Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 24 באפריל, 2019

קצוצים 35, תמיד בקרלייל, בונדינג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:00 קצוצים 35 | Chopped 35, ערוץ Food Network 

תחרות הבישול האולטימטיבית חוזרת בעונה חדשה. גם הפעם ארבעה שפים נכנסים למטבח כדי לבשל ולנצח בסיבובים קשים יותר ויותר, ממנות פתיחה ועד קינוחים, עם פרס של 10,000 דולר למנצח ורק 30 דקות להכנת כל מנה. בעונה זו התחרות גוברת כשארבעה שפים של משאיות אוכל יוצרים פקק תנועה בצ'יפסר במרוץ להכנת מנות פתיחה הכוללות שני חלבונים שונים. בהמשך, שני המתחרים שנותרו צריכים להפוך מנה אהובה – נאצ'וס – לקינוח טעים. מי יישאר במירוץ ומי יפסיד?

22:10 תמיד בקרלייל | Always at the Carlyle, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

ג'ורג קלוני, לני קרביץ, נעמי קמפבל, ג'ון האם, רוג'ר פדרר, ורה וונג, הריסון פורד ו-טומי לי ג'ונס הם רק חלק מאורחי מלון 'קרלייל' בניו יורק. כיצד יתכן שהמלון הכי לא מודרני הוא המלון הכי מבוקש בקרב מפורסמים מרחבי העולם? הנהלת המלון מתגאה במדיניות של שמירה על פרטיות ובמתן שירות ללא עוררין. כתוצאה מכך, אנשי מוכרים מרגישים בנוח להתארח שם כיוון שידוע להם שמעשיהם ונוכחותם תישמר בסוד. בסרט מתראיינים עובדי המלון, חלקם עם ותק של 50 שנה, ואורחים נאמנים הכוללים שחקנים, זמרים ואומנים. ארה"ב, 2018.

בונדינג | Bonding, נטפליקס | Netflix

סדרה קומית. סטודנטית מניו יורק, שעובדת כמלכת סאדו, מגייסת חבר גיי מהתיכון לתפקיד העוזר האישי שלה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן