Skip to content

מובייק מתגברת את צי האופניים השיתופים בת"א לקראת האירוויזיון

מובייק,מקבוצת CAR2GO תקים בשיתוף עיריית ת"א ואחוזת החוף מתחם אופניים בסמוך לגני התערוכה עם צי גדול של זוגות אופניים. מבצע מיוחד בין 12-19 במאי : 2 רכיבות חינם לכל מי שיבצע 10 רכיבות.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת האופנים השיתופים מובייק, מקבוצת CAR2GO  המציינת כמעט שנת פעילות בישראל, תשתף פעולה עם עיריית ת"א ואחוזת החוף לקראת האירוויזיון הקרב ובא. לנוחות התיירים הרבים שצפויים להגיע לת"א, החברה תתגבר את צי האופניים השיתופים באופן משמעותי ותקים בשיתוף עיריית ת"א ואחוזת החוף מתחם ייעודי לאופנים בסמוך לגני התערוכה, בין ה- 12-19 במאי. כמו כן, המתחם יתוגבר באנשי שירות של מובייק שיסייעו בכל הקשור לרישום ותפעול השירות.

המוני זוגות אופניים ממתינים לתיירים (צילום:יח"צ

גיל לייזר מנכ"ל CAR2GO המפעילה של מובייק בישראל,  צופה כי בשבוע של האירוויזיון יהיה ביקוש גבוה לשירותי תחבורה אלטרנטיביים בעיר, ובהתאם יבוצעו עשרות אלפי רכיבות "האופניים השיתופים הוכיחו את עצמם בארץ ובעולם כפתרון האולטימטיבי להתניידות באופן בטיחותית בעיר. עם למעלה מ110 אלף רשומים לשירות אנו נתגבר את צי האופנים הקיים באופן משמעותי, עם מאות נוספות של אופניים  על מנת לספק להמוני התיירים שיפקדו את העיר חוויה ורמת נגישות גבוהה". בנוסף,  החברה תצא במבצע, שיזכה את המשתמשים ב- 2 רכיבות חינם על כל 10 רכיבות שיבוצעו במהלך התקופה הנ"ל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן