Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (7.5.19)

מה חדש במדור הפעם? סכין גילוח לגברים עם עור רגיש, אביזרים לבנים לתינוקות, נייר אפייה בגודל מיוחד, מארז טיפוח מיוחד לאירוויזיון, וכפכפים שיעזרו לכם להתאושש מפעילות פיזית מאומצת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

SKINGUARD SENSITIVE של Gillette

אחד הקשיים שכרוכים בגילוח הוא הסיכון לפצוע את העור ולגרום לאדמומיות, קושי גדול שבעתיים אצל כל מי שיש לו עור רגיש. אחרי שהבינה החברה כי 70% מהגברים בעולם מספרים שיש להם עור רגיש, היא פיתחה סכין המבוססת על טכנולוגיה חדשה. מה החידוש? פס מגן הממוקם בין שני להבים, שתפקידו להחליק ולשטח את פני העור כדי להגן עליו מפני הלהבים, וכן להרים ולהרחיק את הלהבים מהעור , במטרה להפחית את לחץ הגילוח על העור. בנוסף יש בסכין פס לחות לפני הלהבים ואחריהם. במבחן הניסיון שלנו, שנעשה על עור רגיש במיוחד, הוכתר הסכין כהצלחה מפתיעה: הוא מצליח להפחית משמעותית את הגירוי, והאדמומיות המוכרת שנלוות לגילוח פחתה דרמטית, כך שבמרבית המקרים היא לא הופיעה כלל. מלבד זאת הידית נוחה לשימוש, והעור נותר חלק מזיפים כמו עם כל סכין אחר.

159.9 שקלים לידית ו-11 סכינים. להשיג בסופר-פארם.

צילום: יח"צ חו"ל

מפת שולחן ונייר אפיה של ניקול מבית קימברלי קלארק

לקראת עונת החגים החליטה החברה להרחיב את סדרת אורך לפי צורך, והשיקה שני מוצרים חדשים. הרעיון של הסדרה ברור ואינו שונה ממה שאנו רגילים אליו – חותכים את המוצר בהתאם לצורך. אז מה חדש? שמדובר במוצרים שלרוב אינם נמכרים בתצורה הזו. החברה השיקה מפת שולחן דקה ושקופה ונייר אפייה, שניהם בגליל, שניהם באריזה המשלבת מתקן חיתוך. אורך נייר האפיה הוא 25 מטרים ורוחבו 37 ס"מ, כשל תבנית אפיה רגילה; ואורך המפה הוא 20 מטרים ורוחבה – 1.3 מטרים. המפה, חשוב לציין, לא מהווה חלופה למפה, אלא יכולה לשמש את מי שרוצה להימנע מכתמים על מפת הבד. לטובת שימוש זה היא עושה עבודה יעילה. נייר האפיה טוב ואינו שונה ממה שאנו מכירים – אך בשני המקרים, האפשרות לבחור את האורך בעצמנו היא אפשרות מבורכת, במיוחד בכל הקשור לנייר אפיה.

19.9-22 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: קימברלי קלארק

כפכפי התאוששות של Oofos

אנחנו מודעים כי בתחילה זה היה נשמע לנו כמו גימיק שיווקי – כפכפים אשר מפחיתים את הלחץ מהרגליים, המיועדות לאחר יום של פעילות פיזית מאומצת. המותג, אמריקאי במקור, יצא עם מספר סדרות חדשות של כפכפים, וכל זה היווה עבורנו הזדמנות לנסותן. לפני חוו תהדעת, זה מה שצריך לעדת עליהן: יש בסוליה שלהן קצף מיוחד, המווה 375 מסך הסוליה, שתפקידו לשמש כמעין בולם זעזועים ולאפשר הפחתה של הלחץ. את הכפכפים שניסינו, מהסדרה הקלאסית של המותג, קיבל גבר שעבודתו כרוכה בפעילו תרבה על הרגליים. למעשה, הוא קיבל אותן לאחר שחזר מיום עבודה שכזה. הוא חלץ את נעלי העבודה לטובת הכפכפים – ודיווח מיידית על שיפור. היה לו קל יותר ללכת, כאב גב קל שהיה נעלם כמעט לחלוטין, וכך גם תחושת העומס שהיתה על הברכיים התמוססה.

199-219 שקלים. להשיג בסניפי Brooks.

צילום: יח"צ

מארז מיוחד של AHAVA מעבדות ים-המלח

לרגל האירוויזיון השיקה החברה מהדורה מוגבלת של מארז מתנה. מדובר במארז ותיק עליו הולבשה מעין אריזה חדשה, שעוצבה בהשראת הסלוגן של האירוויזיון עם המסר DARE TO GLOW. המארז כולל  קרם ידיים מינרלי בנפח 100 מ"ל ובניחוח פריחת האביב; קרם רגליים מינרלי בניחוח הקלאסי של החברה ובנפח 100 מ"ל; ותחליב גוף מינרלי בניחוח הקלאסי גם הוא, ובאותו הנפח. אם אהבתם את המוצרים עד כה, תאהבו אותם גם באריזה החדשה.

129 שקלים. להשיג בסופר-פארם, דיוטי פרי ג'יימס ריצ'ארדסון ובחנויות נבחרות.

צילום: יח"צ

קולקציה לבנה של סובינקס

קבוצת סגל השיקה ליין חדש של מוצרים מבית המותג הספרדי למוצרים לתינוקות. מדובר בקולקציה שכולה בצבעי לבן, עם עיטורים של כתרים וברבורים בצבעי לבן, זהב, כסף ובז'. ההשקה כוללת מוצצים בעלי פטמת סיליקון לגילאי 0-4 חודשים ו-4-18 חודשים; מוצץ בעל פטמת סיליקון אנטומית המחקה את פטמת האם במהלך היניקה לגילאי 0-6 חודשים; תופסני מוצץ; בקבוקים 3 מצבים; קופסא לאחסון למוצץ; סט של מברשת שיער ומסרק; ותרמוס ואקום בנפח 500 מ"ל.

27.9-199 שקלים. להשיג בשילב.

צילום: יח"צ חו"ל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן