Skip to content

לקראת העצמאות – שיא בהטסת נוסעים לחו"ל בנתב"ג

היעדים המועדפים של הישראלי - במקום הראשון, יוון, אחרי כן קפריסין, ואז אוסטריה שהפתיעה עם סין, פורטגל והודו

יותר משני מיליון נוסעים עברו השבוע בנמל התעופה בן גוריון, שהם גידול של 6.5 אחוזים, לעומת מאי שנה שעברה. תוך כך נרשם עוד שיא במספר הנוסעים בטיסות בינלאומית בנמל התעופה המרכזי של ישראל. גם חברות התעופה הישראליות רשמו גידול במספר הנוסעים.

אל על הטיסה בחודש אפריל חצי מיליון נוסעים גידול של 5.4 אחוזים יותר מבשנה שעברה. הגדילה לעשות ארקיע שעלתה  את פעילותה ב47 אחוזים לעומת זו שלה בשנה שעברה.

מבין חברות התעופה הזרות הפועלות בנמל התעופה בן גוריון, תפסה וויזאייר את המקום הראשון אחרי אל על. טורקיש איירלינס במקום השלישי  בעיקר בשל הטסת נוסעים במעבר ליעדים רחוקים.

(צילום ארכיון ממסך סרטון ווידאו Ynet)
(צילום ארכיון ממסך סרטון ווידאו Ynet)

מבין הייעדים הבולטים של טיסות ישראלים לחו"ל היתה יוון שהגדילה את חלקה ביותר מ26 אחוזים מנתח השוק הישראלי, אחריה קפריסין עם 21 אחוזים. אוסטריה הפתיעה עם גידול גדול של 52 אחוזים עם כי במספרים מוחלטים מדובר בכמה אלפים בודדים.  יעד מפתיע היתה סין עם 26 אחוזים, פורטגל הכפילה את מספר הנוסעים אליה והודו  הגדילה את חלקה ב66 אחוזים לעומת שנה קודמת, שר התחבורה ישראל  כץ, נטל לעצמו את הקרדיט וייחס את הגידול לתוכנית שמים הפתןחים שהוא הנהיג משרד התחבורה.

מרשות שדות התעופה נמסר עוד כי החל מהאחד ביוני יפתח מסוף (טרמינל)  1  בנוסף על הפעילות הבילאומית הרבה של טיסות החסך, גם לפעילות מלאה של הטיסות הפנים ארצית לאילת וממנה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן