Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 28 במאי, 2019

לברוח מדובאי: היעלמותה המסתורית של נסיכת דובאי, חיה, דרדסים: הכפר האבוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 לברוח מדובאי: היעלמותה המסתורית של נסיכת דובאי | Escape from Dubai: The Mystery of the Missing Princess, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD 

לאן נחטפה הנסיכה לטיפה, ביתו של שליט דובאי? לשייח' מוחמד בין ראשיד אל מכתום, מלך דובאי, נוצרה תדמית בינלאומית של אדם מודרני ונאור, שבראש מעיניו היחסים הקרובים עם העולם המערבי. אך מסתבר שבתוך ארמונו המצב שונה. הסרט מביא צילומים אותנטיים של הנסיכה לטיפה בת ה-33, אחת מ-13 ילדיו של שליט דובאי, בעודה מספרת למצלמתה כיצד היא ואחיותיה חיות בארמון כבכלא. אסור להן לצאת בלי נהג צמוד, נאסר עליהן לטייל, ללמוד ולצאת מגבולות המדינה. אחותה שנזה, בת ה-18, שניסתה לברוח במהלך טיול משפחתי באנגליה נתפסה אחרי חודשיים, הוחזרה לדובאי, נכלאה בחדרה וסוממה. בפברואר 2018 מחליטה לטיפה לנסות לברוח בעצמה מדובאי. בעזרת סייענים היא עולה על סירה בדרכה להודו כדי לפתוח בחיים חדשים באמריקה. אך תוך ימים ספורים הסירה נעצרת על ידי משטרת הודו והנסיכה נלקחת נגד רצונה בחזרה לדובאי. הסרטון המצולם שנשאר בידי הסייענים הוא העדות היחידה להיעלמותה. מאז איש לא שמע ממנה. שלטונות דובאי הסתפקו בהודעה הרשמית – 'לטיפה נמצאת במקום בטוח'. בימוי: ג'יין מקמולן. 52 דקות, בריטניה, 2019.

22:00 חיה | Beast, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 22 במאי, 2019, בערוץ Yes VOD


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן