שזרק אותם מעליו, תאשימו את זנדברג שהפכה את מר"צ לעוד מפלגה של עסקנים.

בני גנץ הוא טירון פוליטי אבל בתור טירון פוליטי הוא עשה עבודה נהדרת בזמן קצרצר. הוא לא מתאים לשחות בטינופת, אבל עשה זאת למרות הכל. בני גנץ אמור היה להיות המטאטא אבל מסתבר שעם ישראל אוהב את הטינופת שלו, מחבק אותה ומנשק אותה. הוא לא יתן לאף אחד לנקות את הליכלוך אותו טיפח הרבה מאוד שנים, זה הבושם שלו. תשאלו את איילת שקד היא בקטע של בשמים.

ומילה לאשכנזים שביננו – כן כן כולכם, גם הימניים בינכם (אלו שאינם חובשי כיפה כמובן) גם האשכנזים המעורבים. לכו משם. אתם יודעים היטב למה. אף אחד מכם איננו בטוח אף אחד מכם איננו מוגן.

ולבוחרי הליכוד… סחתיין דפקתם את מפא"י, רק נסו לזכור שלדפוק גופה פירושו נקרופיליה, ולדפוק גופה אכולת רימות מעל 40 שנה זה עלבון אפילו לנקרופילים. עד כדי כך אתם עלובים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן