Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 14 במאי, 2019

סקס והעיר הגדולה, ויקטוריה 3, עיר ב-48 שעות 7, לרצוח בצניחה חופשית, מרי שלי, עדיין צוחקים: מחווה לתוכנית מיתולוגית, אבודים בשיבוייה, הספר של הנרי, בית הטראסה: טוקיו 2019-2020
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סקס והעיר הגדולה | Sex and the City, ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 22 במאי, 2018, בסלקום TV

21:15 ויקטוריה 3 | Victoria 3, ערוץ Yes Drama

.

22:00 עיר ב-48 שעות 77 …Travel Man: 48 Hours in, ערוץ הטיולים

השחקן והבמאי הבריטי ריצ'רד איאודה יוצא לחופשות בזק של 48 שעות ברחבי העולם. מדי פרק יתלווה אליו ידוען אחר והשניים ינסו לנצל את המרב משהותם ביעד הנבחר. בבריסל יחבור לקומיקאי לי מאק, באוסלו ינפוש עם השחקנית פיי ריפלי, במדירה יבלה עם השחקן והקומיקאי רוברט ווב, ובריוויירה הצרפתית יסתובב עם השחקנית שאזיה מירזה.

22:00 לרצוח בצניחה חופשית | The Parachute Murder Plot, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

בחג ההודיה 2015 צנחה ויקטוריה סילייס, אמא לשני ילדים וצנחנית מנוסה, ממטוס בגובה 4,000 רגל, אך למרבה האימה, שני המצנחים שלה – הראשי והרזרבי, לא נפתחו והיא התרסקה על הקרקע וספגה פציעות אנושות. המשטרה שחקרה את נסיבות המקרה, קבעה שאמיל, בעלה של ויקטוריה, אשם בתאונה ולמעשה הוא ניסה להרוג אותה לא פעם אחת, אלא פעמיים. הניסיון הראשון שלו היה שבוע לפני תאונת הצניחה, כשביים פליטת גז בתוך ביתם. ניסיון הרצח הראשון נכשל לאחר שויקטוריה הריחה את הגז ועוד התבדחה עם בעלה על שהוא מנסה להרוג אותה. סרט הפשע האמיתי החדש מביא גישה נדירה אל קלטות חקירת המשטרה של אמיל, שטרם נחשפו, ומתאר את השתלשלות האירועים ואת המניעים שהביאו את הבעל לניסיון הרצח, ביניהם רומן צדדי שניהל, חובות כבדים והגדלת ביטוח החיים של אשתו סמוך לתאונה. בימוי: פיאונה ברוס. 48 דקות, בריטניה, 2018.

22:00 מרי שלי | Mary Shelley, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 09 במאי, 2018, בערוץ Yes VOD

עדיין צוחקים: מחווה לתוכנית מיתולוגית | Still LAUGH-IN: The Stars Celebrate, סלקום TV

מחווה מיוחדת ל-"Laugh-In", תוכנית המערכונים פורצת הדרך, בכיכובם של לילי טומלין, סנופ דוג, בילי קריסטל, טיפאני האדיש, ניל פטריק האריס ואחרים.

אבודים בשיבוייה | Revisions, סלקום TV

סדרת אנימה. העיר שיבויה קופצת בזמן לשנת 2388, וסוכנת בשל מילו מגייסת את התיכוניסט דאיסוקה ואת חבריו להילחם בגזע עוין של סייבורגים.

הספר של הנרי | The Book of Henry, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 19 במאי, 2018, בשעה 12:50 בערוץ Hot Gold

בית הטראסה: טוקיו 2019-2020 | Terrace House: Tokyo 2019-2020, סלקום TV

סדרת ריאליטי יפנית. בזמן שעיני העולם נשואות אל טוקיו לקראת האולימפיאדה של 2020, שישה זרים גמורים נפגשים בעיר המלהיבה הזאת במטרה לחיות בה תחת קורת גג אחת.

סם החיים | Weed the People, נטפליקס | Netflix

בעקבות התנסויות חיוביות בשימוש בקנאביס רפואי, רופאים והורים לילדים חולי סרטן קוראים לביצוע מחקרים נוספים לבדיקת סגולות המרפא של הצמח.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן