Skip to content

בצריכה מתמדת: מתנות חג

מחפשים מתנה לחג המתקרב? אספנו עבורכם 15 מוצרים שיכולים לשמח את האנשים החשובים לכם. מאוזניות מיוחדות לגיימרים, דרך בגדי ילדים וכלה בכלי מטבח ומוצרי טיפוח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Arctis 5 של מותג הגיימינג הדני SteelSeries, המשלבת רצועת ראש בהשראת משקפי סקי, מיקרופון גמיש עם סינון רעשים, תמיכה ב-7.1 Surround Sound, מתאם המאפשר להתאים בין עוצמת הסאונד של המשחק לזו של הצ'אט, מקשי שליטה נגישים ועוד. 469 שקלים, להשיג בחנויות מחשבים.

צילום: יח"צ

ספר הבישול של חלי ממן, ובו שלל מתכונים להכנת תבשילים וירקות צלויים, מנות בשריות וצמחוניות, מרקים וסלטים, וכן עוגות ומתוקים. 59.9 שקלים, להשיג ב-www.heli-group.co.il/.

צילום: טל סיון ציפורין

תירוש כרמל מציע אפשרות להזמין את המשקה הידוע כמו גם הגדה של פסח, כאשר על תווית הבקבוק וכריכת ההגדה יודפסו תמונה וכיתוב לפי בחירה. 9.9 שקלים להגדה, 19.9 שקלים למשקה. להשיג ב-https://tirosh.aprint.co.il.

צילום: דני דין

OneBlade Face + Body החדש של Philips לגברים מיועד לקיצור, עיצוב וגילוח שיער הפנים ושיער הגוף. הוא נמכר עם שני להבים – האחד לשיער הפנים והשני לשיער הגוף, כמו גם מסרק גוף באורך 3 מ"מ. 299 שקלים, 249 שקלים במחיר השקה; 199 שקלים לראשי סכינים, 169 שקלים מחיר השקה. להשיג בסופר פארם.

צילום: יח"צ

SAKURA הוא שמה של סדרת הטיפוח החדשה של ללין, המבוססת על יפן. כלומר, מוצרים כגון שמן רחצה, קרם גוף וקרם ידיים, כולם בניחוח המשלב פריחת דובדבן, ורדים, תה ירוק ופולי טונקה. 39.9-79.9 שקלים לפני מבצעים. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

צילום: תמוז רחמן

Ascent, סדרה חדשה של בלנדרים מבית VITAMIX, הכוללת שני מוצרים. לב החידוש – קישוריות Bluetooth המאפשרת לחבר בין הבלנדר לבין הטלפון הסלולארי והאפליקציה הייעודית של החברה, להכנה קלה מבעבר של מתכונים שונים. 3,690/4,690 שקלים. להשיג בנקודות המכירה וב-www.vitamix-israel.co.il/.

צילום: סטודיו ויטמיקס

ARCOSTEEL השיקה את Damashiro, סדרה של חמישה סכינים שונים, כל אחד באורך שונה. כולם עשויים מיחידה אחת של פלדה יפנית. 49-129 שקלים לפני הנחות. להשיג בארקוסטיל קיטצ'ן ובחנויות כלי בית נבחרות.

צילום: יוסי פונס

בקולקציית הקיץ החדשה של רשת BAGIR תמצאו, בין השאר, את החולצה שבתמונה. 169 שקלים, להשיג בסניפי הרשת.

צילום: אבי ולדמן

יקב טפרברג השיק לקראת פסח יין רוזה חדש, IMPRESSION 2018, כמו גם שני בצירים חדשים של יינות ותיקים – מלבק אסנס 2016 ודבוטאז' 2017. 40-100 שקלים. להשיג בחנויות היין ורשתות שיווק.

צילום: איילן קרן

זוג כפות הגשה עשויות נירוסטה עם ציפוי מוזהב של Salvinelli, המיועדות לסלטים, תבשילים ועוד. 125 שקלים לכף. להשיג בחנויות כלי בית, באולם התצוגה של שקל בית מותגים ברמת-גן וב-www.shekel4u.co.il.

צילום: שקל בית מותגים

הערק ג'בלנא של מזקקות בוטיק ערק מצדה בטעם משופר, תוך מתן דגש על חיזוק טעם האניס. 60 שקלים ל-700 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק, בחנויות אלכוהול ובדיוטי פרי.

צילום: רמי אפרתי

בגדי ילדים מתוך קולקציית הקיץ החדשה של KIWI KIDS. הקולקציה משלבת טרנדים בולטים בעולם האופנה, והיא מציעה מגוון רחב של דגמים ממידה  NB ועד מידה 16. מ-19.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: דניאל אליסטר

סדרת הספרים מעיינות ומסלולי מים של "מסלולים > להתאהב בארץ מחדש", בניהול וביצוע של דוד וערן גל-אור. הסדרה כוללת שלושה ספרים ובהם 70 מעיינות ו-45 מסלולי מים חווייתיים. 298 שקלים. להשיג בחנויות ספרים, בחנויות טיולים וב-www.maslulim-israel.co.il.

צילום: דוד וערן גל אור

בשבילים של סבא, משחק קלפים שפיתחה ענבל בן-יעקב, המיועד להכרת החי והצומח בארץ ישראל. המשחק מבוסס על משחק הרביעיות הידוע, והוא כולל 52 קלפים המחולקים ל- 13 רביעיות. 78 שקלים. להשיג באתרים ושמורות טבע, מוזיאונים, חנויות פרטיות וב-http://familynaturegames.co.il/.

צילום: אלונה להב

 

צמיד ניירובי של המעצבת שלומית אופיר. 190 שקלים, להשיג בסניפי הרשת וב-www.shlomitofir.co.il.

צילום: ואלרי בלקינד, יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן