Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 07 במאי, 2019

אחות טובה אחות רעה, אדם אש מזון 8, צ'רנוביל, מאכלים מוזרים עם אנדרו זימרן 12, אליפלט דוד שלי גיבור, המומיה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחות טובה, אחות רעה | Nobody's Fool, סלקום TV

דרמה קומית. אישה שמשתחררת מהכלא ומתאחדת שוב עם אחותה, מגלה שהאחות מנהלת קשר אינטרנטי עם גבר שאולי אינו מי שהוא טוען שהוא. שחקנים: אמבר ריילי, קורטני הנגלר, מיסי פייל. במאי: טיילר פרי. 110 דקות, ארה"ב, 2018.

20:50 אדם אש מזון 8 | 8 Man Fire Food, ערוץ Food Network

שום דבר אינו משתווה להנאה הפשוטה וישנה של בישול על אש להבה, וסדרה זו מציגה את כל השיטות המרתקות והחדשניות ששפים אמריקניים מבשלים מטעמים על האש. ממדורות קטנות ועד לגריל מעושן, הסדרה חושפת את סודותיהם של בשלנים בבית, טבחים ושפים שהופכים אש ואוכל ליצירות מופת. מנחה הסדרה, רוג'ר מוקינג, עוקב אחרי אותות העשן ברחבי ארצות הברית, מדרום אמריקה וסוגי ברביקיו שונים ומשונים, צפון האוקיינוס השקט ומאפה סלמון עתיק ועד לניו אינגלנד ומשתה פירות ים מיוחד במינו

צ'רנוביל | Chernobyl, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

המיני סדרה התקופתית החדשה מבית HBO ו-SKY, חוזרת לתאונה הגרעינית הנוראה משנת 1986 – אחת הקטסטרופות האיומות ביותר שיצר האדם – ותספר את סיפורם של האנשים שהוקרבו לטובת הצלת אירופה כולה מאסון נוסף. בסדרה מככבים ג'ראד האריס ("הכתר", "מד מן") בתפקיד ואלרי לגסוב, הפיזיקאי הראשי בכור ואחד הראשונים שהבינו את גודל האסון והסכנה לאירופה כולה; אמילי ווטסון ("הילארי וג'קי", "לשבור את הגלים") מגלמת את אולנה חומיוק, פיזיקאית בכור שנחושה לפתור את התעלומה לגבי מהות התקלה שגרמה לפיצוץ; ו-סטלן סקארסגארד ("ריבר", "סיפורו של ויל האנטינג") כסגן ראש הממשלה שהקרמלין שולח להוביל את המשלחת של הממשלה בצ'רנוביל, שעות מועטות לאחר הפיצוץ.

20:00 מאכלים מוזרים עם אנדרו זימרן 12 | 12 Bizarre Foods with Andrew Zimmern, ערוץ Travel Channel

השף אנדרו זימרן יוצא במסע קולינרי בחיפוש אחר המאכלים האקזוטיים ביותר בעולם. הטבח ההרפתקן מבקר בשווקים ומסעדות, ומסתנן אל מאחורי הקלעים כדי להתענג על האוכל מהמטבח המקומי – אפילו אם מדובר בלגימת לשון אייל ועור דג לאורך שביל הפוני-אקספרס באמריקה או בלעיסת בשר צבי האגיס בסקוטלנד. אבל לא מדובר רק בטיול גסטרונומי של בלוטות הטעם, אלא אנדרו גם לומד את ההיסטוריה של היעדים המרתקים בהם הוא מבקר. משביל האלה קאהקאי בהוואי שם הוא מגלה את סיפורו של קפטן ג'יימס קוק, עד לבלגיה, שם הוא עוקב אחר צעדי החיילים שנלחמו באחד הקרבות העקובים מדם של מלחמת העולם השנייה. כל פרט בסיפור וכל רכיב במתכון בעל חשיבות מירבית, בזמן שאנדרו חוקר מאכלים שמהללים תרבויות שונות ומחברים בין קהילות שונות ברחבי העולם.

21:00 אליפלט, דוד שלי גיבור | My War Hero Uncle, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

זוכה פרס הבימוי פסטיבל ירושלים 2018. 'החלטתי להתחיל בשילוח מכתבים… עד לשחרורי המיוחל' – את המילים הללו כתב עמי מרידור כשהיה בן 18, לפני שנהרג במלחמת ששת הימים. דרך המכתבים שהותיר, טקסי הזיכרון השנתיים והסיפורים, הוא תמיד היה נוכח-נפקד בחיי שקד, יוצר הסרט ואחיינו של עמי. כשמצבה הבריאותי של סבתו, אמא של עמי, מידרדר, שקד פונה למשרד הביטחון בבקשה לקבל סיוע סיעודי. הוא מקבל תשובה שלילית – היא אינה זכאית לסיוע. מבולבל, הוא יוצא לחקור ומגלה אמת שתשנה אותו ואת משפחתו לעד. בימוי ותסריט: שקד גורן. 52 דקות, ישראל, 2018.

המומיה | The Mummy, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 07 במאי, 2018, בסלקום TV


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן