Skip to content

חגיגת הקיץ של יקב רקאנטי

דוכני טעימה, יינות משובחים, גבינות ולחמים, מפגש עם יינני היקב, מופע מוסיקלי של להקת אומה גומה. En Primeur - טעימה ומכירה של יינות עתידיים מסדרת הדגל וסדרת הרזרב הים תיכונית. יום שישי 31/05/19 בין השעות 09:00-14:00.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עם בוא הקיץ ורגע לפני חג שבועות מגיעה גם המסיבה השנתית של יקב רקנאטי. בחצר היקב יפוזרו עמדות טעימה בהן ניתן יהיה לטעום את יינות הסדרות הגבוהות של היקב. באווירה שמחה לצלילי כוסות משיקות לחיים, דוכנים בהם יוגשו הגבינות המשובחות של משק 'יעקבס', נשנושי ירקות טריים, לחמים נהדרים וגם גלידה במהדורה מיוחדת מבית וניליה. והכל לצלילי מופע של להקת אומה גומה המבצעת קאברים לשירים משנות ה-60 ועד שנות ה-80.

חגיגת קיץ ביקב רקנאטי - צילום דיוויד סילברמן

חובבי היין והאספנים ייהנו מהזדמנות חד פעמית לרכוש במכירה עתידית יינות שטרם יצאו לשיווק (("En Primeur", מספר חודשים לפני השקתם, במחיר זול בכ-35% ממחירם לכשייצאו לשיווק. בעקבות ההצלחה בשנה שעברה, יקבי רקנאטי מציעים השנה למכירה עתידית את כל היינות מסדרת הרזרב הים תיכונית מבציר 2018 (קריניאן פרא, מרסלאן, פטיט סירה וסירה) וכן את יינות הדגל של היקב: ספיישל רזרב אדום 2017 וספיישל רזרב לבן 2018 (רוסאן/מרסאן). כמו כן, תתאפשר רכישה של "מארז פארקר" בו 6 מהיינות שקיבלו ציונים יוצאי דופן של 90 ומעלה. עלות הכניסה היא 60 ₪ לאדם ברכישה מוקדמת והיא כוללת כוס יין איכותית במתנה. לרכישה מוקדמת באתר  www.recanati-winery.com. כניסה אחרונה בשעה 13:30. מספר המקומות מוגבל. האירוע יתקיים ביקב רקנאטי, רחוב גשר העץ 16, פארק תעשיות עמק חפר. לפרטים נוספים בטלפון 04-6222288 או במייל [email protected]

יין רקאנטי וגבינות - צילום דיוויד סילברמן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן