Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 27 במאי, 2019

שרדתי, נטל האמת 2, בועטות, עבדות מהגיהנום, משבריסטית, טיקי טאקה: בארסה של פפ, אוברלורד, ג'ולייט, הגרסה העירומה, רוסטים היסטוריים, אחרי שהפורנו נגמר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שרדתי | I Survived, ערוץ Yes VOD 

מה הייתם עושים אם הייתם עומדים בפני סכנת מוות? מה נותן למישהו את הכוח לשרוד? האם זהו מזל, או אינסטינקט? בראיונות פשוטים, אך חושפניים, הסדרה מאפשרת לאנשים שעברו חטיפה או נתקעו באזורים מרוחקים ומבודדים ועמדו בפני מוות, להסביר במילים שלהם איך התגברו על נסיבות וסכנות שלא יאמנו – ומציעה תובנות לגבי הדברים שעזרו להם לצלוח את החוויות ששינו את חייהם לעד. בכל פרק יסופרו שניים-שלושה סיפורים של שורדים.

20:45 נטל האמת 2 | 2 Burden Of Truth, ערוץ Hot3

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 26 במאי, 2019, בערוץ Hot VOD

21:15 בועטות | Playing for Keeps, ערוץ Yes Drama

סדרה אוסטרלית קלילה שעוקבת אחר פייג', בחורה צעירה מעיירה אוסטרלית קטנה, שעוברת למלבורן יחד עם אהובה מהתיכון, שגויס לקבוצת ה-Footy הגדולה ביותר במלבורן. כדג-מחוץ-למים, היא מכירה את הנשים המנוסות והמשויפות של השחקנים האחרים, ומבינה מהר מאוד שהיא בעולם שונה לחלוטין ממה שאי-פעם הכירה. סודות, בגידות, סקס ותעלומת רצח.

22:00 עבדות מהגיהנום | ?Maid in Hell: Why Slavery, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

מיליוני נשים עוזבות את מדינותיהן ומגיעות לעבוד כמשרתות במזרח התיכון, במציאות של עבדות מודרנית. ומה לגבי הדרכון של המשרתת? האפשרות שלה לחזור הביתה למדינה ממנה הגיעה ולחיק משפחתה? מרבית המעסיקים מחליטים להחביא אותו לשמור עליו, ולמעשה לכלוא את המשרתת במדינה זרה ללא כל אפשרות בריחה. יותר מ-10,000 משרתות מנסות לברוח ממעסיקיהן בכל שנה אך מדובר במשימה בלתי אפשרית וסיכויי ההישרדות קטנים ביותר. במילים אחרות כל אחת מהן היא שפחה, מציאות מזעזעת שקשה להאמין שעדיין מתקיימת במאה ה-21. קנדה, 2018.

22:00 משבריסטית | Flack, ערוץ Yes Drama

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 10 באפריל, 2019, בערוץ Yes VOD

22:00 טיקי טאקה: בארסה של פפ | Take The Ball, Pass The Ball, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

במשך ארבע שנים הוביל מאמן ברצלונה, פפ גווארדיולה, את הכדורגל הגדול ביותר בהיסטוריה. קבוצתו הלהיבה מיליוני אוהדים מכל העולם ולא בכדי, זכתה לכינוי – 'קבוצת החלומות'. הסרט מלווה מקרוב את הזכיות הגדולות של הקבוצה בין השנים 2008 ל-2012, מספר על תהליך בחירתו של פפ והעדפתו על פני מוריניו ועל היריבות המרה בין השניים, מציג את הסיפור המרגש מאחורי מאבקו של אבידל במחלת הסרטן ואת שאיפתו להרים את גביע ליגת האלופות ועוקב אחר ההישגים המדהימים אליהם הגיע מסי, מלך השערים של הליגה הספרדית בכל הזמנים. בימוי: דאנקן מקמאת'. 110 דקות, ספרד, 2018.

22:00 אוברלורד | Overlord, ערוץ Yes2

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 20 במאי, 2019, בסלקום TV

22:00 ג'ולייט, הגרסה העירומה | Juliet, Naked, ערוץ Hot Cinema1

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 23 במאי, 2019, בסלקום TV

רוסטים היסטוריים | Historical Roasts Series, נטפליקס | Netflix

מופעי סטנד-אפ. 'הרוסטר הראשי', ג'ף רוס, ושורה של אורחים מפורסמים יורדים על דמויות היסטוריות ידועות, אבל עושים כבוד לחותם שהן השאירו בעולמנו.

אחרי שהפורנו נגמר | After Porn Ends, נטפליקס | Netflix

 

סרט דוקו הבוחן את חייהם של כוכבי פורנו העוברים לחיים 'נורמאליים', לאחר שעזבו את תעשיית הבידור למבוגרים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן