Skip to content

נתפס עם המאהבת ופיצה את גרושתו עם דירה בת 2.5 מיליון שקל

במשך שנים ארוכות האמינה אישה כי בעלה, איש קבע, יצא למבצעים מסוכנים סודיים – עד שנודע לה שהמבצעים כללו מאהבת, נסיעות לחו"ל ובילויים בצימרים עם ארוחות מפנקות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

איש צה"ל המשרת בצבא קבע מזה שנים, נעדר לעיתים  קרובות מביתו כשלאשתו סיפר כי יצא למבצעים סודיים במיוחד עליהם לא ניתן לספר. הרעייה הנאמנה האמינה למילותיו וקבלה כל פעם את פניו בחום, אהבה ובדאגה.

אילוסטרציה
אילוסטרציה

אלא שבשלב מסוים, מצאה האישה חבילת קונדומים בתוך תא כפפות רכב השירות של הבעל הקרבי.   כשהסברי הבעל לא הניחו את דעתה, החליטה לשכור את שירותי חוקר פרטי וזה תיעד מערכת יחסים סוערת בין הבעל לפקודתו הצעירה ממנו בעשרים שנה.
במהלך  החודש בו עקב החוקר הפרטי מקרוב אחר הרומן הסודי, הוא הצליח לתעד את השניים נוסעים למבצע סודי של נופש בחו"ל, מבלים יחדיו במסעדות יוקרה, בצימרים ובאטרקציות תיירותיות בצפון – ומקיימים שיחות ערות בטלפונים חליפיים, תוך כך כשהם
מוציאים כספים רבים על בילויים שעלותם הכוללת נאמדת בעשרות אלפי שקלים.

עורכת דין הלנה שימחי (צילום יח"צ" סם יצחקוב)
עורכת דין הלנה שימחי (צילום יח"צ" סם יצחקוב)

האישה  פנתה לעו"ד הלנה שמחי העוסקת רבות בדיני משפחה, גירושין, כתיבת צוואות ומאבקי ירושה, אשר הגישה בשמה תביעה לגט ולתשלום כתובת האישה לבית הדין הרבני, במסגרתה ביקשה כי הדיינים יורו לבעל לחשוף בפני האישה את תדפיסי הבנק ואת פירוט כרטיסי האשראי שלו מחשבונות הבנק הפרטיים אותם ניהל, ושאותם איתר החוקר הפרטי.  ואכן, מהתדפיסים  עולה כי הבעל הוציא למעלה מ-300 אלף שקלים ממשכורתו לאורך השנים, על מתנות ובילויים וידו היתה עדין נטויה עד שנתפס בקלקלתו. בימים  אלה, ולאחר שנערך גישור בין באי הכוח הצדדים, הגיעו השניים להסכמות לפיהן דירת בני הזוג, ששוויה נאמד ב-2.5 מיליון שקלים תועבר במלואה לרשות האישה, והגבר ייתן לה גט. כעת יאלץ איש הקבע למצוא לעצמו קן חדש למבצעיו הסודיים.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן