Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 19 במאי, 2019

מערב איטי, המדריך לאביר המתחיל, מחוז ירושלים, דוקטור פוסטר 1-2, מקום תחת השמש 11, מלכוד 22, נהג מונית, תיק נעדר, ממי 6, 12 הקופים 3, בעלי הפיקטיבי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מערב איטי | Slow West, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 27 בספטמבר, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes3

המדריך לאביר המתחיל | My Knight and Me, ערוץ Hot VOD

ג'ימי הוא פרח אבירים, וחברתו הטובה קאט היא נסיכה. אמא של קאט היא מלכת ממלכת אפיק, ואבא של ג'ימי, הנרי הכתום, הוא אחד מאבירי המלכה. קאט לומדת בבית הספר לנסיכות וג'ימי בבית הספר לאבירים, אבל קאט היא לא רק נסיכה עדינה, אלא לוחמת שלומדת להיות אבירה. תחת הדרכתו של הנרי, שלושתם יוצאים להגן על ממלכת אפיק ממכשפות, דרקונים, ענקים ועוד צרות.

20:45 דוקטור פוסטר 1-2 | 1-2 Doctor Foster, ערוץ Hot3 + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 18 בינואר, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes Drama 

21:00 מחוז ירושלים, ערוץ כאן 11

סדרת דוקו-ריאליטי המספקת הצצה נדירה לפעילותם ולחייהם האישיים של שוטרי יחידות המודיעין, הבילוש ומשמר הגבול במחוז ירושלים. סכנת חיים מתמדת, סיכול פיגועים, פינוי הפגנות, פשיטות ליליות לכפרים עוינים, הפעלת סוכנים ועוד הם חלק מחיי היום-יום של מי שאמונים על שמירת החוק והסדר בעיר הנפיצה בישראל.

21:15 מקום תחת השמש 11 | 11 
A Place in the Sun, ערוץ החיים הטובים

עונה חדשה לסדרה. צוות הנדל"ן של התכנית יסייע לזוגות בריטים המתלבטים בין רכישת בית במולדתם ובין קניית נכס מחוצה לה.

22:00 מלכוד 22 | Catch 22, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

הפקת ענק, פרויקט התשוקה של ג'ורג' קלוני – שאף מביים ומפיק את הסדרה. מיני-סדרה בת ששה פרקים המבוססת על ספרו האייקוני של ג'וזף הלר משנת 1961 המתרחשת במלחמת העולם השנייה ועוקבת אחר הרפתקאותיה של יחידת טייס של חייל האוויר האמריקני המוצבת באיטליה, בזמן שהעולם נקרע לגזרים על ידי המלחמה. קלוני, המפיק את הסדרה יחד עם גרנט הסלוב ("ארגו"), בחר באופן אישי את השחקנים לפרויקט והם כוללים בנוסף אליו את יו לורי ("האוס") ואת קייל צ'נדלר ("אורות ליל שישי"). במרכז הסדרה עומד קפטן ג'ון יוסיריאן (כריסטופר אבוט, "בנות"), אנטי גיבור מרדן ועיקש הנחוש לשמור על שפיות דעתו. הוא אינו נאבק בצבא או במלחמה. הוא נלחם במערכת הצבאית, הסבוכה, חסרת ההיגיון והצינית – בקרב שכנראה לעולם לא ינצח בו. הוא ניסה לעזוב את הצבא פעמים רבות ואף טען לאי שפיות אך תמיד נחסם על ידי 'מלכוד 22': חוק בירוקרטי שקובע שאדם נחשב לא שפוי אם הוא מעוניין לצאת למשימות מסוכנות, אבל בקשה להפסיק לצאת למשימות תחשב הוכחה לשפיותו ולכן הוא כשיר לצאת לקרב. את יוסריאן מקיפים מפקדיו וחבריו לטייסת, שלל דמויות צבעוניות, משונות ובלתי נשכחות, ביניהן מייג'ור דה קוורלי (לורי), סגן מפקד היחידה, קצין קשוח ומפחיד שלא עושה כלום, קולונל קתקארט (צ'נדלר) קצין שאפתן האחראי על יוסיריאן וחבריו שמנסה להרשים את מפקדיו על ידי נידוב פקודיו למשימות מסוכנות, לוטננט שייסקוף (קלוני) מפקד על מחנה הטירונים ועסוק כל הזמן ביוזמות ומזימות איך לנצח במסדרים.

22:00 נהג מוניתTaxi Driver, ערוץ Yes3

יצירת המופת של מרטין סקורסזה על חייל משוחרר מווייטנאם שעובד בלילות כנהג מונית בניו יורק, ומחליט לנקות בעצמו את הפשע והזוהמה מרחובות העיר. הסרט זכה בפרס דקל הזהב לסרט הטוב ביותר בפסטיבל קאן, היה מועמד לחמישה פרסי אוסקר ונכלל באופן קבוע ברשימות הסרטים הטובים בכל הזמנים. שחקנים: רוברט דה נירו, ג'ודי פוסטר, סביל שפרד. ארה"ב, 1976. 

22:00 תיק נעדר, כאן 11

דרמה בלשית בת שמונה פרקים המבוססת על שני ספריו הראשונים של הסופר דרור משעני: 'תיק נעדר' ו-'אפשרות של אלימות'. עופר בן ה-16 נעלם ולא הותיר עקבות. הבלש, אברהם (אבי) אברהם, נחוש למצוא את הנער, אבל ככל שהוא יודע יותר עליו ועל משפחתו, האמת מתרחקת ממנו. האם עופר ברח? האם מישהו רצח אותו? מה עולל לו השכן שלימד אותו שיעורים פרטיים? כל השאלות האלה מנקרות במוחו ולא נותנות לו מנוח. אבל נדמה שהתשובה להן כל הזמן רק הולכת מתרחקת, כי משהו בחקירה הזאת, הפשוטה במהותה, מסתבך. אבי מתקשה לחשוף את האמת הבלתי נסבלת מבחינתו, אף שהיא מונחת ממש מתחת לאפו. אבי מרגיש שהוא לא במיטבו, שהחושים החדים שלו אינם מובילים אותו נכון הפעם. נקודת האור היחידה בתוך המשבר האישי והמקצועי שלו היא מריאנקה, שוטרת בלגית שהגיעה עם משלחת שוטרים בלגית לביקור בארץ. את דמותו של הבלש אברהם אברהם מגלם השחקן מוריס כהן. לצידו משתתפים בסדרה צחי גראד, אורנה בנאי, עוז זהבי, מעיין בלום, שאול מזרחי, מלי לוי, עירית קפלן, ענת מגן-שבו, אורי גבריאל, לירית בלבן והשחקנית הבלגית קרול ואירס. את הסדרה ביים עודד דוידוף.

22:00 ממי 6 | 6 Mom, ערוץ Hot קומדי סנטרל + ערוץ Hot VOD

הסיטקום חוזר לעונה שישית. ספוילר – כריסטי חוזרת ללימודים בניסיון להגשים את חלומה ולהיות עורכת דין, בעוד שבוני מנסה לנהל מערכת יחסים רומנטית בריאה עם הארוס שלה, אדם.

12 הקופים 3 | 3 i12 Monkeys, נטפליקס | Netflix

עונה שלישית לסדרת המתח. בעתיד פוסט-אפוקליפטי, נוסע בזמן משתמש בכוחותיו כדי לחזור להווה ולנסות לעצור המגיפה שעתידה להכחיד את המין האנושי.

בעלי הפיקטיבי | My Contracted Husband Mr. Oh, נטפליקס | Netflix


סדרת דרמה קומית קוריאנית.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן