Forever 21 המאופיינת בקו מאד טרנדי ופונה לקהל צעיר יחסית פתחה סניף ראשון בישראל
מאת גילי גולנדר
רשת Forever 21 האמריקאית, פתחה ביום שני ה-19 בדצמבר, סניף ראשון בישראל. Forever 21 מציעה בגדי נשים, גברים ואביזרים ומאופיינת בקו מאד טרנדי. הרשת פונה לקהל צעיר יחסית המחפש מגוון רחב של פריטים זולים, המתעדכן לעיתים קרובות, ומוכן להתפשר על האיכות. הסניף, הממוקם בקניון עזריאלי בתל-אביב, היה עמוס וצפוף בערב הפתיחה כאשר המוני בני ישראל (ובעיקר בנות ישראל) פשטו על המקום.
Forever 21 שייכת לזוג המהגרים הקוריאנים דו וון צ'אנג, ואשתו ג'ין סוק שהגשימו את החלום האמריקאי ובגדול מאז פתיחת חנות הרשת הראשונה ב-1984 בלוס אנג'לס תחת השם Fashion 21. החנות החדשה במרכז עזריאלי מנוהלת על ידי חברה בבעלותם של עפרה בל ודני גילרמן (לשעבר שגריר ישראל באו"ם). לפתיחה החגיגית הגיע מטעם Forever 21 סגן נשיא בכיר בחברה וסמנכ"ל הכספים שלה, לארי מאייר.
Forever 21 היא עוד אופציה טרנדית וזולה שנפתחה בפני הפשניסטה הישראלית המצויה, והיא כאן כדי לתת פייט רציני למתחרות הגדולות H&M, זארה על נגזרותיה (פול אנד בר וברשקה), וכן למותגים המקומיים. כאשר כל השחקנים בזירה כבר מייצרים במזרח הרחוק, אין ספק שלגודל יש יתרון המתבטא במחיר הסופי לצרכן. אמנם פעילותן של רשתות אופנה בינלאומיות כה רבות בישראל גורמת לצרכן הישראלי להרגיש אולי קצת יותר כאזרח הכפר הגלובלי, אך ימים יגידו מה ההשלכות של כך על רשתות האופנה הישראליות.