Skip to content

פסח 2019: מתנה בצורת מארז

מחפשים מה להביא לקרובים אליכם ולא מוצאים? לפעמים מארז הוא בדיוק מה שאנו צריכים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המארז של יקבי ברקן מכיל שני יינות מסדרת ספיישל רזרב – קברנה סוביניון ושיראז, כמו גם חבילה של קפסולות למכונות נספרסו של חברת קימבו ושתי כוסות אספרסו. 150 שקלים, להשיג בחנויות יין.

צילום: יח"צ

המיזם החברתי "ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא" מציע, בין השאר, את מארז "תנור האפייה", הכולל תבנית 12 שקעים למאפינס בציפוי נון סטיק, תבנית קפיץ עגולה בציפוי נון סטיק 26 ס"מ, ותבנית אינגליש קייק 30 ס"מ, כולן מסדרת ארקוסטיל מיקי שמו; טיימר ביצה צבעוני ומתכוני אפייה. 149 שקלים. להשיג בארקוסטיל קיטצ'ן, בלוסי'ס שבבית איזי שפירא ברעננה, ב-1-700-707-127 שלוחה 1 (בעבור חברות וארגונים) וב-http://www.keren-ahava.com/.

צילום: אסף אמברם

מארז יינות מסדרת INSPIRE של יקב טפרברג, המשלב בקבוק בלנד אדום, בקבוק בלנד לבן ושישה סכינים של ארקוסטיל במעמד עץ. 149 שקלים, להשיג בחנויות יין מובחרות ובחנויות מתמחות.

צילום: איל קרן

המארז של יקב היוצר כולל את היינות לגאטו קברנה/מרלו עם לגאטו ויונייה, כמו גם שלוש צנצנות של אגוזים ושקדים. 190 שקלים. להשיג בחנויות יין מובחרות.

צילום: אייל קרן

המארז הגדול של CHILL, מותג ה-Bath & Body של Be, משלב ג'ל רחצה סמודי קוקוס &מנגו, באלם שפתיים פסילפלורה, קרם גוף אשכולית-ליים, פצצת אמבט צבעונית, סקראב לגוף משמש&שיאה, קרם ידיים אשכולית ליים, מסיכת פנים חימר עם במבוק ותה ירוק, וסבון מוצק – פאי לימון. 119 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.
צילום: יח"צ חו"ל

Moroccanoil השיק לחג מארז מוצרים בגרסאות שונות, כל גרסה לסוג אחר של שיער. כל ערכה מכילה שמפו, מרכך ומוצר שלישי בגודל המותאם לנסיעות, כגון ספריי או שמן טיפולי. 188-228 שקלים. להשיג במספרות מורשות.

צילום: יח"צ חו"ל

מארז האנטי-אייג'ינג של SeboCalm משלב שלושה מוצרים: פיטו סרום לצמצום מראה קמטוטים, לגמישות ולשיפור מרקם העור; קרם פנים נגד קמטים; וקרם לילה רטינול לצמצום מראה הקמטים והאטת קצב הזדקנות העור. 374 שקלים. להשיג ב-sebocalm.co.il.

צילום: מוטי פישביין

תיק איפור ובתוכו קרם ידיים, קרם גוף וליפ באלם, זה המארז אותו מציע מותג הטיפוח GLYSOMED. המחיר 79 שקלים. להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות וב-www.glysomed.shop.

צילום: אורלי לנדאו

שלבו כמה ממוצרי האיפור של Essence ויש לכם מארז לחג. הקולקציה החדשה כוללת צלליות במראה כרום ובמרקם נוזלי , פלטות צלליות, מסקרות, מייק אפ נוזלי, קונסילר מאט, טיפות הכהה למייק אפ, פריימר, אבקת הארה ועוד. 12-24 שקלים. להשיג בסופר-פארם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן