Skip to content

מחבקים את הפלמ"ח

"אנו הפלמ"ח" היא אטרקציה תיירותית–חווייתית לכל המשפחה; היזמים והמבצעים, אנשי מרכז סיור גלבוע ע"ש סרן צביקה קפלן, מציעים סיורים מתובלים בא"ש לילה, אימון בהליכה מבצעית, ריקודי הורה, מדורה, צ'יזבטים ועוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אטרקציה תיירותית-חווייתית חדשה של מרכז סיור גלבוע ע"ש סרן צביקה קפלן, זוכה להצלחה רבה. חוויית "אנו הפלמ"ח", מאפשרת לחוות מעט מחיי הפלמ"ח ולהכיר את סיפורי הקמת המדינה בדרך חווייתית, אתגרית מהנה.

מתגייסים לפלמ"ח. מרכז סיור גלבוע-מעיינות

מדובר בסיורים המוצעים לתלמידי בתי ספר, והן למטיילים פרטיים משולבים בסיפורי התקופה, א"ש לילה, הליכה מבצעית, אתגרים קבוצתיים, מדורה ועוד. את הפעילות מנחות מדריכות שהוכשרו לפעילות הייחודית. חלקן אף מגלמות דמויות שונות כדי להעמיק את החוויה.

חווית הפלמ"ח הושקה לפני מספר חודשים, ובחול המועד פסח התאפשר לרבים להשתתף בה. גם אנחנו הצטרפנו לאחת הפעילויות, וחזרנו עמוסי חוויות.

"החלטנו להשיק פעילות שמנגישה את התקופה ומאפשרת להתחבר למורשת של הפלמ"ח ולערכי ארץ ישראל", מספר משה הומינר, מנהל מרכז סיור גלבוע. "רצינו להנגיש את המורשת הישראלית לדור הצעיר והחלטנו במקום פעילות ערב סתמית, לעשות זאת בדרך מרגשת וכיפית".

הומינר (42), בן קיבוץ מירב, איבד לפני כחמש שנים את חברו הטוב סרן צביקה קפלן ז"ל במבצע צוק איתן בקרב שג'אעיה.

כחלק מהנצחת זכרו ופועלו של סרן צביקה קפלן הוקמה עמותה, "כח צביקה", במטרה לקיים פעילויות הדרכה וטיולים. "מרכז סיור גלבוע הוקם לפני שנתיים ומאז הספיקו כבר כ-50 אלף תלמידים מ-80 בתי ספר ליהנות מפעילויות המרכז", אומר הומינר. "הטיולים השנתיים שנערכים על ידי צוות המרכז הם פחות לימודיים והרבה יותר חווייתיים".

המרכז מציע בנוסף לטיולים שנתיים גם מסעות טיולים חד יומיים, טיולי נושא, ימי שיא העוסקים באקולוגיה, מפגשים בין דוריים, מים ותנ"ך, וסדנאות ייחודיות כמו פריצת שבילים.

לא רק בתי ספר נהנים מפעילויות המרכז. גם משפחות יכולות לשכור את צוותי המרכז לאירועים פרטיים. הומינר מספר על משפחה שהצטרפה לחוויית פלמ"ח לרגל בר מצווה של אחד הילדים. "הילד נכנס לאחת הדמויות ההיסטוריות, ופיקד על המשפחה שלו לאורך הסיור", הוא אומר. "אני בטוח שהיתה זאת עבורו חגיגת בר מצווה מאוד משמעותית".

"אנו הפלמ"ח". חוויה ערכית ואתגרית לנוער ולכל המשפחה

על החוויה המשפחתית שלנו תוכלו לקרוא כאן.

לפעילויות הפלמ"ח ניתן להירשם בטלפון 052-7466514 או באתר www.gilma.co.il

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן