Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 26 במאי, 2019

הטיהור הראשון, נטל האמת 2, דה ניק, ילדות פרא, הבן דוד, מועדון הלבבות השבורים, ברטון פינק, גברת וילסון, לטיפה, החברה הגאונה, סוכני ש.י.ל.ד. 6, הכנסייה החדשה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הטיהור הראשון | The First Purge, ערוץ Yes VOD + סלקום TV 

מותחן מצמרר, פריקוול לסדרת האימה שוברת הקופות. ממשלת ארצות הברית מודיעה על ניסוי במסגרתו כל הפשעים, כולל רצח, יהיו מותרים למשך 12 שעות. הניסוי מתחיל בקהילה קטנה, אך במהרה יוצא משליטה. שחקנים: מריסה טומיי, מלוני דיאז, לקס סקוט דיוויס. במאי: ג'רארד מקמורי. ארה"ב, 2018.

נטל האמת 2 | 2 Burden Of Truth, ערוץ Hot VOD

סדרת דרמה קנדית של רשת CBC וחברת Entertainment One, חוזרת לעונה שנייה. ספוילר – ג'ואנה מוצאת את עצמה במשרד עורכי דין מובל בוויניפג, מוכנה להתחלה חדשה הרחק מהמשרד הקודם שלה. היא נשאבת בעקבות תיק חדש אל העולם האפל של האקרים, פעילים חברתיים ותנועה פוליטית שלא לוקחת שבועיים. התיק הזה לוקח את ג'ואנה לדרך מפותלת ומלאה הפתעות, עד שלבסוף היא הופכת למטרה בעצמה. אביה המנוכר מנסה לסייע לה, מה שמוביל לסדרת אירועים שתשנה את חייהם לנצח. בינתיים, בילי מתרחק מהעיירה השסועה בגלל גל האבטלה ששטף אותה אחרי פשיטת הרגל של הטחנה. כשאחיו חסר האחריות מגיע לעיר, בילי נאלץ להתמודד עם זיכרונות לא נעימים מילדותו.

דה ניק | The Knick, ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

שתי העונות של הדרמה מבית היוצר של ג'ק אמיאל ו-מייקל בגלר ובבימויו של סטיבן סודרברג ("טראפיק", "ארין ברוקוביץ'"). קלייב אוון ("קרוב יותר") מככב בתפקיד ד"ר ת'אקרי, מנתח ראשי מוכשר ונערץ בבית החולים 'דה ניקרבורגר' (המכונה 'דה ניק') בתחילת המאה העשרים. ת'אק מכור לקוקאין ונחוש להשאיר את חותמו בעולם הרפואה, כשלצדו רופא שחור הנאבק למען חולים אפרו-אמריקנים מסורבי טיפול. יחד עם נלחמים להשאיר את בית החולים פעיל ולהביא פציינטים עשירים שיוכלו לממן את המשך מחקרם ופועלם למען עתיד הרפואה.

ילדות פרא | Mustang, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 30 בספטמבר, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes3

הבן דוד | The Cousin, ערוץ Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 25 במאי, 2019, בשעה 22:30, בערוץ Yes קולנוע ישראלי

21:00 מועדון הלבבות השבורים | Broken Hearts Club, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

בישראל יש כ-50 רופאים מנתחי לב ביחס לאוכלוסייה של שמונה מיליון. בניגוד לכך, באתיופיה אין מענה רפואי דומה, וזאת כאשר מדד האוכלוסין שם עומד על כ-70 מיליון. פרויקט 'הצל לבו של ילד' כאן כדי לצמצם פערים – הימים הם ימי מלחמת צוק איתן, ארבעה ילדים אתיופים נוחתים באמצע הלילה בישראל לבדם והם סובלים ממום מולד בלב. התקווה היחידה שלהם הם קבוצה של מנתחי לב ישראלים המנתחים בהתנדבות את לבבותיהם של ילדים אפריקנים ופלסטינים כחלק מהפרויקט. זהו פרויקט הומניטרי בינלאומי שבסיסו בישראל, הדואג לניתוחי לב מצילי חיים ומעקב רפואי לילדים ממדינות מתפתחות, ללא הבדלי גזע, דת, לאום, מגדר או מצב כלכלי. מטרתה של העמותה היא לשפר את איכות הטיפול הרפואי בילדים חולי לב ממדינות מתפתחות, הסובלים ממחלות לב וליצור מרכזי טיפול מיומנים במדינות אלו. מאז נוסדה בשנת 1995, העמותה הצילה 4,000 ילדים מ-50 מדינות מתפתחות והכשירה למעלה מ-100 אנשי צוות רפואי במדינות אלו. בימוי: רוי קריספל. ישראל, 2017.

22:00 ברטון פינק | Barton Fink, ערוץ Yes3

סאטירה מבריקה שזכתה בשלושה פרסים בקאן, כולל דקל הזהב לסרט הטוב ביותר. ג'ון טורטורו (זוכה פרס השחקן) מגלם מחזאי אידיאליסט מניו יורק שמגיע להוליווד הנוצצת והריקנית, שם הוא הולך ושוקע בתוך סיוט. שחקנים נוספים: ג'ון גודמן, סטיב בושמי. במאים: אית'ן כהן, ג'ואל כהן. ארה"ב, 1991.

22:00 גברת וילסון | Mrs Wilson, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

השחקנית רות וילסון מגלמת את סבתה, אליסון וילסון, במיני סדרה המצוינת הזו, המבוססת על חייה. בלונדון של שנות ה-60, אליסון שבורת לב כאשר בעלה, סוכן ביון לשעבר וסופר ידוע בהווה, נפטר במפתיע. אך כאשר אישה זרה מופיעה על סף דלתה וטוענת שהיא למעשה אשתו, אליסון מתחילה לגלות שהיא כלל לא הכירה את הגבר שאיתו בילתה את חייה. בעודה מנסה לשמור את הסוד מפני ילדיה ולהתמודד עם האירועים הממוטטים שפקדו אותה, נראה שמסכת הגילויים רק מתחילה.

22:00 לטיפה | Latifa, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

לטיפה אבן זיאתין איבדה את בנה, עימאד, כשנרצח בהיותו חייל בצבא צרפת באירוע טרור במרץ 2012. לאחר שעולמה התמוטט עליה, החליטה אבן זיאתין לקום מהמשבר האישי ולא לוותר על התקווה לשלום. היא הקימה עמותה על שמו של עימאד, הפועלת למען קידום השיח בין בני נוער מתרבויות, דתות, לאומים ורקעים חברתיים שונים ולמען שיקום אוכלוסיות של בני נוער הנמצאים במצוקה כלכלית-חברתית. הסרט מלווה את האם השכולה שבחרה להילחם למען הדור הבא ולמען יצירת עולם טוב יותר, בו לא יהיה מקום לאלימות ולטרור. בימוי: אוליביר פיון. 97 דקות, צרפת, 2018.

22:00 החברה הגאונה | My Brilliant Friend, ערוץ Yes Drama

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 19 בדצמבר, 2018, בסלקום TV + ערוץ Hot VOD

22:45 סוכני ש.י.ל.ד. 6 | Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D. 6, ערוץ Yes Action

עונה חדשה לסדרת האקשן, המתרחשת בעולם של סרטי "הנוקמים". ספוילר – לאחר מותו של הסוכן קולסון בסיום העונה החמישית, נראה שמצב הצוות אינו קל. סיום העונה אפשר ליוצרים לשנות את הרכבו ולקחת את העלילה לכיוונים חדשים. אבל נראה שקלארק גרג, שגילם את קולסון עתיד לחזור לעונה החדשה בדמות חדשה ומסתורית של אדם אחר, שנראה כמו קולסון אך התנהגותו ומהותו שונה מהמנהיג האהוב. במהלך העונה, הצוות יחפש אחר פיץ שנשאר מאחור כשהם שוגרו לעתיד, נכנס לתא מיוחד ושיגר את עצמו לחלל במטרה לחכות לעתיד כשיוכל להתאחד עם חבריו. כעת חבריו צריכים להציל אותו כשמאק הוא מנהל הצוות החדש.

23:45 הכנסייה החדשה | First Reformed, ערוץ Hot Cinema1

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 20 במאי, 2019, בשעה 21:30 בערוץ Yes3 + סלקום TV


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן