Skip to content

נהג בשכרות ללא רישיון, פגע במשפחה שלמה ונמלט

כתב אישום חמור הוגש כנגד קטין תושב באר שבע שגנב את מפתחות רכב סבו, נהג בשכרות ללא רישיון נהיגה, פגע ברכב אחר ובו משפחה עם פעוטה בת 3 ונמלט לבית הסב בעודו מפקיר את הפצועים בשטח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום בגין גניבת רכב, נהיגה ללא רישיון ובשכרות, ובריחה ממקום תאונה לה גרם תוך הפקרת הפצועים בשטח, הוגש היום (שלישי) על ידי פרקליטות מחוז דרום כנגד קטין בן 17.5 תושב באר שבע. מכתב האשום שהוגש לבית משפט השלום לנוער בב"ש עולה כי ביום שבת האחרונה, הגיע הקטין כשהוא שיכור לבית סבו, גנב את מפתחות הרכב שהוסתרו מתחת לכרית והחל בנסיעה ברחובות באר שבע כשהוא שיכור ומבלי שיש בידיו רישיון נהיגה.

תאונת פגע וברח (צילום ארכיון מד"א)
תאונת פגע וברח (צילום ארכיון מד"א)

בשבת ה- 13.4 בסמוך לשעה 18:30 התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות תאונת דרכים  ברח' מיכאל חזני בבאר שבע, כתוצאה נפצעו באורח קל 5 נוסעי רכב אחר בהם פעוטה כבת 3. שוטרים הגיעו למקום ומחקירתם עלה כי נהג הרכב ברח עם הרכב ונטש אותו בסמוך לבית סבו אליו נמלט. והוא נעצר כחצי שעה לאחר קרות האירוע.  כעולה מכתב האישום, הנקטין גם לא עצר את רכבו במקום כדי לעמוד על תוצאות התאונה ולא הזעיק עזרה לנפגעים, זאת על אף החובה המוטלת עליו בדין. כתוצאה מהתאונה, נפגעו חמשת בני המשפחה ששהו ברכב ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה.  לאור חומרת המעשים בקשה הפרקליטות מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו.  כתב האישום ייחס לנקטין ביצוע עבירות של הפקרה לאחר פגיעה, נהיגה ברשלנות וגרימת תאונת דרכים בה נחבל אדם, נהיגה ללא רישיון נהיגה תקף, ונהיגה בשכרות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן