Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 15 במאי, 2019

על חוף צ'סיל, הפרפר, שנות האלפיים, מראדונה, מה השם שלי: מוחמד עלי | מוחמד עלי: מהו שמי!, נהיגה בהפרעה, במעמקי המסדרון האפל, אבא כתב פורנו, צלילים של אהבה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

על חוף צ'סיל | On Chesil Beach, ערוץ Yes VOD 

דרמה תקופתית המבוססת על רב המכר מאת איאן מקיואן. באנגליה השמרנית של שנות ה-60, הזוגיות של זוג צעיר ומאוהב שזה עתה נישא, מתערערת כבר בליל הכלולות לאחר ההתנסות האינטימית הראשונה. שחקנים: סירשה רונן, בילי האול, אמילי ווטסון. במאי: דומניק קוק. אנגליה, 2017.

הפרפר | Papillon, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

מותחן פשע המבוסס על מקרה אמיתי. אסיר שהורשע ברצח שלא ביצע, מתכנן בריחה נועזת מ'אי השדים', כלא מאובטח ביותר וידוע לשמצה, ממנו אף אסיר טרם הצליח לברוח. שחקנים: צ'ארלי האנם, ראמי מאלק. במאי: מייקל נואר. ארה"ב, 2017.

שנות האלפיים | The 2000's, סלקום TV

ספיישל העשורים של CNN ממשיכים, כשהפעם הם בוחנים את העשור שהביא איתו את הנשיא האמריקני השחור הראשון, אסון התאומים והפרידה מהסדרה "חברים" – מאורע היסטורי חשוב לכל הדעות.

מראדונה | Maradona by Kusturica, סלקום TV

האחד – דייגו ארמנדו מראדונה, אליל בימיו, מלאך שנפל והמציא עצמו מחדש כאבא טוב, מגיש בטלוויזיה, מאמן וסגן נשיא קבוצת כדורגל. השני – אמיר קוסטוריצה, במאי מופלא, כותב, מפיק, משחק, מביים ומנגן עם תזמורת ה-No Smoking שלו. מבואנוס איירס לנאפולי ומשם לקובה, קוסטוריצה יוצא למסע בתחנות חייו של האיש המופלא מראשיתו הצנועה ועד לתהילת עולם, מפסגת הקריירה לצניחה הטראגית. 90 דקות, ספרד / צרפת, 2008.

20:00 מה השם שלי: מוחמד עלי | מוחמד עלי: מהו שמי! | What's My Name: Muhammad Ali, ערוץ Hot HBO + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

סיפור חייו ומורשתו של אגדת הספורט: קסיוס קליי, או בשמו המוסלמי – מוחמד עלי, נחשב לאורך כל הקריירה שלו לא רק כספורטאי גדול אלא גם כאישיות יוצאת דופן. לצד זירת האגרוף הוא נלחם לקדם נושאים חשובים כמו מלחמה בגזענות וחופש הדת. ב-1967, לאחר שסירב להתגייס לצבא ארצות הברית במהלך מלחמת ווייטנאם נלקח ממנו תואר אלוף העולם מ-1964 ורק לאחר ארבע שנים הורשה לחזור לזירה. הוא זכה שלוש פעמים באליפות העולם, במדליית זהב באולימפיאדת רומא וניצב בראש רשימת 'קרבות האגרוף הגדולים בהיסטוריה' בזכות סגנון האגרוף הייחודי שלו. הסרט בן שני החלקים, בהפקתם של לברון ג'יימס, מאבריק קרטר ו-HBO Sports מביא את סיפור הניצחונות והקאמבק של המתאגרף במשקל כבד הטוב בכל הזמנים, בעזרת ארכיונים שטרם נראו, ומשרטט פורטרט אינטימי של אדם שכנגד כל הסיכויים חלם והשיג את הבלתי אפשרי בכל פעם מחדש. בימוי: אנטוני פוקוואה. ארה"ב, 2019.

21:50 נהיגה בהפרעה | Distracted While Driving, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

אכילה, גילוח, איפור ודיבור בסלולארי אלו רק חלק מהפעולות שאנחנו מבצעים במהלך הנהיגה. במשך שישה חודשים תועדו נהגים על ידיי מצלמות מיוחדות שהותקנו ברכביהם וחשפו בפניהם את גודל האסון שיכול היה לקרות. מה היינו רואים אם היינו מתקינים מצלמה ברכב שלך? התצלומים סיפקו זווית חדשה למחקרים הנעשים באוניברסיטאות שונות ברחבי העולם, המקוות למצוא פתרונות טכנולוגיים חדשניים שיעזרו לנו לשפר את התנהגותנו במהלך נהיגה ואת הדרך בה אנו מגיבים להסחות דעת. ארה"ב, 2018.

22:00 במעמקי המסדרון האפל | Down A Dark Hall, ערוץ Hot Cinema1 + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

דרמה אפלה. נערה מרדנית נשלחת בניגוד לרצונה לפנימייה יוקרתית לצעירות בעייתיות. עד מהרה מתברר שהמקום רדוף כוחות אפלים הנשלטים על ידי מנהלת הפנימייה. שחקנים: אומה תורמן, אנה-סופיה רוב. במאי: רודריגו קורטס. ארה"ב, 2018.

22:00 אבא כתב פורנו | My Dad Wrote A Porno, ערוץ Hot HBO

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 12 במאי, 2019, בסלקום TV

צלילים של אהבה | I Hear You, נטפליקס | Netflix

סדרה סינית. האהבה פורחת בין מדבבת מתחילה ותוססת ליצרן כינורות מגניב ומסתורי שנפגשים לראשונה בתוכנית ריאליטי.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן