Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 01 במאי, 2019

האישה, הצליבה, לסדר את אמא, אספרגר זה אנחנו, אור ירח, המצוד אחר קלאוס ברבי, אשקן הכלא הסודי, אתה מת רק פעמיים, לשכה 06, מייד אין אושוויץ, טרנזיט, התפסן היה מרגל, להתאגרף לחיים, הפיליפינים מצילי היהודים, סוביבור, הדרך שלהן לקונגרס, בית משפחת גלאס, הנינג'ה קיד מכים שנית, פארק היורה, העולם האבוד: פארק היורה, פארק היורה 3, […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האישה | The Wife, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

מאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה. רעייתו של סופר מוערך, כותבת מחוננת בעצמה, חיה בצלו לאורך כל השנים. כעת, ערב זכיית הבעל בפרס נובל לספרות, מחליטה האישה לעזוב הכל. שחקנים: גלן קלוז, הארי לויד, כריסטיאן סלייטר. במאי: ביורן רונגה. ארה"ב,2017.

הצליבה | The Crucifixion, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

אימה. לאחר שכומר נעצר ונכלא באשמה של גרימת מוות, יוצאת עיתונאית שאפתנית לבדוק את טענותיו כי האישה נהרגה בגלל שד אכזרי שהשתלט על גופה. שחקנים: סופי קוקסון, קורנליו יוליצ'י. במאי: קסבייה גאנס. ארה"ב, 2017.

לסדר את אמא | Larguees | Dumped, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

קומדיה. שתי אחיות מחליטות להוציא את אימן מהדיכאון אליו נכנסה, לאחר שאביהן נטש אותה לטובת אישה צעירה. הן לוקחות את האם לכפר נופש רגוע אך במהרה התכנית משתבשת. שחקנים: קמיל קוטין, מיו מיו, קמיל שאמו. במאי: אלואיז לאנג. צרפת, 2018. 

אספרגר זה אנחנו | On Tour with Asperger's Are Us, סלקום TV

ארבעת חברי ההרכב הקומי נפגשו במהלך מחנה שנועד לאנשים הסובלים מאספרגר. לאחר שגילו שאנשים כמותם יכולים גם מאד להצחיק, החליטו לצאת במופע מערכונים המביא את ההתמודדויות היומיות שלהם לקדמת הבמה. הסדרה החדשה בת 6 הפרקים, מבית HBO, מלווה את ההרכב הקומי 'אספרגר זה אנחנו' במסע ההופעות שלה ברחבי ארצות הברית. שישה פרקים בני 30 דקות, ארה"ב, 2019.
.

אור ירח | Moonlight, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 03 במרץ, 2019, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

18:45 המצוד אחר קלאוס ברבי | Tracking Down Klaus Barbie, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

בתפקידו כראש הגסטפו בעיר ליון שבצרפת, ברבי שילח יותר מ-7,500 יהודים לתאי הגזים. לוחמים צרפתיים שיצאו נגדו סבלו מעינויים רבים. בסוף מלחמת העולם השנייה ברבי ברח לדרום אמריקה. באותן שנים המודיעין האמריקני גייס אותו לשורותיו לתפקידי ריגול, במסגרתם ביצע עבודות שכללו סחר בנשק והתעללות בבני אדם בחסותם של דיקטטורים דרום אמריקניים, בין היתר היה שותף לתפיסתו של צ'ה גווארה. למרות שאותר בבוליביה ב-1971 הוא הוסגר לצרפת רק עשור לאחר מכן ובשנת 1987 נידון למאסר עולם בגין 17 סעיפים של פשעים נגד האנושות. זמן קצר לאחר שהחל לרצות את עונשו הוא מת בכלא. ARTE, צרפת, 2018.

20:00 אשקן, הכלא הסודי | Aschan, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

ב-8 במאי, 1945, כשהסתיימה מלחמת העולם השנייה באירופה, ריכז הצבא האמריקני את המנהיגים הנאצים הבכירים, עוזריו של היטלר, במלון 'פאלאס', ששינה את שמו ל'אשקן', בלוקסמבורג. הרמן גרינג, מפקד הזרוע האווירית של הוורמאכט ,דניץ – מפקד צי הצוללות הגרמני, ליי -ראש ארגון הרייך, קייטל – ראש הפיקוד העליון של הוורמאכט ואחרים הוחזקו במלון ונחקרו לראשונה, עד העברתם ב-10 באוגוסט לנירנברג. על חמישה חוקרים אמריקנים, ששלטו גם באנגלית וגם בגרמנית, הוטלה המשימה לחקור אותם ולנסות ללמוד מהם על המנגנון של המשטר הנאצי לטובת הוועדה לפשעי מלחמה והמודיעין הצבאי האמריקני. הסרט מביא את עדותו של ג'ון דולבוי, ששירת כקצין צעיר בצוות החקירה (והיחיד מבין החוקרים שעדיין בחיים) וראיונות עם היסטוריונים שמספרים על תנאי השבי של השבויים הנאצים. במקביל, מוצגות בסרט ההכנות להעלאת ההצגה – 'שם קוד: אשקן', שחשפה לראשונה את הסיפור לציבור הרחב. בימוי: ווילי פרלסטיין. 52 דקות, גרמניה / צרפת / לוקסמבורג.

21:00 אתה מת רק פעמיים | You Only Die Twice, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

זוכה פרס הקהל – פסטיבל דוקאביב 2018; פרס התחקיר הטוב ביותר – פרסי הקולנוע הדוקומנטרי הישראלי 2018. שיחת טלפון מפתיעה מבשרת לאמו של במאי הסרט כי היא היורשת החוקית של בית, בצפון היקר של לונדון. כל שיהיה עליה לעשות הוא להוכיח שהיא בתו של ארנסט בכינסקי. אלא שכמה ימים מאוחר יותר מתגלה באוסטריה מידע שמדהים את בני המשפחה: תעודת פטירה נוספת חושפת אדם עם אותו שם ומספר זהות, שנולד באותו יום ובאותו מקום בהם נולד בכינסקי. מי גנב את זהותו ואת סיפור חייו של סבא ארנסט? מאיזה גורל ניסה להימלט? בימוי: יאיר לב. 92 דקות, ישראל / אוסטריה, 2018.

21:00 לשכה 06 | Bureau 06, ערוץ ההיסטוריה

דוקו-דרמה, המגוללת את סיפורה הדרמטי של לשכה 06, קבוצת החוקרים המשטרתית שקובצה בשנת 1960, במטרה לחקור ולהכין את כתב התביעה כנגד הפושע הנאצי אייכמן. הסרט מספר את סיפורם הדרמטי, האישי והקבוצתי, של החוקרים על הקשיים, הווידויים, הגילויים והסערות הנפשיות שעברו יחד ולחוד, בניסיונם לעכל את ממדי הזוועה ולחלץ מתוכה את 'סיפור' השואה, כפי שבמידה רבה מוכר לנו היום. נראה כי העוצמה הרגשית שחוו החוקרים בתקופת החקירה ההיסטורית נטבעה בנפשם לעד. הסרט המשלב סצנות דוקומנטריות, חומרי ארכיון וסצנות שיחזור דרמטיות, מספר את הדרמה שחוו בתקופת החקירה ומקרין ומברר סוגיות בעיצוב זיכרון השואה, תוך התמקדות במספר חוקרים כ-אבנר לס, חוקרו האישי של אייכמן שעזב את הארץ אחרי המשפט והמשיב לעצמו את אזרחותו הגרמנית, ו-מיקי גולדמן – חוקר השמדת יהדות פולין העוסק בהנחלת זיכרון השואה עד היום. בימוי: יואב הלוי.

21:00 מייד אין אושוויץ, הנשים של בלוק 10 | Made in Auschwitz, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

לפני כשבעים שנה באושוויץ, ביצע הגניקולוג קלאוברג, ניסויי עיקור בנערות ובנשים. הניצולות האחרונות של בלוק 10, בו בוצעו הניסויים, מספרות לראשונה על הזוועות ועל הניסיון לבנות חיים מחדש. מרבית הנשים ששרדו את הניסויים הפכו עקרות. מעטות מהן הצליחו מאוחר יותר להביא ילדים. מחקרו האכזרי של קלאוברג בנושא אמצעי מניעה ופריון, הוא חלק מהקאנון הרפואי גם כיום. עוד במסגרת הסרט עולה השאלה האם בפשעים אלה היו מעורבות החברות הגרמניות שרינג וסימנס? יוצרות: סילביה נאגל, סוניה ווינטרברג. ישראל / גרמניה, 2019.

21:30 טרנזיט | Transit, ערוץ Yes3 + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

דרמה. במהלך מלחמת העולם השנייה בורח בחור יהודי ממחנה ריכוז לצרפת, שם הוא מתחזה לסופר ידוע במטרה להשיג אישור מעבר. בעודו ממתין במרסי, הוא פוגש בחורה מסתורית שמשנה את כל תכניותיו. שחקנים: פרנץ רוגובסקי, פאולה ביר. במאי: כריסטיאן פצולד. גרמניה, 2018.

22:00 התפסן היה מרגל | The Catcher Was A Spy, ערוץ Yes4

דרמת מתח מרתקת המבוססת על סיפור אמיתי. ספורטאי מצטיין מגויס לשירותי הביון האמריקנים ונשלח למשימה כמרגל בגרמניה בזמן מלחמת העולם השנייה. משימתו הינה לגלות האם הנאצים מתכננים פצצת אטום. שחקנים: פול ראד, סיינה מילר, גאי פירס. במאי: בן לוין. ארה"ב, 2018.

22:00 להתאגרף לחיים | Box For Life, ערוץ ההיסטוריה

סרט תיעודי מרגש ומרתק, המגולל את סיפורו של העיתונאי נוח קליגר, שהפך למתאגרף בעל כורחו כדי לשרוד בזמן שואת יהודי אירופה במלחמת העולם השנייה. כנער, הבריח קליגר ילדים יהודים מצרפת לשווייץ, נתפס על ידי הגרמנים ונשלח למחנה המוות אושוויץ, שם התאגרף על חייו ושרד. קליגר חזר לבלגיה, התנדב לסייע לארגון ההגנה להבריח יהודים בעלייה הבלתי לגלית לארץ ישראל, עד שעלה בעצמו לישראל כאיש צוות על סיפון אניית המעפילים 'אקסודוס'. בישראל, פיתח קריירה עיתונאית משגשגת, היה בין השאר, עורך מוספי הספורט והחוץ בעיתון 'ידיעות אחרונות', וכן סיקר את משפטי הפושעים הנאצים אייכמן ודמיאניוק, שנערכו בארץ. קליגר פעל רבות למען הנצחת השואה. לאורך השנים עמד בראש עשרות משלחות של ישראלים למחנות ההשמדה באירופה, והרצה מסביב לעולם על נושאים הקשורים לשואה. בשנת 2011, זכה קליגר בפרס על מפעל חיים מטעם ארגון בני ברית, ובפרס על מפעל חיים מטעם אגודת העיתונאים בישראל. כמו כן, הוענק לו עיטור לגיון הכבוד הצרפתי בדרגת אביר, העיטור הגבוה ביותר הניתן על ידי צרפת. בדצמבר 2018, נפטר קליגר בגיל 92, כתוצאה מסיבוכים של אי-ספיקת לב. בימוי: אורי בורדה.

23:00 הפיליפינים מצילי היהודים | Rescue In The Philippines: Refuge From The Holocaust, ערוץ ההיסטוריה

דוקו מאיר זווית לא-מוכרת יחסית, בסיפורי הצלת היהודים בזמן שואה יהודי אירופה. הסרט מגולל את סיפור שיתוף הפעולה יוצא הדופן שנרקם בסוף שנות השלושים של המאה שעברה, בין נשיא הפיליפינים מנואל קזון, הנציב העליון של ארצות הברית בפיליפינים, פול מקנוט, ואנשי העסקים היהודים-אמריקנים, האחים פרידר, שיצרו באי במזרח אסיה, מקלט בטוח ליותר מ-1,300 יהודים שנמלטו מאימת השואה. האחים פרידר, שהיו בעלי עסק לייצור סיגרים במנילה, היו בקשר טוב עם קזון, הנשיא הפיליפיני, והנציב העליון האמריקני בפיליפינים. ב-1939, קזון, מנהיג של מדינה קתולית ברובה, שכנע את ממשלתו להתיר כניסה עבור למעלה מאלף פליטים יהודים, שניסו להימלט מרדיפות המשטר הנאצי. בהמשך, הנשיא החליט להקצות אדמות מאחוזתו לשם קליטת הפליטים. הנציב סייע בעקיפת מדיניות ההגירה המגבילה של ארצות הברית לגבי כניסת הפליטים לפיליפינים. כך, עקרונותיהם ויוזמתם של אישים מרקעים תרבותיים ודתיים שונים חברו לגבור על מכשולים פוליטיים וחברתיים, והתאפשרה הצלתם של 1,300 יהודים. בימוי: סינתיה סקוט-ג'ונסון, ראסל סי. הודג'.

23:08 סוביבור | Sobibor, ערוץ Yes3

המועמד הרוסי לקטגוריית הסרט הזר בפרסי האוסקר 2018. דרמת מלחמה בהפקה מפוארת ומושקעת, שנעשתה לציון 75 שנים למרד בסוביבור. סיפורו של אלכסנדר פצ'רסקי (קונסטנטין חבנסקי, שגם ביים), קצין יהודי שנפל בשבי ונשלח לסוביבור. שם הוא מצליח להנהיג מרד, ולהביא לבריחה המונית של אסירים ממחנה ההשמדה. שחקנים נוספים: כריסטופר למברט, מיכאלינה אולשיינסקה, פליצ'ה ינקל. רוסיה, 2018.

הדרך שלהן לקונגרס | Knock Down the House, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי. הצצה אל מאחורי הקלעים של המרוץ לקונגרס ב-2018. הסרט עוקב אחר ארבע נשים נחושות, וביניהן אלכסנדרה אוקסיו-קורטז, שקראו תיגר על פוליטיקאים שמומנו בידי תאגידי ענק.

בית משפחת גלאס | The Glass House, נטפליקס | Netflix

מותחן פשע. אח ואחות שהתייתמו מהוריהם עוברים לגור בבית זכוכית מרשים במאליבו, בחסותם של צמד אפוטרופוסים חורשי רעה. שחקנים: לילי סוביסקי, דיאן ליין, סטלן סקארסגארד. במאי: דניאל סקהיים. 101 דקות, ארה"ב, 2001.

הנינג'ה קיד מכים שנים | Three Ninjas Kick Back, נטפליקס | Netflix

קומדיה משפחתית. שלושת הנינג'ות חוזרים, והפעם הם יוצאים להגן על סבם מפני שלושה בריונים רפי שכל שמנסים לגנוב פגיון יקר ערך. שחקנים: ויקטור וונג, מקס אליוט סלייד, שון פוקס. במאי: צ'ארלס ט. קנגניס. 109 דקות, ארה"ב, 1994.

פארק היורה | Jurassic Park נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 08 באוקטובר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes3

העולם האבוד: פארק היורה | Jurassic Park: The Last World, נטפליקס | Netflix

סרט פעולה והרפתקאות. ארבע שנים לאחר שהדינוזאורים המשובטים חוללו מהומה בפארק היורה, מתברר שמיליונר חובב הרפתקאות המשיך לגדל דינוזאורים באתר סודי. שחקנים: ריצ'רד אטנבורו, ארליס הווארד, ג'ף גולדבלום. במאי: סטיבן ספילברג. 129 דקות, ארה"ב, 1997.

פארק היורה 3 | Jurassic Park III, נטפליקס | Netflix

סרט פעולה והרפתקאות. קבוצת מטיילים שמגיעה לאי סורנה הידוע לשמצה נאלצת להילחם על חייה בעקבות מתקפה של דינוזאורים חדשים – וקטלניים יותר. שחקנים: סם ניל, טיאה ליאוני, ויליאם ה. מייסי. במאי: ג'ו ג'ונסטון. 94 דקות, ארה"ב, 2001.

מפלצת של מלון | Hotel Transylvania, נטפליקס | Netflix 

ברוכים הבאים למלון טרנסילבניה, מלון הנופש המפואר של דרקולה, היכן שמפלצות ומשפחותיהם יכולים ליהנות, חופשיות להיות המפלצות שהן ללא בני אדם שיפריעו להן. בסוף שבוע אחד ומיוחד, דרקולה הזמין אוסף נכבד של חלק מן המפלצות המפורסמות ביותר בעולם — פרנקנשטיין וכלתו, המומיה, האיש הבלתי נראה, משפחה של בני אדם-זאבים ועוד — בכדי לחגוג את יום הולדתה ה118 של ביתו מייביס. עשחקנים: אדם סנדלר, קווין ג'יימס, אנדי סמברג. במאי: גנדי טרטקובסקי. 91 דקות, ארה"ב, 2012.

מפלצת של מלון 2 | Hotel Transylvania 2, נטפליקס | Netflix 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 27 באוגוסט, 2016, בשעה 10:00, בערוץ Yes5

צבוע 2 | Munafik 2, נטפליקס | Netflix

סרט אימה. המטיף המוסלמי אוסטז אדם חוזר בסרט המשך ללהיט מ-2016. הפעם הוא צריך להציל אם חד-הורית שנרדפת על ידי שד מרושע הקשור למנהיג כת. שחקנים: נסיר בילאל קאהן, מאיה קארין, סיאמסול יוסוף. במאי: סיאמסול יוסוף. 104 דקות, מלזיה, 2018.

אמריקן אקספריינס: הקרקס | American Experience: The Circus, נטפליקס | Netflix 

סרט דוקו. סיפור תולדות הקרקס האמריקני, שהחל כמופע קטן עם אוהל אחד, והפך לאירוע תרבותי גדול בסופו של דבר – לזן נכחד. 

אמריקן אקספריינס: רצח באי | American Experience: The Island Murder, נטפליקס | Netflix 

סרט דוקו. בשנת 1931, אשתו הצעירה של חייל בצי ארצות הברית טענה שנאנסה על ידי חמישה מתושביה הלא לבנים של הוואי. המקרה גרם לקרע עמוק באי וחושף מתיחות על רקע גזעי. 

ספיידר-מן | Spider-Man, נטפליקס | Netflix 

סרט פעולה. פיטר פרקר הביישן נעקץ על-ידי עכביש מהונדס גנטית וזוכה בכוחות-על מדהימים, שבעזרתם הוא נלחם בגובלין הירוק. שחקנים: טובי מגווייר, וילם דפו, קירסטן דאנסט. במאי: סם ריימי. 121 דקות, ארה"ב, 2002.

רובין הוד: גברים בגטקעס | Robin Hood: Men in Tights, נטפליקס | Netflix 

קומדיה. בגרסה ההיתולית לסיפור הקלאסי, העם נאנק תחת שלטונו של הנסיך ג'ון העריץ ורובין הוד גונב את כספי העשירים ונותן אותם לעניים. שחקנים: קרי אלווס, ריצ'רד לואיס, רוג'ר ריס. במאי: מל ברוקס. 105 דקות, ארה"ב, 1993.

איש משפחה 16 16 Family Guy, נטפליקס | Netflix 

עונה 16 לסדרה המונפשת של סת' מקפרלן על הרפתקאותיהם של פיטר גריפין המוקיון ומשפחתו הלא מתפקדת.

אנימה בנטפליקס | Netflix

סיינט סאיה | Saint Seiya – עונה 1-7, דרגון בול Dragon Ball Z | Z – עונה 1-3, ואן פיס | One Piece – עונה 1-4

סרטים מונפשים בהודית בנטפליקס | Netflix 

האגדה על בודהה | The Legend of Buddha, הרפתקאות גאנש הקטן | Bal Ganesh, הרפתקאות גאנש הקטן 2 | Bal Ganesh 2, הרפתקאות גאנש הקטן 3 | Bal Ganesh 3, הרפתקאות גאנש הקטן עם חברים מכוכב אחר | Bal Ganesh and friends from Zeba, הרפתקאות גאנש הקטן בחלל | Bal Ganesh and the Pomzom Planet, מעשיות גאנש ומאבקו בשדים | Mahabali Bal Ganesh, נסיך היער: מעשייה קסומה | Ghatothkach | Master of Magic, נסיך היער 2 | Ghatothkach 2

סרטים נוספים בנטפליקס | Netflix (ללא מידע)

כדור מטעה | Screwballסם החיים | Weed the Peopleממואר | Memoirנשימה אחרונה | Last Breathשלך, דאקה | Sincerely Yours, Dhakaאחים לגורל | Familiye 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן