Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 12 במאי, 2019

כוח הטיטאנים! חיים בסרט, אהבה גדולה, אבא כתב פורנו, צ'ופ צ'ופ נינג'ה, השייקריות 3, שוברי גלים, פוראבר 2, תקוע עם קעקוע 4, אספרגר זה אנחנו, קוסמה – אינסוף, פלייטיים, חוק הפטריוט עם חסן מינאג' 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כוח הטיטאנים! חיים בסרט | Teen Titans Go! To the Movies, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

עיבוד קולנועי לסדרת האנימציה המצליחה. הטיטאנים ממורמרים מכך שעוד לא עשו עליהם סרט. כדי שזה יקרה, צריכים גיבורי העל הצעירים לגבור על סלייד המרושע שמתכנן להשתלט על עולמם. דיבוב לעברית: תמיר גינצבורג, נועה לפידות. במאי: ארון הורוואת', פיטר רידה מייקל. ארה"ב, 2018.

אהבה גדולה | Big Love, ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

כל העונות של סדרת הדרמה. ביל פקסטון ("אפולו 13") מגלם את ביל הנדריקסון – גבר מורמוני ופוליגמי שמנסה להתמודד עם האתגרים הרגשיים, הרומנטיים והכלכליים בנישואיו לשלוש נשים וגידול שבעת ילדיהם בפרבר בסולט לייק סיטי. לצד פקסטון מככבים גם קלואי סביני ("בנים אינם בוכים"), ג'ין טריפלהורן ("אינסטינקט בסיסי"), ג'יניפר גודווין ("עד עצם היום הזה"), אמנדה סייפריד ("מאמא מיה"), דאגלס סמית' ("שקרים קטנים גדולים"), מאט רוס ("עמק הסיליקון") ואחרים.

אבא כתב פורנו | My Dad Wrote A Porno, סלקום TV

ספיישל קומי של HBO המבוסס על הפודקאסט המצליח באותו שם, שהוקלט לפני קהל חי בלונדון. את הספיישל מנחים ג'יימי מורטון, ג'יימס קופר ו-אליס לוין שגם הפיקו את הספיישל. במסגרת המופע הקומי – וגם הפודקאסט – מקריא מורטון פרקים מתוך סדרת הרומנים ה'אירוטיים' שכתב אביו האמיתי תחת הפסבדונים 'רוקי פלינסטון', יחד עם חבריו קופר ולוין המספקים פרשנות משעשעת. אחרי סיבוב הופעות שובר קופות ברחבי העולם, השלושה מביאים לראשונה למופע המצולם את הפרק האבוד והידוע לשמצה בסדרת הרומנים 'בלינדה בלינקד'.

צ'ופ צ'ופ נינג'ה | Chop Chop Ninja, סלקום TV

סדרת אקשן לקטנטנים מבית ניק ג'וניור.

15:05 השייקריות 3 Game Shakers 3ערוץ טין ניק

עונה אחרונה לסדרה. כזכור, בייב וקנזי הן שתי ילדות בנות 12, שמקימות ביחד חברת אפליקציות משחקים בשווי מיליוני דולרים. הן שוכרות את הראפר המצליח דאבל ג'י כשותף עסקי ויוצאות לעולם המשחקים האמיתי. בעונה זו יתארחו ג'ייס נורמן והראפר סנופ דוג.

15:30 שוברי גלים, ערוץ הילדים (פרטנר TV + סלקום TV + ערוץ Hot VOD)

סדרת נוער מבית ערוץ הילדים. חבורת גולשים צעירים והמאבק שלהם לשמור על חוף המוגדר כמסוכן ומיועד להריסה.

15:30 פוראבר 2, ערוץ טין ניק

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 09 במאי, 2019, בערוץ Hot VOD

18:00 תקוע עם קעקוע 4 | 4 Just Tattoos of Us, ערוץ MTV Show

עונה רביעית. כוכבת הריאליטי שארלוט קרוסבי ("ג'ורדי שור") מזמינה זוגות ובני משפחה לעטר את עצמם במכון קעקועים לונדוני. אך מה שמתחיל כהרפתקה קלילה הופך במהרה למבחן אמון , כאשר האחד בוחר עבור השני את הקעקוע שיונצח על גופו, ללא ידיעתו. רק עם תום מלאכת הקעקוע ייחשפו הזוגות לעיצוב שנבחר עבורם, ושיישאר איתם לעולם. העונה תיפתח עם אורחים מיוחדים: הוריה של שרלוט.

21:00 אספרגר זה אנחנו | On Tour With Asperger's Are Us, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 01 במאי, 2019, בסלקום TV

22:00 קוסמה – אינסוף | Kusama – Infinity, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

יצירות האמנות של האמנית היפנית, יאיוי קוסמה, כל כך צבעוניות ומלאות חיים עד שקשה להאמין שהן נולדו מתוך צלקות. בגיל 90, היא עדיין יוצרת, בסטודיו שבבית החולים לחולי נפש, ואוספת נקודה לנקודה כדי ליצור שביל אל האינסוף. האמנית היפנית המצליחה בעולם (אחת מיצירותיה נמכרה לאחרונה ביותר מ-7 מיליון דולר) גדלה בבית שמרני, חשוך ואלים, ובדרכה אל התהילה התמודדה לא רק עם גזענות ושוביניזם אלא גם עם מחלת הנפש שתקפה אותה בגיל צעיר וההזיות המלוות אותה מאז. קוסמה הפכה את כל אלה למנוע אדיר וטלטלה את עולם האמנות הבינלאומי בסדרה של מיצגים פרובוקטיביים בעירום ומפגנים פוליטיים. ארה"ב, 2018.

22:00 פלייטיים | Playtime, ערוץ Yes2

יצירת המופת השאפתנית של ז'אק טאטי לא זכתה להצלחה עם צאתה, אך כיום נחשבת לגדול סרטיו. דמותו הקבועה של טאטי, מיסייה הולו פשוט ההליכות, מגיע לעיר הגדולה, המודרנית והמבלבלת, בסט ענק ומורכב שנבנה במיוחד לסרט. הסרט נבחר כאחד מ-50 הסרטים הגדולים אי פעם במשאל המבקרים היוקרתי של מגזין סייט אנד סאונד. צרפת, 1967.

חוק הפטריוט עם חסן מינאג' 3 | 3 Patriot Act with Hasan Minhaj, נטפליקס | Netflix


עונה שלישית לסדרת האירוח הקומית. חסן מינאג' מציג זווית מבט שנונה ורבת ניואנסים על אקטואליה, פוליטיקה ותרבות מהעולם.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן