Skip to content

אירוויזיון 2019 הפינאלה, הפיאסקו, הפוליטיקה…

הזכייה להולנד, הדמעות לקובי מרימי והפוליטיקה למדונה, אלו השיאים בשלב הגמר של תחרות האירוויזיון לשנת 2019 שהתקיימה אמש במרכז הירידים בתל אביב.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ישראל אימפריה ותל אביב מעל הכל, אין ספק שמגיע יותר משאפו אדיר לאיגוד השידור הישראלי כאן, לאחיו הגדול האיגוד האירופאי ולאלפי האנשים שעמלו במשך השנה האחרונה להרים הפקה שכזו שעומדת לא רק במבחן הבלתי אובייקטיבי אלא לבטח צוברת תשואות ברחבי העולם. שלב הגמר באירוויזיון 2019, צפה מהכורסא – יובל אראל. תמונות – אורית פניני באדיבות כאן איגוד השידור הישראלי.

דונקן לורנס, הזוכה. באדיבות EBU איגוד השידור האירופאי
דונקן לורנס, הזוכה. באדיבות EBU איגוד השידור האירופאי

בבחינת תוצאות התחרות לאחר שקלול הנקודות של חבר השופטים מהמדינות המשתתפות יחד עם הצבעת הגולשים התוצאה הובילה להכתרתו של דונקן לורנס ההולנדי כזוכה עם השיר Arcade.

קובי מרימי. צילום אורית פניני באדיבות כאן איגוד השידור הישראלי
קובי מרימי. צילום אורית פניני באדיבות כאן איגוד השידור הישראלי

קובי מרימי, הנציג הישראלי הגיע רק למקום ה- 23 מתוך 26 אבל מילא את קהל הישראלי בגאווה שתספיק לפחות עד תחרות הכוכב הבא…

מדונה. צילום אורית פניני באדיבות כאן איגוד השידור הישראלי
מדונה. צילום אורית פניני באדיבות כאן איגוד השידור הישראלי

אבל הפלטה של האירוע היה האירוח של הזמרת מדונה, עם כל הכבוד ויש כבוד לאסתר שכבר הופיעה כאן בפארק הירקון לא פעם אחת, אחרי כל הרעש שנוצר מסביב הגעתה לארץ קיבלנו בסופו של דבר ביצוע אומלל לשירה הידוע Like A Prayer כשהיא מזייפת לא פעם במהלך השירה וגורמת להרבה אוזניים להזדקף או להתקפל לאחור בבעתה. ואחר כך היא הוסיפה לשפוך שמן רותח על הגאווה הלאומית של מדינת ישראל בשיר החדש שבו ביקשה להעביר מעין סיפור של ברירה – או אפוקליפסה עולמית של אש עשן ומוות או שלום כלל עולמי והכרה בפלשתין וכלל מדינות ערב, במילות השיר היא דנה בהכרה ולמידה מהעבר לעבר העתיד, ללמוד מטעויות ולהבין שבמצב הנוכחי לא כולם יזכו להגיע לעתיד (כלומר, מוות…) קטע שמעורר אי נוחות מרובה באיגוד השידור האירופאי שאוסר על גלישה לתחומים פוליטיים במסגרת התחרות, מסתבר שהכל פוליטי!!!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן