Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 25 במאי, 2019

משפחה בהחלפה, אחותי בהפרעה, מייל 22, הבן דוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

09:15 משפחה בהחלפה Happy Family | Monster Family, ערוץ Hot Cinema3 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 22 בספטמבר, 2018, בערוץ Yes5 + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

19:55 אחותי בהפרעה | Fam, ערוץ Yes Comedy + ערוץ Yes VOD

קומדיה על אישה שחייה המושלמים יוצאים משליטה כשאחותה החורגת בת ה-16 עוברת במפתיע לגור איתה. ילדותה ושנות נעוריה של קלם (נינה דוברב) לא היו קלות, אבל היא הצליחה להשתקם ולבנות לעצמה חיים נהדרים: עבודה מצוינת, בית מקסים, וניק – הארוס המושלם שלה – מורה בקולג' ממשפחה רגילה ומוצלחת. הוריו, רוז (שריל לי ראלף) ו-וולט אימצו את קלם אל חיק משפחתם ובכך השלימו עבורה את המשפחה שתמיד רצתה. אבל כשאחותה למחצה, ילדת הפרא – שאנון, מתדפקת על דלתה במטרה לברוח מאביהן הבלתי נסבל, ניק מסכים שקלם יכולה לעזור לשאנון להימנע מטעויות והם מזמינים אותה לגור איתם.

22:00 מייל 22 | Mile 22, ערוץ Hot Cinema1

מותחן ריגול ופעולה. ג'יימס סילבה הוא קצין מודיעין ביחידת עילית של הסי.איי.איי. הנעזר בצוות טקטי סודי על מנת לנסות ולהבריח אל מחוץ לאינדונזיה שוטר מסתורי המחזיק במידע רגיש. השוטר המסגיר עצמו לשגרירות ארצות הברית טוען שיש בידיו דיסק עם מידע על פעולת טרור שעלולה להתרחש בעתיד הקרוב כנגד השגרירות. ג'יימס נעזר בבישופ – מומחה התקשורת ובאליס – הסגנית כדי לחמוק מהצבא המקומי, המשטרה וכנופיות על מנת לחלץ את השוטר עם המידע החשוב. שחקנים: מארק וולברג, ג'ון מלקוביץ', לורן כהן. במאי: פיטר ברג. ארה"ב, 2018.

22:30 הבן דוד | The Cousin, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

דרמה קומית. נפתלי הליברל, אוסף מוקדם בבוקר את הפועל הערבי פאהד לטובת שיפוץ הסטודיו שלו. באותו בוקר, מותקפת נערה בישוב וחשדם של השכנים נופל על פאהד. נפתלי יוצא להגנתו של הפועל, אלא שהמציאות גדולה עליו והוא לא מצליח להכיל את ההתנגדויות והלחצים סביבו. במהלך יממה אחת, חייו הולכים ומשתבשים: השיפוץ לא מתקדם, הפועל שהביא נמצא בסכנה אמיתית, פגישה חשובה שלו נכשלת, מתפתח ריב עם אשתו וכל זאת, בזמן שהפועל מתגלה כשיפוצניק חובבן וגם ביטחונו של נפתלי בחפותו הולך ומתרופף. שחקנים: צחי גראד, אסנת פישמן, עלא דקה. במאי: צחי גראד. 93 דקות, ישראל, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן