Skip to content

נמל התעופה החדש באילת, רחוק מהעיר ומכביד על הנוסעים

ברוב פאר חנך ראש הממשלה את שדה התעופה החדש של אילת. רק שכח לדאוג לתחבורה מהירה וחיסול הבירוקטיה. נחתתם בשדה תעופה רמון? צפו לבידוקים ובירוקטיה של חצי שעה לפחות ועוד שעה נסיעה משדה התעופה למרכזי המלונת והקניות. תהנו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נמל התעופה החדש באילת על שם אילן ואסף רמון, שהחליף את שדה התעופה הישן במרכז העיר אילת, מקשה על המבקרים המגיעים לאילת דרך האוויר, הוא מרוחק מהעיר ומשך הנסיעה מנמל התעופה לעיר נמשך 50 דקות ויותר.

מבקרים ותיירים שמגיעים לאילת דרך דרך האוויר  ונדרשים לנסוע מנמל התעופה החדש באילת, לאזור המלונות, מתלוננים על משך הזמן הארוך הנדרש לנסיעה מהשדה למלון, נוסעים שהגיעו בסוף השבוע  האחרון   חמישי 2.5 ואתמול, שישי,  יודעים לספר על נסיעה שנמשכת  50 דקות, ולא 18 דקות כפי שפרסמו בשעתו  גורמי רשות שדות התעופה.

חנכו בפאר ושכחו לדאוג לתחבורה מהירה (צילום: עמוס בן גרשום לע"מ)
חנכו בפאר ושכחו לדאוג לתחבורה מהירה (צילום: עמוס בן גרשום לע"מ)

בתקופה זו של השנה מרבים ישראלים להגיע לאילת ברכב פרטי, דבר שמגדיל את הצפיפות הן בתוך העיר ובעיקר בכניסות וגורמים לפקקים ולעיכובים מה שכאמור מאריך את זמן הנסיעה. אומנם זמן הטיסה לאילת מתקצר מאוד בזכות השימוש של מטוסים גדולים  חדישים ומהירים,  זמן ההמתנה לטיסה בנמל התעופה בן גוריון והבידוק הביטחוני מתארך והנוסעים נדרשים להגיע בין שעתיים לשלוש שעות לפני הטיסה, החניונים הרחוקים אליהם מכוונים הטסים לאילת וההמתנה לשאטלים (ההסעים הפנימיים) החינמיים אומנם בנמל התעופה בן גוריון,  דורשים גם הם את הזמן שלהם,

החניונים הצמודים  לטרמינל אחד,  של רשות שדות התעופה מתמלאים , במהירות גם בנוסעים בטיסות החסך (לאו-קוסט) וכך יוצא שהרווח  בטיסה מהירה של 35 דקות לאילת  מתקזזת ומתמשכת  שעות בבידוק בטחוני, נסיעה לנתב"ג ולחניונים, ולזה כאמור מצטרפת נסיעה של כמעט שעה מנמל התעופה החדש למרכז המלונות בעיר הדרומית.

ברור שניתן יהיה לפתור את זמן הנסיעה משדה התעופה למרכז המלונות ומרכז העיר אם וכאשר יפעילו שם רכבת קלה בתדירות גבוהה, או אפילו אוטובוסים רחבי גוף על נת"צ מיוחד,  שינועו מנמל התעופה למרכז המלונות ומרכזי הקניות. אפילו בעלויות לא גבהות ואפילו חינם. כדי להגביר את הכדאיות לטוס לאילת.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן