Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 18 באפריל, 2019

גוטי: שלושה דורות, טנגו אחד, ציפורים צהובות, לקרוא ולשרוף, הונאה, נון-סטופ, הדליה השחורה, מהגרת, סנגור במבחן, האיש שלא היה שם, העיתונאי, עקרות בית נואשות, Zog, שאהבה נפשי, תוכנית בריחה 2: הגיהנום, הרוכב, האהבה הראשונה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גוטי: שלושה דורות | Gotti, סלקום TV 

דרמת פשע. סיפורו של המאפיונר ג'ון גוטי, אב משפחת הפשע 'גמבינו', שפעל במשך עשורים בעיר ניו יורק. שחקנים: ג'ון טרבולטה, קלי פרסטון, סטייסי קיטש. במאי: קווין קונולי. 112 דקות, ארה"ב, 2018.

טנגו אחד | Tango One, סלקום TV

על פי הרומן על ידי סטיבן לת'ר, פושע קשוח נאלץ לחפש גאולה לאחר שנבגד על ידי קרוביו ואיבד את האימפריה שלו. שחקנים: סשה בנט, סופי קולקון, אלנה מרטינז. 109 דקות, ארה"ב, 2018.

ציפורים צהובות | The Yellow Birds, סלקום TV

דרמת מלחמה על תוצאותיה ההרסניות של המלחמה בעיראק הרבה אחרי סיומה. העלילה עוקבת אחר חזרתו הביתה של ברנדון ברטל, חייל צעיר החווה קשיים גם כשנה לאחר חזרתו. ברטל לא מבין מדוע אנשים שהוא לא מכיר מביטים בו בהערצה של גיבור מלחמה. זיכרונות לא נותנים לא מנוח, רעשים מקפיצים אותו וריחות משדה הקרב עולים באפו. בניסיון לשמור על אנושיותו הוא נזכר בהבטחה שנתן לאמו של חברו הטוב מרפי שיחזיר אותו הביתה בחיים. שחקנים: אלדן ארנרייך, טוני קולט, ג'ניפר אניסטון. במאי: אלכסנדר מורס. ארה"ב, 2017.

לקרוא ולשרוף | Burn After Reading, סלקום TV

קומדיית ריגול שחורה. אוסבורן קוקס, סוכן בכיר ולא מוצלח במיוחד ב-CIA מפוטר מסוכנות הביון ומחליט להעלות על הכתב את סיפור חייו, אלא שאז כשהוא מגלה שאין לו בעצם הרבה מה לספר, הוא כותב ספר זיכרונות מדומיין… שחקנים: ג'ורג' קלוני, פרנסס מקדורמנד, בראד פיט. במאים: איתן כהן, ג'ואל כהן. 96 דקות, ארה"ב, 2008.

הונאה | Deception, סלקום TV

דרמה בלשית. רואה חשבון נקלע לתוך מועדון סקס ומסתבך ברצח ושוד של מיליוני דולרים. שחקנים: יו ג'קמן, יואן מקרגור, מישל וויליאמס. במאי: מרסל לנגינגנר. 108 דקות, ארה"ב, 2008.

נון-סטופ | Non-Stop, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 09 בינואר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

הדליה השחורה | The Black Dahlia, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 27 בפברואר, 2016, בשעה 22:00 בערוץ לייפטיים

המהגרת | The Immigrant, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 30 במאי, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

סנגור במבחן | The Lincoln Lawyer, סלקום TV

דרמה המבוססת על ספרו של מייקל קונלי. מיקי הולר הוא סנגור שעובד מתוך המושב האחורי של מכונית הלינקולן שלו, כשהוא מייצג לקוח ידוע מבוורלי הילס. שחקנים: מת'יו מקונהיי, וויליאם ה. מייסי, מריסה טומיי. במאי: בראד פורמן. 118 דקות, ארה"ב, 2011.

האיש שלא היה שם | The Man Who Wasn't There, סלקום TV

סרט פשע. סיפור של בגידה, שוחד, מהלכים לא חוקיים, מוות, השמצות וגזענות, רגליים מגולחות, ילד שובב המנגן בפסנתר וחייזרים, וכול זה מתרחש בסנטה מוניקה קליפורניה של 1949. פרס הבימוי הטוב ניתן לסרט בפסטיבל קאן 2001. שחקנים: בילי בוב תורנטון, פרנסס מקדורמנד, ג'יימס גנדולפיני, סקרלט ג'והנסן. במאי: איתן כהן, ג'ואל כהן. 116 דקות, ארה"ב, 2001.

העיתונאי | The Paperboy, סלקום TV

דרמה. וורד שב לעיירת הולדתו למען תחקיר עיתונאי אודות אסיר היושב בתא הנידונים למוות בעוון רציחתו של איש חוק. את ג'ק, אחיו הצעיר והסורר, שחיין שסולק מהקולג', הוא מגייס כנהג. וורד המאמין בחפותו של האסיר, שם את מבטחו בשרלוט – פתיינית בשמלות קצרות, חולצות מנומרות, ליפסטיק ארגמני ופאות בלונדיניות – שיש לה פֶטיש מיוחד לנדונים למוות. שחקנים: ניקול קידמן, זאק אפרון, מת'יו מקונוהיי. במאי: לי דניאלס. 107 דקות, ארה"ב, 2012.

עקרות בית נואשות | Desperate Housewives, סלקום TV

כל העונות של הדרמה הקומית שהפכה לקלאסיקה מודרנית.

15:00 Zog, ערוץ הילדים (סלקום TV)

זוג הוא תלמיד-דרקון שקדן בבית הספר לדרקונים. יום יום הוא יוצא להתאמן בשאגות, נשיפות-אש ושאר אתגרים דרקוניים על מנת שסוף סוף, יום אחד, יוכל לזכות בכוכב מוזהב מהמורה שלו. הסרט מבוסס על פי ספרה של סופרת הילדים המצליחה, ג'וליה דונלדסון ("טרופותי").

21:30 שאהבה נפשי | Disobedience, ערוץ Yes1

דרמה חושנית. חרדית לשעבר שיצאה בשאלה, חוזרת לשכונה האדוקה בה גדלה לאחר מות אביה, שהיה רב הקהילה. שובה המפתיע מערער את החיים בקהילה השמרנית. שחקניות: רייצ'ל וייס, רייצ'ל מקאדמס. במאי: סבסטיאן לליו ("אישה פנטסטית"). בריטניה, 2017.

22:00 תוכנית בריחה 2: הגיהנום | Escape Plan 2, ערוץ Yes4 + ערוץ Hot Cinema2

אקשן. מספר שנים לאחר שהצליח לברוח מכלא שמור היטב, נאלץ לוחם קשוח לחזור מרצונו לכותלי אותו בית הסוהר, על מנת לחלץ את אחד מאנשיו שנשבה שם. שחקנים: סילבסטר סטאלון, דייב בטיסטה, הוואנג שייאומינג. במאי: סטיבן סי מילר. ארה"ב, 2018.

22:00 הרוכב | The Rider, ערוץ Yes3

זוכה פרס הסרט הטוב של איגוד המבקרים האמריקני. סרט מרגש המבוסס על סיפור אמיתי ומשוחק על ידי הדמויות האמיתיות. הקריירה של רוכב רודיאו מצליח נקטעת, לאחר שנפצע ונאסר עליו לעלות על סוס. כעת עליו לוותר על חלומותיו ולהתחיל מחדש. שחקנים: בריידי ג'אנדרו, טים ג'אנדרו, לילי ג'אנדרו. במאית: קלואי ז'או. ארה"ב, 2018.

האהבה הראשונה | My First First Love, נטפליקס | Netflix

סדרת נוער קוריאנית. כמו מחבריו של יון טה-או עוברים לגור בביתו. במהלך תקופת המגורים המשותפים הם חווים אהבה, חברות וכל מה שביניהן.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן