Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 29 במאי, 2019

איש העתיד, היעד חתונה, ללא עקבות, לרוץ עם בטו, אם אב בן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

איש העתיד | Future Man, סלקום TV 

סדרת מדע בדיוני-קומית. אב בית ביום וגיימר בלילה נבחר על ידי מבקרים מסתוריים לטייל בזמן ולהציל את העולם מסכנת הכחדה.

היעד… חתונה | Destination Wedding, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

קומדיה רומנטית. שני זרים רווקים, מיזנתרופים ומרירים, מתוודעים אחד לשנייה במקרה בדרך לחתונה אליה הוזמנו. האם שנאה משותפת לכל העולם, יכולה להוביל לסיפור אהבה? שחקנים: קיאנו ריבס, וינונה ריידר. במאי: ויקטור לוין. ארה"ב, 2018.

ללא עקבות | Leave No Trace, סלקום TV

דרמה. חייל משוחרר הסובל מפוסט טראומה, חי במשך שנים עם בתו הצעירה ביערות שמחוץ לפורטלנד. הרשויות מגלות אותם ומאלצות אותם לעזוב את החיים שהכירו. שחקנים: בן פוסטר, אייזה סטון, דייל דיקי. במאית: דברה גרניק. 119 דקות, ארה"ב, 2018.

לרוץ עם בטו | Running With Beto, ערוץ Yes VOD + סלקום TV + ערוץ Hot VOD

מאחורי הקלעים של מסע הבחירות יוצא הדופן של הכוכב הצעיר, בטו אורורק, במירוץ לסנאט בטקסס. הפוליטיקאי – חבר להקת רוק לשעבר, בן 46 שגדל באל-פאסו ושולט בשפה הספרדית, מתנגד בולט למדיניות ההגירה של טראמפ, תומך בהגבלת נשיאת נשק ובהתרת שימוש במריחואנה. לקראת הבחירות לסנאט הוא נחשב לכוכב העולה של המפלגה הדמוקרטית ולאחרונה אף הכריז שיתמודד על המועמדות לנשיאות ארצות הברית, מטעם הדמוקרטים, ב-2020. מסע הבחירות יוצא הדופן זכה לכותרות ועורר השראה, כשאורורק הגיע אל כל 254 המחוזות בטקסס, כולל לאלו השמרנים ביותר, לא חשש להעלות מעל פני השטח נושאים ליברלים מעוררי מחלוקת וקבע שיא של 70 מיליון דולר בגיוס כספים למרוץ לסנאט. אפילו ביונסה פרסמה ערב הבחירות תמונת תמיכה במועמד. בימוי: דיוויד מודיגליאני. 60 דקות, ארה"ב, 2019.

22:00 אם אב בן | MotherFatherSon, ערוץ Hot HBO + בשעה 23:00 בערוץ Yes Drama

דרמה מטלטלת בכיכובו של ריצ'ארד גיר, בתפקיד הטלוויזיוני הגדול הראשון שלו מזה 30 שנה. מקס פינץ' (גיר) עומד בראש אחת מאימפריות המדיה המשפיעות בעולם. מידע הוא המטבע בו הוא סוחר: הוא מחזיק בסודות הכי אפלים של כולם ומשתמש בכוחו ללא רחם. קיידן (בילי האוול, "מתחת לפני השטח") בנו של מקס, הוא העורך הראשי של אחד העיתונים החשובים בקבוצה – 'הנשיונל רפורטר'. אבל קיידן קורס תחת עומס הציפיות של אביו. הוא מאלחש את הכאב בעזרת קוקאין וסקס מזדמן עם נשים אנונימיות, ובאחת הפעמים עובר שבץ מוחי בעקבות מנת יתר והופך לחסר אונים כמו ילד קטן. עבור קת'רין (הלן מקרורי, "הארי פוטר") – אשתו לשעבר של מקס – זו הזדמנות ליצור מחדש קשר עם בנה הרגיש שמקס קרע מעליה בהיותו צעיר מאוד. ובעוד מקס וקתרין מתקוטטים על נפשו של בנם, קרב נוסף עומד להתחיל, הקרב על לב האומה: בגלל שקיידן יודע סודות שיכולים להפיל את האימפריה של מקס, ואת השתיקה של קיידן לא ניתן לקנות.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן