Skip to content

מנדלבליט דחה את השימוע לנתניהו בשלושה חודשים

במכתב ששיגר היועץ המשפטי לממשלה לנתניהו באמצעות פרקליטו עמית חדד, הבהיר מנדלבליט כי כי שימוע איננו משפט זוטא או הליך משפטי פלילי – אלא מתן אפשרות לנאשם להבהיר כי המיוחס לו איננו מצדיק הליך פלילי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היועץ המשפטי לממשלה, דחה את השימוע לראש הממשלה בשלושה חודשים נוספים. השימוע יערך ב-2 וב-3 באוקטובר, ובמידת הצורך ייקבע דיון אחד נוסף בשבוע שלאחר מכן. בהודעה שהוציא היום (רביעי) היועמ"ש צוין כי נתניהו ביקש לדחות בשנה את השימוע לאחר ה-14 במאי 2020 אך היועץ המשפטי אביחי מנדלבליט סירב.

צילום: עמוס בן גרשום לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום לע"מ

מנדלבליט הבהיר לפרקליטו של נתניהו, עורך הדין עמית חדד  כי מדובר בשימוע, הליך בו הנאשם זכאי להבהיר את הכרוך בהאשמותיו הפליליות ולשכנע כי המיוחס לו בכתב האישום איננו מצדיק הליך פלילי, אך לא מדובר במשפט זוטא ואין מדובר בתחליף להליך פלילי.
"ברור כי במסגרת הליך השימוע אין מקום להתדיינות פרטנית באשר לנבכי התיק וחומר הראיות הכלולות בו וככל שהוא נעשה בעל פה, יהיה קצר יחסית בכפוף לשיקול דעת עורך השימוע", כתב היועה"מ לחדד.
מנדלבליט דרש מנתניהו להעביר לו את עיקרי טיעוניו שבועיים לפני מועד השימוע ולאשר לו  תוך 14 יום מעת קבלת המכתב כי בכוונתו להופיע לשימוע.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן